Disturbed cs/wc3 server

Inaktiv
Disturbed cs/wc3 server

Kan nu meddela att 2 tidigare spelare från den populära cs/wc3 föreningen Disturbed.se har tagit initiativet att starta upp föreningen igen. Den stängdes ner när den tidigare styrelsen gled isär. Än så länge finns bara en server uppe men den är fylld med skönt folk och roliga banor, och blir vi mer folk så kommer det komma upp fler servrar.

Servern är bara någon vecka gammal men dom har snart fått upp sitt forum och finns även en privat ventrilo för lite allmänt skit snackande :).

Får se om det blir så föreningen följer i den gamlas fotspår och kör priser för dom som vinner rankings och mest exp, så långt har det inte hunnits planera än men vi ser hur populära servern blir först och sen fortsätter vi därifrån. Servern många aktiva admins som känner varandra irl och dom kör varje dag så man slipper 12 åringarna som inte än vet vad teamflash är..

Men om ni vill spela lite cs med wc3 mod, kom in på 83.227.9.117:27015 och lira, om ni vill något kan ni adda mig, muddaren@hotmail.com på msn och bara snacka också, men bör ju berätta att när ni är inne på servern så kommer ni ju tyvärr bli stenägda av mitt autosniper men sånt är livet Synes ikväll online

Inaktiv

Heh gick snabbare än jag trodde ...

http://wc3disturbed.mine.nu

Den är bara temporär,addressen kommer ändras men mer info om det kommer

1
Skriv svar