Vet inte om någon annan redan har förklarat det för dig men anledningen till att man är en tysk i tutorialen är för att man spelade som tyskar och ryssar i standardspelet. Det här är ju trots allt i grund och botten fortfarande enbart en expansion, så med god anledning har de väl valt att inte göra om tutorialen. Sen att ge det ett avdrag för något som inte är sant (att det skulle vara svårt att hitta folk) eller kontroller (som går att ändra utan minsta problem) känns minst sagt konstigt. Det här är väl vad som händer när man inte ger ett spel tillräckligt med tid innan man kastar ihop en recension, antar jag.

Medlem

Älskar Rising Storm. Jag personligen gillar banorna bättre och stillahavs-temat överlag.

Angående folktomt så stämmer det inte alls tycker jag. Finns många populära servrar som det är svårt att komma in på. För er som gillar realism, vilket jag starkt rekommenderar, så föreslår jag TWB's servrar och 2.FJG's servrar. Väldigt bra admins och överlag väldigt bra spelare som spelar där. Mycket snack över mic etc.

Jag ger det 5 av 5


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

12
Skriv svar