Stasis Interrupted – DLC till Aliens: Colonial Marines

Robot
Stasis Interrupted – DLC till Aliens: Colonial Marines
Medlem
Stasis Interrupted – DLC till Aliens: Colonial Marines

nej.

Medlem

"Tillägget kommer till Xbox 360 och pc någon gång nästa vecka. Den 24:e juli kommer det till Playstation 4"

dlc till Playstation 4 redan? damn!

Skribent
Skrivet av pubisboy:

"Tillägget kommer till Xbox 360 och pc någon gång nästa vecka. Den 24:e juli kommer det till Playstation 4"

dlc till Playstation 4 redan? damn!

De är ute i god tid.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Blir spelet bättre än skit nu?

Yeej, eller?

En av de sämsta spelen som släppts tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

I princip borde DLCet vara gratis.
Betala för att göra ett skitspel en gnutta mindre skit? Nja

Medlem

Vem kommer ens köpa det här?

Medlem

Tycker det är skumt att Gearbox varvar spel som Borderlands 1 & 2 med Duke Nukem Forever och Aliens Colonial Marines. Förresten så borde mannen som tyckte att DNF och ACM var okej att släppa vara på FBIs Most-Wanted lista...

Medlem

Fy FAN vad lågt, i orginalkampanjen frågor marinerna till och med Hicks vad som hände men han bara rycker på axlarna och håller tyst och nu har gearbox mage till att ta betalt för att man ska få veta svaret. Det hade varit en annan femma om dom berättat hur han överlevde och sedan erbjudit oss att spela historian, men att mjölka skiten så här....jag skiter i Borderlands, jag har ingen som helst respekt kvar för det här skitföretaget


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:

Fy FAN vad lågt, i orginalkampanjen frågor marinerna till och med Hicks vad som hände men han bara rycker på axlarna och håller tyst och nu har gearbox mage till att ta betalt för att man ska få veta svaret. Det hade varit en annan femma om dom berättat hur han överlevde och sedan erbjudit oss att spela historian, men att mjölka skiten så här....jag skiter i Borderlands, jag har ingen som helst respekt kvar för det här skitföretaget

Detta DLC:et borde vara gratis för alla dem som köpte originalspelet och blev blåsta på konfekten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Borde vara gratis, punkt .

Inaktiv
Medlem

som om jag skulle installera skitspelet igen för detta...eeeh nej tack.. borde verkligen vara gratis för oss som var dag ett spelare och snabbt insåg hur j*vla hårt vi blivit blåsta av mediahypandet!


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Inaktiv

Det här var en så otrolig besvikelse för mig på alla plan att en dlc samt att dom vill ha pengar för det är ett hån mot dom som spenderade pengar och tid på det här hafsverket.

Det finns som tur är andra spel

Vad är det som är så dåligt med spelet när så många sågar den så totalt, har inte spelet själv och kommer troligtvis inte göra det men är det bara en åsikt eller är spelet så dåligt, visst har det fått dålig kritik även från speltidningar både online och offline men är det buggigt och därför är dåligt eller är det grafiskt dåligt så man tror man är i 80-talet eller är det bara en åsikt och där de som gillar spelet håller tyst och de som inte gillar spelet skriker så de blir hesa.
Läser man FZ:s recension så tycks det ju bara falla på dålig AI och förlegad spelmekanik men alla spel är inte nytänkande utan detta kanske bara är ett actionspel punkt slut, inga gåtor eller annat utan bara ett skjutande utan dess like.
Bara min fundering till varför ett spel kan bli så hatat.

Medlem
Skrivet av Nightcrawler78:

Vad är det som är så dåligt med spelet när så många sågar den så totalt, har inte spelet själv och kommer troligtvis inte göra det men är det bara en åsikt eller är spelet så dåligt, visst har det fått dålig kritik även från speltidningar både online och offline men är det buggigt och därför är dåligt eller är det grafiskt dåligt så man tror man är i 80-talet eller är det bara en åsikt och där de som gillar spelet håller tyst och de som inte gillar spelet skriker så de blir hesa.
Läser man FZ:s recension så tycks det ju bara falla på dålig AI och förlegad spelmekanik men alla spel är inte nytänkande utan detta kanske bara är ett actionspel punkt slut, inga gåtor eller annat utan bara ett skjutande utan dess like.
Bara min fundering till varför ett spel kan bli så hatat.

Hemsk grafik jämfört med vad som utlovades, buggigt, urusel AI, dåliga ljudeffekter, dålig story... behövs mer?

Medlem
Skrivet av Nightcrawler78:

Vad är det som är så dåligt med spelet när så många sågar den så totalt, har inte spelet själv och kommer troligtvis inte göra det men är det bara en åsikt eller är spelet så dåligt, visst har det fått dålig kritik även från speltidningar både online och offline men är det buggigt och därför är dåligt eller är det grafiskt dåligt så man tror man är i 80-talet eller är det bara en åsikt och där de som gillar spelet håller tyst och de som inte gillar spelet skriker så de blir hesa.
Läser man FZ:s recension så tycks det ju bara falla på dålig AI och förlegad spelmekanik men alla spel är inte nytänkande utan detta kanske bara är ett actionspel punkt slut, inga gåtor eller annat utan bara ett skjutande utan dess like.
Bara min fundering till varför ett spel kan bli så hatat.

Spela det och ta reda på det själv det är det bästa sättet.

Man kan ju undra varför spel demos har försvunnit, från början sa utvecklarna att man inte ville lägga tid på demos utan bara göra spelet men med detta spel verkar det som om man måste ta tillbaka detta, jag har sett lite vad folk klagat på och kan hålla med i mycket, att ett spelbolag visar ett demo på spelmässor där de menar att man ser hur spelet grafik kommer se ut och sedan drar tillbaka 90% av alla texturer & ljuseffekter är inte okej. Buggarna verkar ligga mest på konsol versionerna.
Något som är mycket svårare att betygsätta är story för det är mer från person till person, vissa gillar Steven Seagal andra inte.

Medlem

Jag har spelet å tycker det är ok (iaf kampanjen), hade ganska låga förväntningar efter att ha läst recensioner så min besvikelse kunde varit värre. Filmlicensspel är ju samtidigt inte direkt kända för sin kvalité men man ville så gärna att det skulle vara bra. Störande grej i co-op är att man inte bara kan starta igång utan måste vänta på tre spelare, om man nu inte kör privat med polare. Testat multiplayer en del och det är brutalsvårt att köra med aliens, är bara tredjeperson så jag tycker det mest kändes rörigt. För att ta sig in å ut genom ventilationsschack å liknande måste man trycka på en knapp vilket kändes otroligt osmidigt. I AvsP fick man köra kampanjen med alla tre raser så man lärde sig kontrollen bra, den möjligheten finns inte, enbart trial and error Men med detta sagt så har jag spelat mycket sämre spel under mina år, dock så håller jag med om att all dlc borde vara gratis eftersom dom lovade mycket med spelet som inte alls stämde, det är redan nu svårt att hitta fulla servrar så vill dom hålla liv i det så får dom allt tänka till!

Medlem

Tyckte att SP var sådär... för mycket hype krossade förväntningarna... men MP delen var jag biten i ett bra tag. Multiplayer vägde upp hela spelet till ett faktiskt bra spel enbart för det. Men numera... Multiplayern verkar vara död då ingen längre verkar spela det.

Medlem
Skrivet av Pirateslim:

Tyckte att SP var sådär... för mycket hype krossade förväntningarna... men MP delen var jag biten i ett bra tag. Multiplayer vägde upp hela spelet till ett faktiskt bra spel enbart för det. Men numera... Multiplayern verkar vara död då ingen längre verkar spela det.

Jo jag minns första gången jag läste om det, verkade astufft med å svetsa igen dörrar å lira fyra å försvara sig, idén var helt enkelt bättre än resultatet tyvär.
Det var ju typiskt, borde gett mig på multiplayer delen tidigare :/

1
Skriv svar