Sony-konferens på Gamescom

Robot
Medlem
Sony-konferens på Gamescom

Härligt!

Jag har för mig att jag har läst att de ska utannonsera fler titlar under Gamescom, men jag kan minnas fel...

Medlem

Weeeeeeeeeeee Får bara nu hoppas på Uncharted 4 och några andra fetta titlar

Medlem

jag har läst att det är 30st exklusiva som är på väg till ps4 12 av dom är ny IP. Några av spelen visades upp på E3 men det ska bli jävligt intressant att se dom spel som sony inte har visat upp än

Medlem

Ska de hjärntvätta sina fans ännu mera? trodde det var fasta nog som det är och jättekära i PS 4 ... eller Playstation 3.5 kanske det ska kallas

Medlem

Microsoft lär väl också dyka upp

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ska de hjärntvätta sina fans ännu mera? trodde det var fasta nog som det är och jättekära i PS 4 ... eller Playstation 3.5 kanske det ska kallas

Varför kallar du den 3.5?
Inte så att de bara har ändrat designen på konsolen och gjort den tystare.

Skribent

Fy, fabian. Here we go again. Dags att börja bunkra upp med energidryck.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ska de hjärntvätta sina fans ännu mera? trodde det var fasta nog som det är och jättekära i PS 4 ... eller Playstation 3.5 kanske det ska kallas

varför tror du att det är en 3.5? det är ju inte direkt bar några nya fläktar eller tystare som @Jesper sa

Skribent
Skrivet av Ronzem:

Ska de hjärntvätta sina fans ännu mera? trodde det var fasta nog som det är och jättekära i PS 4 ... eller Playstation 3.5 kanske det ska kallas

Kan vi inte skippa fanboy-fasoner den här generationen? Sony, Nintendo och Microsoft kommer alla göra misstag. Sony, Nintendo och Microsoft kommer alla göra något riktigt bra. Det är trots allt spelen där det hela avgörs och där är det svårt att uttala sig ännu.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Sony och Nintendo kommer det gå riktigt bra för. Men MS har dragit ner sig i skiten allt för långt just nu så dom har mycket att jobba på innan dom kan komma upp till toppen igen och då menar jag inte på att dom ska ändra på precis allt som bara går och hoppas på att dom kan bli förlåtna

Medlem

Kommer förhoppningsvis sitta bänkad!

Skribent
Skrivet av M_R_X5432:

Sony och Nintendo kommer det gå riktigt bra för. Men MS har dragit ner sig i skiten allt för långt just nu så dom har mycket att jobba på innan dom kan komma upp till toppen igen och då menar jag inte på att dom ska ändra på precis allt som bara går och hoppas på att dom kan bli förlåtna

Tror inte gemene man kommer vara lika långsint som vi på internetforum bruka vara. Tycker ändå de visat att de vill rätta till sina misstag. Hur bra de lyckas lär vi se i slutet av året.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Det blir väl en eller flera Motorstorm spel till ps4 ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Det blir väl en eller flera Motorstorm spel till ps4 ?

får hoppas att dom jobbar på en eller börjar så fort dom är klar med drive club. Motorstorm är en av mina favorit ps3 spel

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av M_R_X5432:

Sony och Nintendo kommer det gå riktigt bra för. Men MS har dragit ner sig i skiten allt för långt just nu så dom har mycket att jobba på innan dom kan komma upp till toppen igen och då menar jag inte på att dom ska ändra på precis allt som bara går och hoppas på att dom kan bli förlåtna

Tror inte gemene man kommer vara lika långsint som vi på internetforum bruka vara. Tycker ändå de visat att de vill rätta till sina misstag. Hur bra de lyckas lär vi se i slutet av året.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om dom ändra allt drm osv för att kunderna ville eller för att dom såg sina förbokningar va typ 3% mot sonys 70% visst sony kanske hade planerat drm always online mm till ps4. Men dom är smartare på den fronten att vänta med att säga saker och se vad konkurrenterna har gjort och vilken reaktion det fick av folket. Men sen är jag ju inte helt 100 om dom lyssnar mycket mer på folket än va MS gör
men sony är helt klart bättre på PR än va MS är.

Medlem

Hoppas dom kommenterar ang RAM-minnet, där det nu snackas om att hela 3.5gb används till operativsystemet. Och resten till spelen!

Ja, stämmer det så kan jag bara garva..

Källa : http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-ps3-system-s...

Edit : Nu ska jag iofs inte ha en PS4, jag är fortfarande inställd på Xbox One enbart pga kontrollen.
Men om detta stämmer så kan alla ni som klankar ner på Xbox hålla tyst, bla bla PS4 är kraftfullare hit och dit..

Medlem

Enda jag vill veta nu är exakta release-datumet...

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ska de hjärntvätta sina fans ännu mera? trodde det var fasta nog som det är och jättekära i PS 4 ... eller Playstation 3.5 kanske det ska kallas

Hur orkar du ens stackare..


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Sony kommer nog satsa ganska mycket på PS Vita på Gamescom... http://www.psvitahub.com/2013/06/sony-confirms-gamescom-will-...

Skribent
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av M_R_X5432:

Sony och Nintendo kommer det gå riktigt bra för. Men MS har dragit ner sig i skiten allt för långt just nu så dom har mycket att jobba på innan dom kan komma upp till toppen igen och då menar jag inte på att dom ska ändra på precis allt som bara går och hoppas på att dom kan bli förlåtna

Tror inte gemene man kommer vara lika långsint som vi på internetforum bruka vara. Tycker ändå de visat att de vill rätta till sina misstag. Hur bra de lyckas lär vi se i slutet av året.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om dom ändra allt drm osv för att kunderna ville eller för att dom såg sina förbokningar va typ 3% mot sonys 70% visst sony kanske hade planerat drm always online mm till ps4. Men dom är smartare på den fronten att vänta med att säga saker och se vad konkurrenterna har gjort och vilken reaktion det fick av folket. Men sen är jag ju inte helt 100 om dom lyssnar mycket mer på folket än va MS gör
men sony är helt klart bättre på PR än va MS är.

Alla spelföretag mår ju bra av att ha nöjda kunder och tror de anpassar sig rätt bra. Sedan är det klart att de vill göra sådant som vi skulle vilja gå i taket för, men att det inte fungerar. Sedan vet inte Microsoft vad PR är och borde ta sig ett rejält snack om strategi.

Sony har alltid haft överhanden på pr-fronten. Tänk bara på kombinationen David Lynch och PS2.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar