Servern svarar inte!

Inaktiv
Servern svarar inte!

Tjo. Har googlat ett par dagar nu utan att hitta lösning på mitt problem, så jag tänkte ställa frågan här bland er experter och se om ni har en aning om vad som kan vara fel?

Jo när jag startar steam så kommer jag automatiskt in i "favorit servrar"väl där så står det i rutan där man ska se folks namn att "servern svarar inte" fast det är fullt med folk inne på servern och att jag utan problem kan logga in på den server jag vill. Så varför står det så? En annan sak är att inne på friends så kan jag inte klicka på olika länkar som folk har laggt in, tex bloggar eller hemsidor. Vad kan dessa problem bero på? Har bara modem direkt till datorn, ingen router instalerad.
Har testat köra utan brandvägg och även utan antivirus och båda samtidigt men fortfarande samma problem......plz help!!

mvh Gump

Inaktiv

Steam har alltid haft problem när man ska t.ex joina en server via Favorites utanför spelet.

Många av dina servrar slutar helt enkelt att inte svara. Har väntat på en uppdatering av denna "bugg" men den har inte fixats ännu.

Det är bara att starta spelet och väl där inne så fungerar det perfekt.

Lycka till! SteamID : Showerguy

Inaktiv

En uppgradering av drivrutiner till nätverkskortet löste problemet.

1
Skriv svar