Men of War: Assault squad 2 och Call to arms på G. Sluta sov FZ!

Medlem
Men of War: Assault squad 2 och Call to arms på G. Sluta sov FZ!

Men of War: AS ska få en uppföljare. MoW har fått en del skitexpansioner men Assault squad var fantastiskt i MP. Så skitkul att en 2a är på G. Utvecklaren har frågat fansen om feedback till det. Så med lite tur Tar dom med mina förslag.

Föresten vad håller FZ på med? Så fort det är en liten skitnyhet så kommer den på FZ, men varken MoW:AS eller CTA har nämts i nån nyhet. Skärpning! Inga riktiga strateger här längre? Bara en massa snack om mmo kloner och Dota spel...
MoW:AS klår CoH 2 utan problem så ge det lite uppmärksamhet. Det är det bästa WW 2 RTSet som finns ut och en av de få strategi spelen som har ett originellt gameplay som skiljer sig. Vore kul om ni försökte gräva fram lite info om DMS kommande spel.

Medlem
Medlem

Tack för tipset, älskar MOW serien


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Länk?

En ny sektion har skapats på det officiella forumet samt att man kan hitta det på steam.
Vet dock inte om det skett nåt utalande om det än med info etc...

http://digitalmindsoft.eu/forums/forumdisplay.php?125-English

Medlem
Skrivet av Tarmböld:
Skrivet av totte1015:

Länk?

En ny sektion har skapats på det officiella forumet samt att man kan hitta det på steam.
Vet dock inte om det skett nåt utalande om det än med info etc...

http://digitalmindsoft.eu/forums/forumdisplay.php?125-English

Ahaaaa det är det spelet som heter Call to arms...

Jag såg deras video via FB och blev väldigt skeptisk...
Det som egentligen är nytt är bara models, och en annan era, fast samma idiot-micro management finns kvar, jag vet att jag någonstans har sett en Abrahams som spelaren inte styrde för tillfället, så såg jag att tornet höll på att byta mellan mål hela tiden, en klassisk MoW bugg :/

Medlem

Japp än så länge så har call to arms filmerna inte imponerat.
Men företaget är litet och spelet ska inte vara färdigt fören slutet av 2014(tror jag).

Så förhoppningsvis fixar dom saker till dess.

Micromanagement lär det dock fortfarande finnas mycket av. Men det är en smaksak, jag har inget emot micro. Det är iaf inte så micro är allt, taktiskt tänkande är minst lika viktigt.

1
Skriv svar