Assassin's Creed – serien hintar om spelens framtid

Robot
Assassin's Creed – serien hintar om spelens framtid

Assassin's Creed: Braham avslöjades nyligen. Nu berättar Ubisoft att serietidningen kommer ge "starka ledtrådar" om spelseriens framtid.

#ubisoft, #assassins-creed-iv-black-flag


Medlem
Assassin's Creed – serien hintar om spelens framtid

"Berättelsen som äger rum i nutid är verkligen viktig och är fylld med ledtrådar för vad du kommer se i framtiden" Berättelsen i nutid är slut.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

"Berättelsen som äger rum i nutid är verkligen viktig och är fylld med ledtrådar för vad du kommer se i framtiden" Berättelsen i nutid är slut.

Nä det är ju bara berättelsen om Desmond som är slut, kommer en fortsättning där med!

Men nu känns det verkligen som att dom hetsar fram alltihop, dom har ju inte ens släppt ACIV än innan dom börjar prata om nästa, dessutom var ju ACIII en massiv besvikelse!
Dom lyckades verkligen göra amerikanska revolutionen skittråkig och karaktärerna var dom plattaste i hela spelserien!

Nu blir det väl Indien nästa, även om det hade varit trevligt med Paris, London eller vaför inte Köpenhamn


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Helvete vad den där lönnmördarsläkten ligger i.

Medlem

inget tips tack? :/ Ajja, glad iaf att ni tog upp nyheten!

Medlem
Medlem

Karl den 12e skulle vara en kul historia att få berättad. Var han en tempelriddare som dog av en lönnmördares kula eller inte?

Medlem
Skrivet av Mirage:

"Berättelsen som äger rum i nutid är verkligen viktig och är fylld med ledtrådar för vad du kommer se i framtiden" Berättelsen i nutid är slut.

Vaaa? Avslutade dom Desmond i 3an? Doh, jag gillade den historien väldigt mycket. Utan att spoila, kan du säga om han fick ett värdigt avslut eller inte?


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:
Skrivet av Mirage:

"Berättelsen som äger rum i nutid är verkligen viktig och är fylld med ledtrådar för vad du kommer se i framtiden" Berättelsen i nutid är slut.

Vaaa? Avslutade dom Desmond i 3an? Doh, jag gillade den historien väldigt mycket. Utan att spoila, kan du säga om han fick ett värdigt avslut eller inte?

Man kan väl säga att han fick två val och avslutade med värdighet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Mirage:

"Berättelsen som äger rum i nutid är verkligen viktig och är fylld med ledtrådar för vad du kommer se i framtiden" Berättelsen i nutid är slut.

Vaaa? Avslutade dom Desmond i 3an? Doh, jag gillade den historien väldigt mycket. Utan att spoila, kan du säga om han fick ett värdigt avslut eller inte?

blir ju spoiler egentligen

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Mirage:

"Berättelsen som äger rum i nutid är verkligen viktig och är fylld med ledtrådar för vad du kommer se i framtiden" Berättelsen i nutid är slut.

Vaaa? Avslutade dom Desmond i 3an? Doh, jag gillade den historien väldigt mycket. Utan att spoila, kan du säga om han fick ett värdigt avslut eller inte?

Man kan väl säga att han fick två val och avslutade med värdighet

Oj oj då Nu blev man faktiskt lite sugen på att sätta sig med Creed 3 en vacker dag! Fast det blir nog inte förrän Far Cry 3 är avslutat


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Mirage:

"Berättelsen som äger rum i nutid är verkligen viktig och är fylld med ledtrådar för vad du kommer se i framtiden" Berättelsen i nutid är slut.

Nä det är ju bara berättelsen om Desmond som är slut, kommer en fortsättning där med!

Men nu känns det verkligen som att dom hetsar fram alltihop, dom har ju inte ens släppt ACIV än innan dom börjar prata om nästa, dessutom var ju ACIII en massiv besvikelse!
Dom lyckades verkligen göra amerikanska revolutionen skittråkig och karaktärerna var dom plattaste i hela spelserien!

jag tyckte att storyn och närmaste karaktärena runt Connor var ju starka och var lika bra som AC2. Med andra ord tycker jag att storyn var riktigt underbar! Speciellt Achilles och Connors relation med varandra. Jag älskade iaf AC3 storyn men tycker inte att det var något nytt jämfört med AC2 + 2.5 kändes mer som en expansion och efter man klarat spelet vare inget mer kul att göra och andra små grejer irriterade mig som att du fick specialare dräkt i slutet men dom hade ingen betydelse som i Ac2 förutom design.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

är jag den enda som verkligen tröttnat på denna serien?

Medlem
Skrivet av najtrows:

är jag den enda som verkligen tröttnat på denna serien?

Tvivlar på det, men med tanke på att folk köper detta som folk köper CoD, så lär de kunna mjölka ett tag till.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nu blir det väl Indien nästa, även om det hade varit trevligt med Paris, London eller vaför inte Köpenhamn

Viktorianska London hade ju varit grrrymt!

Medlem

Så klart det är viktigt! Folk måste ju köpa den!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

gillade inte den där nutid/framtids twisten faktiskt.
hade varit bättre om man i varje spel höll sig i de olika epokerna för att sen knyta ihop serien i ett avslutande spel som utspelar sig i nutid/framtid.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

1
Skriv svar