Battlefield 4 – trailer för battlelog

Robot
Medlem
Battlefield 4 – trailer för battlelog

De vill säga att dom med en Ipad vid sidan om har en ganska fördel jämfört med dom som inte har för man kan navigerar och komma åt saker snabbare?

Annars en bra idé för dom som kan använda detta!


signatur
Medlem

Inte för att jag kommer använda tablets osvosv, men coolt att de ger den möjligheten ! Global grejen verkar också rikitigt nice!

Medlem

Schysst möjlighet.
Allt som saknas nu är att de fimpar hela webb-baserade battlelog och tillåter serverval i klienten...

Medlem

Det där med Karta är intressant, men jag hade velat ha det på en annan skärm kopplad till min dator.

Vi struntar i att fixa en bra UI, vi spinner vidare på den värdelösa vi har men nu kan ni fixa det i telefonen istället.
Var ju en jäva tur det för det krävs ju faktiskt en hel jävla bussresa för att traska runt i de där menyerna..

Kill Cam, är man tvingad att se skiten i den här versionen också?

Leaderboard funkade ju riktigt galant DICE! Ni tar inte bort uppenbara fuskare och om ni kommer på någon ligger de ju ändå kvar fast med nollad stats?!

I övrigt, mycket skitsaker och ett jävla väsen i slutet av klippet.
Bitter, frågor på det?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Eftersom det är Battlelog så borde det ju gå att ha kartan öppen på sin andra skärm.

Om inte så är DICE fan helt tappade..

Och seriöst
"HEHEEHEE WHEN YOU GET KILLED AND WAITING FOR THE KILL CAM TO GO AWAY YOU CAN CHANGE STUFF VIA YOUR PHONE"

Ta bort den löjliga killcamen som man inte kan göra något under istället?..

Edit:
Varför kallar alla det dessutom för NEXT GEN?
Det är ju fan current gen consoles, PS3 och 360 har ju 7år på nacken.

Medlem

om man inte kan ha karta på sin andra skärm om man har någon så är Dice efterblivna.

Vafan ska man behöva ha en surfplatta som karta för.

Fränt att man kan se var i världen folk spelar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Gillar att de implementerar smartphones och dylikt, helt rätt i tiden. Känns för övrigt som att steget inte bli jättestort från BF3 och kommer sakna metro och grand bazaar, men ser ändå verkligen fram emot detta!

Medlem
Skrivet av Aegir:

Gillar att de implementerar smartphones och dylikt, helt rätt i tiden. Känns för övrigt som att steget inte bli jättestort från BF3 och kommer sakna metro och grand bazaar, men ser ändå verkligen fram emot detta!

kommer inte Metro och nån mer karta som ett DLC?haha

Medlem

Sådanhär jävla tabletskit kommer ta livet av folk.

Bara skapar mer och mer ignorans i samhället och ute i allmänheten när idoterna tittar ner i sina jävla telefoner hela tiden och tappar verkligheten bakom sig.

Medlem

Coolt! Men behövs allt det där verkligen ?

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Eftersom det är Battlelog så borde det ju gå att ha kartan öppen på sin andra skärm.

Om inte så är DICE fan helt tappade..

.

Haha precis. Varför inte ge spelaren, framförallt PC spelaren möjlighet att tabba bort killcam, så man kan gå in på server browser, megamap eller config DIREKT istället !!!
En liten counter i ena kanten att nu är det dags att respawna om man vill fortsätta, och vips så har man fått ett ANVÄNDARVÄNLIGT spel.

Hur svårt kan det vara?

Medlem

Bara om man kan joina och skapa games i team (som i StarCraft 2) samt spela i squads större än 4 players så köper jag BF4.

Medlem

Tycker det känns som att de gått lite överstyr med allt det nya istället för att bara förbättra det som redan fanns...

Typ:

-"kolla kolla alla, kolla vilka coola saker vi lagt till nu! WOW!"
-Har ni fixat allt som sög i BF3 då, samt förbättrat det?
-"ehm... nä, MEN KOLLA KOLLA!"

Haha.
Ge tillbaka server meny inne i spelet som i BF2, ta bort battlefuckinglog..

Fast det är väl en ny trend kanske, lägga till saker och skita i att förbättra det som var dåligt och göra det bra rakt igenom. Personligen tycker jag att BF3 var.. konstigt, inte dåligt men inte så über bra som de flesta verkar tycka, slår ju inte BF2 när det kom i alla fall!

Medlem

Jaha köp/förboka spelet och en platta ok fixat.Nexus 7 beställd
Kan de bara fixa bort alla fuskare så kan det bli kul i höst.
Ja visst ska ju bygga en ny speldator också..
Julklappar är ju ändå överreklamerat..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

De kanske skulle kunna ge oss ett BF3 som inte kraschar när man går in i "options". Jag menar... på PC borde det fungera.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

De kanske skulle kunna ge oss ett BF3 som inte kraschar när man går in i "options". Jag menar... på PC borde det fungera.

Vilken otur du har mitt BF3 har aldrig kraschat. inte ens i betan. Är nog något fel på min ver ,den bara funkar på PC'n:)


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Visst häftig funktion men nu måste jag köpa mig en surfplatta för 2000-3000 kronor!

Medlem

Undras om det funkar på annat än Ipad, Iphone...och eh IMac!

byta server på plattan, jaja alt tabba ur och välj ny server är inte sååå jobbigt

Tjejen kommer ju va lagom road om jag lägger beslag på surfplattan samtidigt som datorn haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Intressant men,.. Vill veta allt nytt ingame. Hur spelet spelas nu. Hur klasserna är omgjorda osv. Är inte brydd i tablets : (

Medlem

Hoppa in på sin egen server som sniper.
1.Ställa en vän 100000 meter bort.
2.Höj siktet tills headshot.
3.Bäst sniper i världen.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Tybalt:

De kanske skulle kunna ge oss ett BF3 som inte kraschar när man går in i "options". Jag menar... på PC borde det fungera.

Vilken otur du har mitt BF3 har aldrig kraschat. inte ens i betan. Är nog något fel på min ver ,den bara funkar på PC'n:)

Vilken tur du har! Gratulerar?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kan man köra admin prog samtidigt på plattan när man spelar? Tänkte hyra en server.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av neocon:
Skrivet av spennis:

...samt spela i squads större än 4 players så köper jag BF4.

5-mannasquads blir det. http://www.joystiq.com/2013/06/12/battlefield-4-ups-squad-cou...

Varför bara 5?! De kan väl ha godtyckligt stora squads! När jag LANar med mina vänner är vi minst 8 personer, och eftersom vi inte själva kan skapa games eller välja vilket lag vi hamnar i så blir BF3 ett värdelöst spel. Fixa så att man kan spela tillsammans i samma team och skapa egna games!

Medlem

Battlefield fortsätter sin nedåtgående spiral.

Medlem
Citat:

Har du en surfplatta kan du använda den som karta samtidigt som du befinner dig på slagfältet

Låter riktigt nice, om det fungerar som det ska det vill säga.

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Hoppa in på sin egen server som sniper.
1.Ställa en vän 100000 meter bort.
2.Höj siktet tills headshot.
3.Bäst sniper i världen.

Kul att fuska?

Medlem

Mums, precis vad jag drömt om, ännu en grej som ska ladda in info och sega sig delux.


signatur

Styret upp och däcken ner

12
Skriv svar