Animal Crossing hjälper Nintendos aktier att öka i värde

Robot
Animal Crossing hjälper Nintendos aktier att öka i värde
Medlem
Animal Crossing hjälper Nintendos aktier att öka i värde
Citat:

Fotnot: Detta genererar inte ett överflöd av klöver i Nintendos kista, då Tom Nook ska ha cirka 97 procent av vinsten. Vi har försökt nå Nook för en kommentar.

Men Nintendos lokaler är ju inte knappast gratis. Vill man bygga ett virtualboy museum i marmor får man ju stå för kostnaden också. Sen har vi ju den tre meter höga guld förgyllda choklad fontänen som fortfarande behövs betalas av. För att inte tala om sjuvånings trappan i kristall.

Bara skicka pengarna till: tom.nook@givemeyourfackingmoneyoribreakyourlegs.com

Medlem

Lite smått förvånad över att Animal Crossing är så poppis ändå. Har en tjejkompis som köpte en 3DS då Animal Crossing släpptes just bara för att spela Animal Crossing. Tänk om Nintendo hade släppt det till Wii U istället...

Medlem

Jag kan inte förstå hur flickan på bilden kan se så glad ut när en pengahungrig galning jagar henne.

Medlem

Den här anti-Nook-propagandan början bli väldigt tröttsam. hörni! FZ och deras jävla politiska agendor.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Rocky Dennis:

Den här anti-Nook-propagandan början bli väldigt tröttsam. hörni! FZ och deras jävla politiska agendor.

Tom Nook, sluta skriva under pseudonymen Rocky Dennis. Det var roligt de första fem åren, men det är dags att gå vidare.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Lite smått förvånad över att Animal Crossing är så poppis ändå. Har en tjejkompis som köpte en 3DS då Animal Crossing släpptes just bara för att spela Animal Crossing. Tänk om Nintendo hade släppt det till Wii U istället...

Animal Crossing gör sig oerhört mycket bättre på en bärbar konsol än en stationär.

Animal Crossing är ett spel man kan spela 10 min där och 20 min där och med en bärbar har man alltid tillgång

Medlem
Skrivet av Räven:

Jag kan inte förstå hur flickan på bilden kan se så glad ut när en pengahungrig galning jagar henne.

Fixed!

Medlem
Skrivet av Greatsaviola:
Skrivet av DarkZide8:

Lite smått förvånad över att Animal Crossing är så poppis ändå. Har en tjejkompis som köpte en 3DS då Animal Crossing släpptes just bara för att spela Animal Crossing. Tänk om Nintendo hade släppt det till Wii U istället...

Animal Crossing gör sig oerhört mycket bättre på en bärbar konsol än en stationär.

Animal Crossing är ett spel man kan spela 10 min där och 20 min där och med en bärbar har man alltid tillgång

Exakt, perfekt som lir när man ligger i sängen och har svårt att somna

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Rocky Dennis:

Den här anti-Nook-propagandan början bli väldigt tröttsam. hörni! FZ och deras jävla politiska agendor.

Tom Nook, sluta skriva under pseudonymen Rocky Dennis. Det var roligt de första fem åren, men det är dags att gå vidare.

Jag har verkligen ingenting att göra med herr Nook, hans oerhört välskötta affärsimperium eller hans imponerande fysik.

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Rocky Dennis:

Den här anti-Nook-propagandan början bli väldigt tröttsam. hörni! FZ och deras jävla politiska agendor.

Tom Nook, sluta skriva under pseudonymen Rocky Dennis. Det var roligt de första fem åren, men det är dags att gå vidare.

Det Fredrik säger att vi har dragit ihop en lynchmob och att du ligger risigt till.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar