Bakom kulisserna på Ryse: Son of Rome
Hur man kan förstöra den extrema potentialen med dessa QTEs ...
men dom har ju redan visat att det inte e riktiga qte's, du ska tydligen inte kunna faila något om du väljer att inte göra dom xD
men ändå, liksom vill ju inte gå in i slowmo varannan sekund för att en QTE kan användas som finisher, men vi har ju inte sett slutproduketen så vi kan ju egentligen inte säga ngt än
Att skådespelarna är kompetenta och seriösa verkar iallfall troligt, och att se dynamiken i den där typen av animationsstudior är alltid ganska häftigt.
Sjävla spelet verkar ju teknologiskt fascinerande men tyvärr också gameplaymässigt retarderat...
Synd att det är Xbox 180-exklusivt, jag hade gärna benchat spelet på mitt SLI-system.
Jag är glad att detta är exklusivt till Xbox One, så att Sony partners inte lägger ner nå sketen tid på rena QTE spel!
Film kan jag se på Tvn eller Bio!
Um Heavy Rain.
Jämför inte Heavy Rain med Ryse..
Heavy Rain hade substans och QTE som påverkade storyn. Hur dynamiskt tror du att Ryse kommer att vara?
Have a good time!
Jag är glad att detta är exklusivt till Xbox One, så att Sony partners inte lägger ner nå sketen tid på rena QTE spel!
Film kan jag se på Tvn eller Bio!
Um Heavy Rain.
Jämför inte Heavy Rain med Ryse..
Heavy Rain hade substans och QTE som påverkade storyn. Hur dynamiskt tror du att Ryse kommer att vara?
Nog för att jag älskar Heavy Rain och Fahrenheit men du kan fan inte förneka att det är sjukt mycket QTE i de spelen.
Sen börjar det bli sjukt tröttsamt på alla som är så negativa till xbox one. Har ni ens testat konsollen? MS gör om och gör förhoppningsvis rätt. Dom ska hyllas för det inte sågas.