Rayman Legends kommer till pc

Robot
Medlem
Rayman Legends kommer till pc

Allt som saknas nu då är iOS och Android! Snacka om att det portas flitigt från att en gång i tiden ha vart en s.k. "exklusiv"

Medlem

Ja snacka om multiformat. Från att vara utannonserat som ett exklusivt spel, som säkert var ett skäl för många plattforms-älskare att skaffa sig en Wii U lagom till februari, till att nu släppas på hela fem(!) format.
Roligt med en PC release dock. Hade nästan gett upp hoppet om att få äga detta, i min mening, mycket efterlängtade spel

Medlem

Giiiiiiiäsp.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Yees! Trodde aldrig det skulle hända.

Medlem

Underbara nyheter!

Hade fenomenalt skoj med coop i Origins. Det blir ett dag ett köp till PC på det här.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Det trodde jag aldrig, skoj!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Nice, kommer ändå köpa till krysslådan då det sparar mig ett par hundra på fler kontroller med sladd eller en trådlös adapter. Har all avsikt att dra ihop polarna och plöja igenom detta i coop.

Flakmonkey

VIlken plattform det blir till är oklart, men det är helt klart ett av årets säkraste köp. Origins var helt fantastiskt och det här ser ju ut att följa på samma underbara melodi.

Medlem

D blir till Vitan helt klart

Medlem

Trevligt, men... känner mig fortfarande illa behandlad av att dom sköt på releasen för Wii U av en så korkad anledning. Har inget emot att det kommer till fler plattformar, men att inte släppa ett färdigt spel bara för att dom är rädda att det inte kommer sälja tillräckligt bra är ju som att köra upp fingret i... näsan på sina kunder. Klart jag blir lockad att skaffa det till PC också, men det blir tyvärr inget köp alls för min del. Någonstans måste man dra gränsen.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Vill ha det till Wii whäääääää.... Raymen Origins var ju grymt!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Det här med "40 banor från Origins" innebär det att det inte är nån större mening att köpa Origins så här sent? Låter ju lika bra att vänta på Legends liksom.. Jag provade demot och tyckte det var ballt, men arbetar fortfarande av backlog så det har ännu inte blivit ett inköp..

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Det här med "40 banor från Origins" innebär det att det inte är nån större mening att köpa Origins så här sent? Låter ju lika bra att vänta på Legends liksom.. Jag provade demot och tyckte det var ballt, men arbetar fortfarande av backlog så det har ännu inte blivit ett inköp..

Jag tycker verkligen du ska köpa origins nu när det är så billigt! Det är mer än 40 banor i det spelet plus en riktigt härlig extra-värld om du samlar alla kristalltänder till liemannen

1
Skriv svar