Äckligt och gulligt – De två sista raserna i Wildstar

Inaktiv
Skrivet av FuzioN:

Det är ju inte pengarna jag syftade utan ideén, nu menar jag inte wildstar har någon ur usel idé, men ESO har extremt bra idé dock jävligt svårt att göra det rätt!

När det handlar om att leverera så hjälper pengar och produktionsvärden oftast. Mer folk, lättare att göra mer grejer i spelet helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Skönt ett populärt spel för 13 åringar, så man slipper de flesta på andra online-spel.

Japp, ett spel för 13 åringar där hardcore raidning är i focus. Trevligt med bigotters förutfattade meningar.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Skönt ett populärt spel för 13 åringar, så man slipper de flesta på andra online-spel.

Skönt, ett spel som inte tilltalar sådana som dig så man slipper er

Medlem

Blir mer och mer sugen på detta ju mer jag ser av det. Och de karaktärer som presenterats hittills är svinsköna! Hoppas de kan bibehålla samma "animerad Dreamworks/Disney-film"-känsla även i spelet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av marcus8958:

Inte Archeage sandbox mmo? Tycker det verkar mest intressant för det är som en blanding mellan sims och world of warcraft. Man kan göra vad man vill och döda monster.

Tror mer på Everquest Next när det gäller sandbox MMO som är kommande. Ska presenteras 2:a augusti, så vi får veta mer om det väldigt snart.

Har inte hört något om det spelet så får väl kolla in det när det släpps.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Var man tvungen att ha en tjejs ansikte som omslagsbild för filmen? Är det för att locka tittare? Vavava?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Suck...

ännu ett generiskt, ikke inspirerande spel som enbart kopierar allt som redan finns och leker nyskapande.

Usch

Medlem

UNderbart spel det jag har testat och längtar massor till release

Medlem

suck en till wow clon ... får väll see vad de levererar men tror detta blir ytligare en gäspning.

Medlem

Jag är taggad, bara man får nån polare med sig.

Dem som säger WoW klon. Tja ni har väl en smula rätt i det, men för mig är det perfekt att få uppleva ett "WoW" igen innan det började suga röv.

World PvP och utmanande raids etc är vad jag saknat sen ~2006, och Wildstar har just det samt massor av nya saker man inte sett mycket av i andra MMO's, sen så verkar det ju vara rätt rare idag med MMO's som satsar på en öppen värld liknande WoW istället för en klaustrofobisk upplevelse som t.ex Swtor.

Medlem

Wow klon? Swtor.. det är en wow klon. Wildstar? Not so much.

12
Skriv svar