Robot
Pikmin 3

Pikmis är bedårande. Men låt dig inte bedras, när de slår sina huvuden ihop är de mördarmaskiner utan pardon. Och Pikmin 3 är precis vad Wii U-ägarna väntat på.

#pikmin-1, #pikmin-2-1, #pikmin-3, #nintendo, #nintendo-land


Medlem
Pikmin 3

Förhoppnings blir Wii U ett lockande köp efter alla kommande spel har blivit släppta. Pikmin 3 är bara ett av många.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Förhoppnings blir Wii U ett lockande köp efter alla kommande spel har blivit släppta. Pikmin 3 är bara ett av många.

Om en månad kommer Wonderful 101, då jädrarns!

Medlem

Härligt att se Pikmin igen! Inte en dag försent, Nintendo


signatur

Game long and prosper

Medlem

Laddar ner det just nu. Kostar 350 spänn för en nerladdningskod på game.co.uk

Skribent
Skrivet av Zappa:

Laddar ner det just nu. Kostar 350 spänn för en nerladdningskod på game.co.uk

Fungerar bra till våra svenska små konsoler? Låter ju rätt bra, men tror det blir fysiskt ex för min del.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Zappa:

Laddar ner det just nu. Kostar 350 spänn för en nerladdningskod på game.co.uk

Fungerar bra till våra svenska små konsoler? Låter ju rätt bra, men tror det blir fysiskt ex för min del.

Ja det är samma region i hela Europa så det fungerar fint.

Medlem

Fi fan! Ser ju ut som en taskig syratripp! Blä

Medlem

Gött med ett bra spel. Förstår dock inte grejen med att nintendo hela tiden ska motivera deras kontroll? Är väl spelen det handlar om?
Hellre bra spel än krystad skit bara för "motivera".

Alla spel på WiiU behöver ju inte vara ett teknikdemo, räcker att det är rymt spel för mig.

Men klart man diskuterar kontrollen, inget konstigt, och jag tror ju säkert pikmin 3 hade mått bättre av god integrering och bättre nyttjande av den unika kontrollen men samtidigt viktigt att inte glömma att det är bara en del. Kanske bara jag som läser det fel, men iaf så är det nog klart att Pikmin 3 är mer egentligen ett Wii spel i HD än ert WiiU spel.

Detta ska helt klart införskaffas, men väntar mer spänt på Wonderful 101, som jag tror kommer bli sjuuukt pepp!

Medlem

Nja det utvecklades för Wii först men sen blev det Wii U istället. Tycker kontrollen är bra så jag förstår inte riktigt klagomålen på den. Då har jag ändå bara spelat nån timme.

Det är mycket hög mysfaktor på spelet. Mycket trevligt

Medlem
Skrivet av Zappa:

Nja det utvecklades för Wii först men sen blev det Wii U istället. Tycker kontrollen är bra så jag förstår inte riktigt klagomålen på den. Då har jag ändå bara spelat nån timme.

Det är mycket hög mysfaktor på spelet. Mycket trevligt

Kör du med Wiimote då eller Gamepad:en?

btw, tycker 350kr var jävligt schysst tips, och mysfaktorn lockar ju!

Medlem
Skrivet av Zappa:

Laddar ner det just nu. Kostar 350 spänn för en nerladdningskod på game.co.uk

Fast 35 pund blir ju närmare 370kr, och då är 398 för en fysisk utgåva (för oss som gillar den typen av utgåvor) inte farligt på https://www.spelbutiken.se/catalog/product/74163-pikmin-3.

/ LordDaimos

Medlem

Vet inte var du köper dina pund men kostnaden på mitt kort blev exakt 349,74. Sen behövde jag inte vänta till nästa vecka för att få spelet heller.

Medlem

Hoppar nog över detta spel, gillar inte spel som går på tid, vill spela i min egen takt:(

Medlem

Nu finns det äntligen en anledning att införskaffa ett Wii U!!!

Medlem

Köpte det idag, har inte hunnit testa det ännu. Ska göras så fort jag får tid! Hur är grafiken ni som spelar det? Är det i 1080p?

Medlem
Skrivet av radiuz:

Köpte det idag, har inte hunnit testa det ännu. Ska göras så fort jag får tid! Hur är grafiken ni som spelar det? Är det i 1080p?

Vet faktiskt inte. En del texturer är nog inte i speciellt hög upplösning. Det var tänkt som ett Wii spel så vissa grejjer är kanske inte i hög upplösning. Inget som stör dock. Tycker det ser bra ut. Huruvida det är renderat i 1080p eller inte kan jag inte svara på.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Köpte det idag, har inte hunnit testa det ännu. Ska göras så fort jag får tid! Hur är grafiken ni som spelar det? Är det i 1080p?

Upplevde det som att det var 720p - om inte mina ögon lurade mig.

1
Skriv svar