Tredje delen i Payday 2-serien – betan öppen för somliga

Robot
Tredje delen i Payday 2-serien – betan öppen för somliga

Har du förköpt Career Criminal Edition till pc har du nu tillgång till Payday 2-betan. Resten av er kan tagga till med tredje delen av spelets liveaction-serie.

#overkill-software, #payday-2


Medlem
Tredje delen i Payday 2-serien – betan öppen för somliga

Vet att deras ägare Starbreeze är (var) baserade i Uppsala, men är verkligen Overkill det?

Medlem

Detta spelet ser riktigt bra ut. Blir att spela till helgen.

Medlem
Skrivet av jyggen:

Vet att deras ägare Starbreeze är baserade i Uppsala, men är verkligen Overkill det?

Båda finns numera i Stockholm.

http://www.unt.se/ekonomi/starbreeze-flyttar-till-stockholm-1...

Medlem

Det är riktigt bra, har kört det lite i betan som man får via Career Criminal Edition dom senaste dagarna, riktigt riktigt kul!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Det är riktigt roligt grabbar! Kan rekommenderas! Spelade inte första så kan inte jämföra.

Kan tänka mig i det långa loppet blir det lite tråkigt med så korta uppdrag (kanske finns större/längre uppdrag senare i spelet?) och råna hela tiden.

Men lägger de till nya masker, vapen equipments och allting i uppdateringar så kan detta bli roligt i oändligheten.

Nu skall jag råna lite.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Håller med det är riktigt, riktigt skoj!

Medlem

Helt underbart är detta jämfört med ettan! Bra också att dom inte har släppt allt under betan heller. ( mer som ett smakprov nu faktiskt och det smakar gott!! )

Sen har dom verkligen fixat detta så det inte är som i ettan att det bara kommer in hundratals utav dessa galningar till poliser. ljudet är även helt klar otroligt vackert! känns verkligen som att man håller ett muskedunder med 7.62:a o smäller iväg med fullauto!
´
Att man även fixar en heist utan att dra till sig polisen ärju bara nervkittlande!

Medlem

Spelar nu och det är sjukt roligt!

Medlem

Hur kommer jag åt betan? Det står att den ska vara tillgänglig för alla men jag lyckas ej hitta någon info om detta.

Medlem

Jag tror inte den är tillgänglig för alla än. Du måste ha en betanyckel. Dock är de väldigt generösa med nycklar. Skicka en tweet till någon på Starbreeze/Overkill

1
Skriv svar