Bilder i överflöd från Assassin's Creed IV

Robot
Bilder i överflöd från Assassin's Creed IV

I samband med Comic Con öppnade Ubisoft dammluckorna och lät många nya bilder forsa ut på internet.

#ubisoft-entertainment, #assassins-creed-iv-black-flag


Medlem
Bilder i överflöd från Assassin's Creed IV

Ser riktigt bra ut!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Åh det kommer vara så jävla goa miljöer i detta spelet!

Medlem

Detta spelet kommer bli bäst alltså!

Medlem

hajen var ju riktigt läskig.

Medlem

Ser ju jävligt bra ut;)
Bra variation!

Medlem

Tycker mjölkandet går lite för långt... en pirat-assassin? Eftersom Desmonds storyline tog slut i 3an, vad har de för ursäkt i denna? The story is shot to hell.


signatur

I drank what?

Medlem

Köper detta till Next-Gen konsol istället

Medlem

Fan vad underbart, jag har en känsla av att jag kommer tillbringa mycket tid med att spela om undervatten uppdragen

FM-guru
F.d. Sisyr

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var tecknade bilder och inte screenshots. Riktigt grym färgläggning.

Medlem

jaja 10-31, då har man gott om tid att klara 3an då!

Medlem

Riktigt bra miljöombyte måste jag säga! Jag hade tröttnat på Creed efter Revelations, men nu tänker jag definitivt fortsätta med 3an en vacker dag, det här måste spelas!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kul med lite färgglada miljöer för en gångs skull

Skribent

Problemet är att man kommer hinna tröttna på spelet för att de släpper nytt pr-material till spelet hela tiden. Eller så låter jag mina kollegor skriva om AC4 istället, så jag kan ignorera allt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser skitkul ut! Avskydde verkligen de übertråkiga miljöerna i 3an, trots det spelade jag igenom det, men fy vilket tråkigt spel det var. Roligast hade jag nog med Brotherhood om jag ska välja ett.

Ska bli grymt å lira detta på ps4! Ganska länge sen jag faktiskt var genuint pepp på ett asscrack spel:-D.

Geeks Gaming

Kan bli kul... men hade dock sätt att dom gjort de i Egypten eller Japan.

Medlem

kan Edward andas i vatten och vara på riktiga djuper? Jag vill inte vara någon reality-bitch men äre inte någon special ability kanske?


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Problemet är att man kommer hinna tröttna på spelet för att de släpper nytt pr-material till spelet hela tiden. Eller så låter jag mina kollegor skriva om AC4 istället, så jag kan ignorera allt.

Gillar därför rockstar dom göre så hemligt och spännande medans Ubisoft har snart sagt allting om hela spelet. Snart kanske dom avslöjar slutet och direkt efter release vart nästa spel kommer vara.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:

kan Edward andas i vatten och vara på riktiga djuper? Jag vill inte vara någon reality-bitch men äre inte någon special ability kanske?

Har också funderat på det här. Men jag har hört om fiskare i grekland som kör utan syrgas. Dom kan hålla andan i flera minuter. Eller så kanske han har guybrushlungor. Dom klarar ju tio minuter. Kanske räcker för å hitta en skatt. Trycket kan ju bli värre å tas med dock

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Problemet är att man kommer hinna tröttna på spelet för att de släpper nytt pr-material till spelet hela tiden. Eller så låter jag mina kollegor skriva om AC4 istället, så jag kan ignorera allt.

Sant sant, därför får man börja filtrera lite grövre. Inget mer gameplay för min del, bara stämningshöjande snygga trailers


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Skribent
Skrivet av Hurin:
Skrivet av Johan Olander:

Problemet är att man kommer hinna tröttna på spelet för att de släpper nytt pr-material till spelet hela tiden. Eller så låter jag mina kollegor skriva om AC4 istället, så jag kan ignorera allt.

Sant sant, därför får man börja filtrera lite grövre. Inget mer gameplay för min del, bara stämningshöjande snygga trailers

Jag har blivit avigt inställd till dom med. Det är inte bra att jobba med spel om man ska spela det privat


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Detta spel ihop med GTA V är de jag väntar mest på.

1
Skriv svar