Ny trailer från Satellite Reign

Robot
Medlem
Ny trailer från Satellite Reign

Se och lär Starbreeze

Medlem

detta vill jag ha, starka syndicate vibbar.
najs hallonbajs.

Medlem

Ser rätt bra ut, musiken skär sig dock lite med spelets ton.

Det här hade varit perfect! http://www.youtube.com/watch?v=FsrI_GBUWX8 ,´D

Näe men skämt o sido, typ första 30sec of Q2 Underworld eller liknande hade nog varit mer passande: http://www.youtube.com/watch?v=cQy4EuNICzI

Inaktiv

Hoppas dom lyckas för det såg sjukt trevligt ut samt att nostalgi strängen i mitt hjärta började dunka av ett ha begär.

Skribent

Var det inte jäkligt snyggt?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hoppas verkligen dom får ihop tillräckligt med pengar så att Russell Shaw gör musiken. Skulle gärna vilja se dom komma upp till £550k men det är inte speciellt realistiskt.

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Var det inte jäkligt snyggt?

Jo, speciellt för att vara en Unity-titel.

Medlem

Mmm cyberpunk, balsam för min rostiga semidigitala själ.
Bara 3 dagar kvar tills det att Shadowrun Returns anländer också och det fyller ju en del av tomrummet.

Testpilot

Såklart sponsrar man! done!

Medlem

Meh real-time :/

Medlem

Jävlar vad snyggt! Helt rätt känsla.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

SATELLIT.........................................................................REGN

Medlem
CTI
Medlem

Ghaa, woo, yes, vill ha = Sponsrat


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Åh detta såg bättre ut än vad jag hade förväntat mig när jag sponsrade detta på kickstarta. Nu blev jag riktigt sugen på det här spelet.

Medlem

Vänta, nu känner jag mig väldigt dum och generad. Hur kan jag ha missat att den spirituella uppföljaren till Syndicate Wars har en kampanj på kickstarter?

Det blir till att kasta lite pengar på skärmen efter räkningarna!

phi
Medlem
Skrivet av Farris:

Vänta, nu känner jag mig väldigt dum och generad. Hur kan jag ha missat att den spirituella uppföljaren till Syndicate Wars har en kampanj på kickstarter?

Det blir till att kasta lite pengar på skärmen efter räkningarna!

Det är väl det som är lite utav "problemet" i det här fallet.

Utvecklarna valde tyvärr en ganska dålig tid på året att starta en kickstarterkampanj med tanken på att det är semestertider, det är en värmebölja över mer än halva världen och folk sitter inte inomhus i lika stor utsträckning.

Jag tror att målet hade varit nått redan om utvecklarna hade valt att köra sin kickstarterkampanj i höst istället.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Farris:

Vänta, nu känner jag mig väldigt dum och generad. Hur kan jag ha missat att den spirituella uppföljaren till Syndicate Wars har en kampanj på kickstarter?

Det blir till att kasta lite pengar på skärmen efter räkningarna!

Det är väl det som är lite utav "problemet" i det här fallet.

Utvecklarna valde tyvärr en ganska dålig tid på året att starta en kickstarterkampanj med tanken på att det är semestertider, det är en värmebölja över mer än halva världen och folk sitter inte inomhus i lika stor utsträckning.

Jag tror att målet hade varit nått redan om utvecklarna hade valt att köra sin kickstarterkampanj i höst istället.

Jo precis, håller helt med.
Lite ligger nog också i att det har varit massvis med "stora" kampanjer nu sen förra hösten, och alla har inte pengar till allting heller.

Men förhoppningsvis så borde väl 5 dagar räcka för att klara sig till 350.000 målet, åtminstone.

1
Skriv svar