Dlc till PC = $?

Dlc till PC = $?

Efter att jag fått om att det inte blir dedikerade servrar elr browser så har jag börjat fundera på att köpa spelet tillmin 360 pga många vänner där som kommer köpa det. Jag kommer bara köpa det till pc om det är gratis dlc och det är min fråga kommer dlcn till pcn att kosta pengar?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Jag tänker nu inte fan köpa Modern Warfare 2. Det blir att jag laddar ner den.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Det finns inget officielt om det. Men min gissning är att det blir dyrt till PC..

Medlem

Det finns inget officielt om det. Men min gissning är att det blir dyrt till PC..

Medlem

Det finns inget officielt om det. Men min gissning är att det blir dyrt till PC..
Är helt övertygat att det främsta årsakent till IW's agerande är att dom vill tjäna flera pengar på oss.

Inaktiv

Lär ju inte bli dyrare än till Xbox 360 och PS3. Egentligen inte konstigt att man tar betalt för DLC till PC , varför ska folk som lirar på konsol betala och PC-folket få det gratis?

DLC till PC är ju inget nytt egentligen. Alla små tillägg till Fallout 3 kostar lika för alla plattformar.


signatur

War never changes.

Medlem

PC har (nästan) alltid haft tillägg gratis att ladda hem till spel.
dock är ju DLC ibland mer som expansioner och det har väll också kostat på pc förr

själva begreppet DLC är rätt nytt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Lär ju inte bli dyrare än till Xbox 360 och PS3. Egentligen inte konstigt att man tar betalt för DLC till PC , varför ska folk som lirar på konsol betala och PC-folket få det gratis?

DLC till PC är ju inget nytt egentligen. Alla små tillägg till Fallout 3 kostar lika för alla plattformar.

Persoligen tycker jag nya banor borde vara inkluderade gratis i patchar. (Som de brukat vara till PC)

När banor kostar pengar så köper inte alla dem och då splittras 'communityt'. Vilket är dåligt för alla egentligen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar