Gran Turismo kan bli film

Robot
Medlem
Gran Turismo kan bli film

Har spelserien ens någon handling annat än att vinna?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ska bli roligt att se en film var huvudperson har 200 bilar och kör en ny bil varje race och vinner en ny bil varje gång.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

som alla andra säger... vad ska den handla om!?

Medlem

Är inte svårt att föreställa sig vilken standard bil/racing film som helst som bara klistrar dig GT loggan.

Lär inte bli bra dock...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Ska bli roligt att se en film var huvudperson har 200 bilar och kör en ny bil varje race och vinner en ny bil varje gång.

och kör 24h le mans i realtid. Blir en lång film...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Medlem

? Väldigt dåligt försök att tjäna pengar, eftersom om dom kommer göra så att spelarna känner igen sig, så kommer det... nej orkar inte.... det finns motorsport program, tror dom är mycket mer lika gran turismo än vad den filmen någonsin kommer bli...

Medlem

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Blir nog en mordern film likt Gran Prix, som ovan, men använder sig av namnet Gran Turismo

Medlem

Uwe Boll i farten?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Jag tror GT Academy ligger till grund för filmen. En person vinner tävlingen och man får följa honom på vägen till att bli en riktig racerbilsförare.

Medlem

Fick en förfrågan nyligen - och de skall göra film baserad på en skärmdump från när jag spelar.

Medlem

Well.. Kan man göra en över 2 timmar lång film av Sänka Skepp så..

Låt mig gissa handlingen: Fattig utstött kille med talang för bilar får vara med i en stor tävling. Blir utskrattad och utstött av kaxiga raceförare.. Blir kär i elakingens snälla tjej. Blir lite tjafs och bråk. Hjälten reser sig och vinner i slutet alt. rullar över mållinjen i trasig bil medans elakingarna gör en slowclap ala CoolRunnings..
Säkert inte förutsägbart alls..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

nice


signatur

//Peace out

Medlem

Näää med tanke på producenterna nu håller på med mjukporris/tantsnusket "50 shades of Grey" så kan man väl gissa sig till att en GT film dom har hand om blir 90 minuter långsamma panoreringar över blänkade regnvåta vägar och varvande exotics i motljus parat med sladdande skylines och Touge racing i bergen


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag ser framför mig en episk rulle med Uwe Boll och Vin Diesel.. Och många växlar..

Medlem

En storproducerad dokumentär om GT acadamyvinnarna hade vart mer intressant. Nån/några av dem går det väl riktigt bra för har jag för mig!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Lär ju inte bli så svårt o göra en racingfilm till utan handling... kolla Fast & Furious-serien... eller vad den nu heter.

Medlem
Skrivet av floke:

Well.. Kan man göra en över 2 timmar lång film av Sänka Skepp så..

Låt mig gissa handlingen: Fattig utstött kille med talang för bilar får vara med i en stor tävling. Blir utskrattad och utstött av kaxiga raceförare.. Blir kär i elakingens snälla tjej. Blir lite tjafs och bråk. Hjälten reser sig och vinner i slutet alt. rullar över mållinjen i trasig bil medans elakingarna gör en slowclap ala CoolRunnings..
Säkert inte förutsägbart alls..

Driven?


signatur

Färjestad BK

Medlem

Loppan: Är det handlingen till Driven? Tog ju bara den vanliga formulan för smörja och satte in race istället för boxning/dans/hockey/sång/collage..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:

Loppan: Är det handlingen till Driven? Tog ju bara den vanliga formulan för smörja och satte in race istället för boxning/dans/hockey/sång/collage..

i princip. Skillnaden är väll att han inte va fattig xD annars finns alla delar med


signatur

Färjestad BK

1
Skriv svar