css spray problem

Medlem
css spray problem

Jag skulle lägga till en cs spray från www.fpsbanana.com ..jag sparar som o lägger i csstrike i C när ja ska lägga till den som spray står det : bildfilen är korrupt. Några tips om hur man fixar detta??

testa att göra så här... om jag inte minns fel så tar bara css ett visst antal bildformat som tex jpeg eller gif möjligt vis men satsa på jpeg... sidan du sparade bilden ifrån kanske har ett annat filformat på den eftersom den ligger på en hemsida. Gö då så här att du sparar filen i mina bilder eller något sen så öppnar du bilden i paint väljer spara som jpeg format sen så startar du css och gå in på alternativ och väljer blädra där du ska välja "spray" och sedan leta upp bilden.
skulle nu inte detta heller funka så kan det bero på bildstorleken kommer inte ihåg hur stor den max fick vara bilden men ändra den gör du nog lättast i Microsoft Picture Manager eller i något annat bildredigerings pogram där du kan ändra storleken


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Medlem

Jo...jag har testat det..funkar ej men det konstiga är att min kompis sparade bilden från FPSB lägger som spary utan att göra nåt me den funkar bra för honom

det var ju mycket märkligt förståss??


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Medlem

Jo..har en annan vän som också hade de så här han gjorde nåt men han har glömt va han gjorde

mmm ok har du testat kolla på vales hemsida eller steams kanske det är och på support kolla den engelska supporten står mer där sök på något nyckelord i ditt problem typ som "Spray Import" eller "Import Spray Faliure" typ ska se om jag kan ge dig en länk

kollade nys derars support sida var visst nere


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

1
Skriv svar