Nya bilder på menyerna i Playstation 4

Robot
Nya bilder på menyerna i Playstation 4
Moderator | Testpilot
Nya bilder på menyerna i Playstation 4

All those codes.

EDIT: Duktiga pojkar och flickor som har fixat länkarna nu


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

There is no spoon!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem

OMG! Trojanska hästarna har tagit bilderna

Medlem

Kanske ps4 blir textbaserad ??

Medlem
Skrivet av Cortex:

Gillar

Nej nej, var myyycket snyggare

Medlem

För er som inte orkade leta upp dom:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mmmm.. ser ju tyvärr ut som Playstation-store gör just nu.. förhoppninsvis så flyter det 100ggr bättre på ps4.


signatur
Medlem

Ser dock mer ut som någon taget från en mobil platform, typ från en telefon eller pad. Väldigt windows 8 influerat var det iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag tycker den påminner väldigt mycket om Xbox 360/Windows 8. Synd, då jag gillade det minimalistiska temat hos Playstation 3.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av postal:

Mmmm.. ser ju tyvärr ut som Playstation-store gör just nu.. förhoppninsvis så flyter det 100ggr bättre på ps4.

mm.... exakt vad jag tänkte... och ps store funkar ju så bra. Även fast jag fattar att det förhoppningsvis är bra optimerat för enheten, så tänker jag avvakta tills jag får testa en ps4 innan köp

Medlem

Det är i alla fall android baren längst upp. Kanske är deras mobila webbsida för PS4?

Medlem

Ser ut som samsungs "sociala-feature" dom hade på sina telefoner för något år sedan. Den var dålig, och imo ser denna rätt värdelöst ut.

Medlem
Skrivet av 2infinity:

Det är i alla fall android baren längst upp. Kanske är deras mobila webbsida för PS4?

De avlånga bilderna är förmodligen från deras ps4 app som skall vell funka typ som smart glasses till xbox eller vad det nu heter.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Redaktör
Ponny

Åh, det här såg roligt ut. Men lite motvilligt har jag fixat bilderna nu


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Gillade också det minimalistiska med ps3. Detta såg alldeles för rörigt ut men det kanske blir bra ändå. Hoppas man kan stänga av ''nyhetsflödet'' om vad alla gör hela tiden.

Medlem

Ser rörigt ut men man kanske vänjer sig...

Medlem

Nej tacka vet jag NES och SNES... där var det bara o plugga in kassetten, dra på strömmen o spela.

Det var tider det... varför kan man inte göra sådana konsoler idag?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Nej tacka vet jag NES och SNES... där var det bara o plugga in kassetten, dra på strömmen o spela.

Det var tider det... varför kan man inte göra sådana konsoler idag?

Varför kan det inte vara defult så ifall man har en spel skiva eller en meny som du får aktivt velja mellan att gå till eller direkt till disc (typ som gamecubes meny)


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Åh, det här såg roligt ut. Men lite motvilligt har jag fixat bilderna nu

När katten är borta!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hmm ser ut som Windows 8....!!! Vilka gör Windows?? Microsoft !.... hmmm gör inte dem XBOX oxå??????????????


signatur

You're alright kido, Welcome to Bad Company!

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Exxo:

Nej tacka vet jag NES och SNES... där var det bara o plugga in kassetten, dra på strömmen o spela.

Det var tider det... varför kan man inte göra sådana konsoler idag?

Varför kan det inte vara defult så ifall man har en spel skiva eller en meny som du får aktivt velja mellan att gå till eller direkt till disc (typ som gamecubes meny)

DET finns ju iaf till ps3. att boota direkt till skiva.. något jag själv stängde av direkt för man kanske vill kolla pm's, nytt på psstore.. m.m. Men det går att köra på så vis.


signatur
Medlem
Skrivet av Soulless:

There is no spoon!


signatur
ZF
Medlem
Skrivet av postal:

Mmmm.. ser ju tyvärr ut som Playstation-store gör just nu.. förhoppninsvis så flyter det 100ggr bättre på ps4.

pröva gör ett amerikanskt konto så får du se nått intressant.

Medlem

Day Z till ps4... hmmm.. intressant


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Divine.


signatur

Styret upp och däcken ner

Flakmonkey

Ser ju som sagt ut som Playstation Store vilket skulle vara ett problem om det vara lika segt som Playstation Store är nu. Jag förutsätter dock att så inte är fallet, annars vore det inte bara lite korkade, och då kan det nog bli trevligt. Även om jag också gillade det cleana utseendet på xmb.

JW.
Medlem

aså wow.... så jävla nice alltså

Medlem

Jag föredrar det "enkla" utseendet på PS3. Så länge de är användarvänliga så spelar utseendet dock mindre roll då det oftast är det man kan nå via menyerna som är det väsentliga.

1
Skriv svar