13 nya Capcom-spel ska utannonseras i augusti

Medlem
13 nya Capcom-spel ska utannonseras i augusti

Alltså 13 nya spel som inte är Mega Man...

Medlem
Skrivet av Luftman:

Alltså 13 nya spel som inte är Mega Man...

Var inte sån nu ):

Megaman will be back, he must do it... For everlasting peace ;__;

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Luftman:

Alltså 13 nya spel som inte är Mega Man...

Var inte sån nu ):

Megaman will be back, he must do it... For everlasting peace ;__;

Jag önskar jag kunde tro dig, men som Capcom har behandlat Mega Man dom senaste åren så vet jag inte ...

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Luftman:

Alltså 13 nya spel som inte är Mega Man...

Var inte sån nu ):

Megaman will be back, he must do it... For everlasting peace ;__;

Jag önskar jag kunde tro dig, men som Capcom har behandlat Mega Man dom senaste åren så vet jag inte ...

Sant. Men det har iofs också följt med mycket negativ feedback och jag tänker att efter Resident Evil 6 kanske de är lite benägna att göra mindre projekt som tilltalar färre spelare... som kanske Megaman .... kanske!

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Luftman:

Alltså 13 nya spel som inte är Mega Man...

Var inte sån nu ):

Megaman will be back, he must do it... For everlasting peace ;__;

Jag önskar jag kunde tro dig, men som Capcom har behandlat Mega Man dom senaste åren så vet jag inte ...

Sant. Men det har iofs också följt med mycket negativ feedback och jag tänker att efter Resident Evil 6 kanske de är lite benägna att göra mindre projekt som tilltalar färre spelare... som kanske Megaman .... kanske!

Jag skulle hellre se ett storbudgetspel med mega man, skulle vara coolt om man skulle få det att funka!

Medlem

Super-mega-hyper-alpha-street-fighter-turbo-4th-Strike-tripple XXX-edition. Med 3 ny karaktärer, 15 karaktärer på skivan för framtida dlc som du måste köpa för att låsa upp.


signatur

God is dead

Medlem

online och socialt spelande, är inte detta samma sak egentligen?

edit: Onimusha soul?! Hoppas det är fortsättning på Onimusha serien!!!
edit2. ...... http://www.youtube.com/watch?v=XJABYpoq2-4 ...... snyft... jag som hade förhoppningar....

Inaktiv
Skrivet av Angust:

Super-mega-hyper-alpha-street-fighter-turbo-4th-Strike-tripple XXX-edition. Med 3 ny karaktärer, 15 karaktärer på skivan för framtida dlc som du måste köpa för att låsa upp.

Haha.

1
Skriv svar