Scamps i The Elder Scrolls Online

Scamps i The Elder Scrolls Online

Fick en urge att se på Gremlings.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Gillar att Zenimax är så öppna och ger oss en massa bra information om ESO. En 20 sekunder lång film på en mob i spelet är precis vad jag vill se.

Medlem
Skrivet av Buio:

Gillar att Zenimax är så öppna och ger oss en massa bra information om ESO. En 20 sekunder lång film på en mob i spelet är precis vad jag vill se.

+1
sån sjukt meningslös film, skulle vart skillnad om man fick veta mer om dom, lite lore och liknande men en kort snutt som visar några "Scamps" som skjuter eldbollar och dör är helt värdelöst.

undrar om de har tänkt släppa en massa såna här filmer så man får se alla mobs de har att erbjuda?


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem
Skrivet av Limp:
Skrivet av Buio:

Gillar att Zenimax är så öppna och ger oss en massa bra information om ESO. En 20 sekunder lång film på en mob i spelet är precis vad jag vill se.

+1
sån sjukt meningslös film, skulle vart skillnad om man fick veta mer om dom, lite lore och liknande men en kort snutt som visar några "Scamps" som skjuter eldbollar och dör är helt värdelöst.

undrar om de har tänkt släppa en massa såna här filmer så man får se alla mobs de har att erbjuda?

Men orka att klaga på en film det är bra sjukt.

Medlem

jäklar, visste inte att man fick köra som first person!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=02uF...

Inaktiv

Yay dom små asen är tillbaka som jag har längtat. Men nyheter är väl alltid nyheter antar jag oavsett hur meningslösa dom är. Men man får anta att dom har mer att vissa

Medlem

jaha... Suck, varför släppa sådan här skit? Har de inte kommit längre? Jättetråkigt, detta kommer faila så hårt.

Medlem

Det som fick mig att höja ett ögonbryn var First Person scenen...

Medlem

Alla elderscrolls har varit i first person.

Medlem
Skrivet av blohm:

jaha... Suck, varför släppa sådan här skit? Har de inte kommit längre? Jättetråkigt, detta kommer faila så hårt.

Spelföretag släpper en 44 sekunder lång video som visar ett monster som skjuter eldbollar.

Din slutsats: "detta kommer faila så hårt".

Medlem
Skrivet av Loltron:

Alla elderscrolls har varit i first person.

Men detta är inte som vilket Elder Scrolls spel som helst.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av simon857:

jäklar, visste inte att man fick köra som first person!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=...

Jodå, Zenimax har lyssnat ordentligt på testarnas kritik och lade dit det för att folk ville ha det. MEN, och det här är ett stort MEN, grejen är ju att spelet är ett MMO med mycket som kommer hända på skärmen, och att kunna se allting runtomkring dig genom att spela it tredjepersons kommer nog vara ganska nödvändigt på en hel del svårare ställen, så en borde inte förvänta sig för mycket kring hur bra first-person fungerar. Samtidigt är det jävligt skönt att ha det där, passar ju perfekt till när man spelar ensam och ska ut och utforska.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Loltron:

Alla elderscrolls har varit i first person.

Men detta är inte som vilket Elder Scrolls spel som helst.

Hade mer eller mindre förväntat mig first person eftersom det trots allt är ett elder scrolls.
Tycker inte det är banbrytande på något sätt, hade förväntat mig detsamma ifall det skulle komma ett "Fallout online" också.

Medlem

Undrar bara varför alla bara står stilla och turas om att ta emot stryk? Vad är det då för mening med "action-combat system" och förstapersons-vy?

Medlem

Wow, I want the last 44 seconds of my life back.

Vilken skräpvideo. Inte nog med att den var helt sönderkomprimerad även i 720p, dessutom var innehållet förvånansvärt kefft.

Fult designade, logpoly-mobs (vars lore nonchaleras) visas stelt uppföra sina stridsanimationer och dö - blarg. Alltihopa livligt kryddat med väldigt imponerande DX8-effekter och en total avsaknad av advancerade shaders.

Sen var filmen slut. Scumbag Zenimax Online twittrar "Consider yourself hyped bro #SuccessfulTrailer #WoWkiller".

1
Skriv svar