FZ Community Challenge – en vecka kvar

Robot
FZ Community Challenge – en vecka kvar

Nästa onsdag avslutas årets FZ Community Summer Challenge. Och nu börjar slutspurten.


Medlem
FZ Community Challenge – en vecka kvar

Hmm.. klarade ut få spel i år, Okami var längre än vad jag trodde.

Kvalitet över kvantitet antar jag.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Skribent

Har påbörjat många spel, men det slutar alltid med att jag spelar lite av varje och aldrig klarar ut något. Förlåt.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Har påbörjat många spel, men det slutar alltid med att jag spelar lite av varje och aldrig klarar ut något. Förlåt.

Story of my life! FC2, FC3, Bioshock Infinite, Dishonored och många fler men de tre sistnämnda är sannolika att återupptas och spela klart inom en snar framtid.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Har påbörjat många spel, men det slutar alltid med att jag spelar lite av varje och aldrig klarar ut något. Förlåt.

Deltar bara med "The Last of Us" i denna lek men har i övrigt alledes för många spel igång. Assassins Creed 2, Assassins Creed på PS Vita, Batman: Arkham city och så vidare. Vore bättre om man skulle köra ett spel åt gången.

Medlem

100 kommer vi nå, det är jag säker på=).

Medlem

Klara av spel? Betyder det här att jag faktiskt måste SPELA de 320 spelen jag har på Steam? (Siffran får mig att få ångest, men samtidigt är jag på något fattigt vis nöjd.)

Medlem

Knappt haft tid att sitta framför datorn och när man blivit sittande så har all tid försvunnit in i det svarta hålet Civilization V och det är ju inte direkt något man varvar...

inK
Medlem

Känner mig riktigt usel som inte bidragit med någonting i år ännu.... Har ju iofs ett barn hemma som kräver allt mer tid samt ett jobb att sköta.
Men jag ska försöka ge mig på någonting kort den sista veckan, har ju faktiskt bidragit med ett par de senaste åren.


signatur

Every trophy counts...

ELF
Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Har påbörjat många spel, men det slutar alltid med att jag spelar lite av varje och aldrig klarar ut något. Förlåt.

Brukar var så för mig, men FZ Community Challange har fått mig att köra igenom några spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Moderator | Testpilot

Wopsi, hade helt glömt bort. Får se om man kan bidra med något då!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar