Gameplay från Killzone Mercenary

Robot
Medlem
Gameplay från Killzone Mercenary

Det här är faktiskt ett av dom få spel jag ser fram emot. Jag älskar min vita, och vill VERKLIGEN se ett bra FPS till den. Jag gillade Resistancetiteln till konsollen, men det fanns ju definitivt saker som kunde vara bättre.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Det här är faktiskt ett av dom få spel jag ser fram emot. Jag älskar min vita, och vill VERKLIGEN se ett bra FPS till den. Jag gillade Resistancetiteln till konsollen, men det fanns ju definitivt saker som kunde vara bättre.

Resistance hade kul action men 'rent tekniskt' var det ett skitspel: fult, buggigt och hackande grafik. Dock visade det med all önskvärd tydlighet att det är fullt möjligt att göra ett AAA-fps till en njutbar upplevelse på en bärbar konsol.

Har köpt COD Declassified (mot bättre vetande) som jag ska pröva tids nog. Killzone och Tearaway kommer jag köpa vid release.

Medlem

Längtar till att få spela detta spel!

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av WildThing:

Det här är faktiskt ett av dom få spel jag ser fram emot. Jag älskar min vita, och vill VERKLIGEN se ett bra FPS till den. Jag gillade Resistancetiteln till konsollen, men det fanns ju definitivt saker som kunde vara bättre.

Resistance hade kul action men 'rent tekniskt' var det ett skitspel: fult, buggigt och hackande grafik. Dock visade det med all önskvärd tydlighet att det är fullt möjligt att göra ett AAA-fps till en njutbar upplevelse på en bärbar konsol.

Har köpt COD Declassified (mot bättre vetande) som jag ska pröva tids nog. Killzone och Tearaway kommer jag köpa vid release.

Jomen precis, väldigt så det var, men spelbart en omgång iaf CoD Declassified ska jag nog låta ligga. Tyckte att det verkade lite för magert innehåll för att jag ska ge mig itu med det.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag är inte säker på vad du vill ha sagt med den här bilden

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag är inte säker på vad du vill ha sagt med den här bilden

Inte jag heller... men det är schysst fysik iochmed hur personen flög utav explosionen.

Jag älskar KillZone-spelen, men jag köper inte en VITA för ett spel. Förhoppningsvis kan man kanske spela det sen på PS4:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av pAaz:

bild

Jag är inte säker på vad du vill ha sagt med den här bilden

Inte jag heller... men det är schysst fysik iochmed hur personen flög utav explosionen.

Jag håller med er att mitt inlägg var otydligt. Saken var att de visuella effekterna som sker på den halkfria metallgolvet vid explosionen är så sjukt snygga, imo.

Medlem
Skrivet av pAaz:
Skrivet av Preath:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av pAaz:

bild

Jag är inte säker på vad du vill ha sagt med den här bilden

Inte jag heller... men det är schysst fysik iochmed hur personen flög utav explosionen.

Jag håller med er att mitt inlägg var otydligt. Saken var att de visuella effekterna som sker på den halkfria metallgolvet vid explosionen är så sjukt snygga, imo.

Jaha, ja det har du rätt i.

Medlem

Wow, snubben i videon kunde ju inte låta lite mer ointresserad. Skitbra taktik för att sälja sin produkt


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Jag älskar KillZone-spelen, men jag köper inte en VITA för ett spel. Förhoppningsvis kan man kanske spela det sen på PS4:an.

Helt rätt tänkt. Du ska inte köpa en Vita enbart för Killzone.

Köp en Vita för Killzone, Uncharted, Gravity Rush, Soul Sacrifice, Unit 13, Tearaway, Little Big Planet, Resistance, Wipeout, Luminees samt alla de härliga crossplay-titlar (Limbo, Guacamelee, Rayman Origins, Sound Shapes etc) som gör Vitan till en sådan älskvärd manick.

1
Skriv svar