The black lodge

Medlem
The black lodge

Flytt till Mariefred nästa vecka med mr Bamseponny. Jag har panik redan nu. Bära MÄNGDER med grejor, dessutom är jag sådär skämtsamt svag, så att det blir spännande.

Gottfrid Svartholm Warg huserar dessutom i närheten på en ungdomsanstalt (jag ska ge honom ett äpple och be honom att ladda ner hela internet till mig).

Men ÅNGEST. ÅNGEST och misär, hat och blod. Utan Bennys grill, så kan vi inte beställa det traditionsenliga Amore och Kebabpizza. Dessa ägare, som vi alltid varit nervösa att beställa hos har gjort märken i mitt hjärta.

och alla möbler. och tusentals spel. och hörnsoffa. och henning, klara och hoppi. och mina föräldrar träffar svärföräldrar för första gången (sådär, tog bara 5 och ett halvt år).

Så mycket på en gång. Plus att skolan börjar nästa vecka.

[ia=819027; large]
(vi ska bo nånstans bakom kyrkan nånstans)

#blogg

The black lodge

Bjud in vänner att hjälpa till, det blir roligare så och skonsammare för era ryggar. Sen bjuder ni på pizza och spelar Zelda


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lycka till! Mariefred är en fin liten stad.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det ska nog gå bra ändå, har anlitat en flyttfirma som ska hjälpa till. :),

Tack jonis! Verkar vara ett lugnt o pittoreskt ställe.

Jag flyttade från en hyrd lägenhet till min egen, så jag behövde tjänster av en lastbil, som jag beställde här https://www.flyttstädningistockholm.nu/kontakta-oss/. bilen levererades vid den överenskomna tiden, föraren är vänlig och tillräcklig, bilkroppen är ren, så jag laddade lugnt mina personliga tillhörigheter där. Jag var glad att jag lyckades investera i två timmar, och tacka föraren väldigt mycket för att snabbt komma till den nya lägenheten. Priserna är också lägre än för andra lufttrafikföretag. Jag rekommenderar definitivt det

1
Skriv svar