Vad är Star Wars: Attack Squadrons?

Robot
Medlem
Vad är Star Wars: Attack Squadrons?

X-wing Alliance 2!!!! (stil-mässigt hoppas jag att Attack Squadrons är som första SW-Alliance)

Medlem

X-wing Alliance 2! Yes pretty please with sugar on top!

Inaktiv

Ett nytt Rogue Squadron tack : ))

Skribent

Jag vill jaga rebeller i min Tie Fighter!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Med största sannolikhet blir det ett spel åt rogue squadron hållet vilket lär bli rätt skoj, men tänk om det ändå kunde vara ett nytt X-wing.. Man kan drömma iaf.

Medlem

Ett nytt X-Wing eller Tie-Fighter spel hade varit rena drömmen men jag tvivlar stort på att EA inte skulle förvandla detta till en mardröm tyvärr.

Medlem

Kan sätta pengar på att det är någe "Socialt mobilspel" eller nått skit i den stilen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Skulle tippa på att det blir ett world of tanks/planes/ i rymden med starwars-tema.

Medlem

Jag tippar på, som de mesta annat som lucasarts gör, är skit

Medlem

Om det inte finns någon morgondag, är det inte lite onödigt att registrera domäner då?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

zsm
Medlem
Skrivet av blohm:

Jag tippar på, som de mesta annat som lucasarts gör, är skit

Det är ju ett vad du förlorat vid startlinjen eftersom Lucasarts inte finns längre.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av blohm:

Jag tippar på, som de mesta annat som lucasarts gör, är skit

LucasArts som utvecklare och utgivare existerar inte längre...

Skrivet av Zymac:

Kan sätta pengar på att det är någe "Socialt mobilspel" eller nått skit i den stilen.

Det vadet antar jag gärna. Det är nämligen bestämt som så att Disney Interactive Studios ska göra mobil/casualspel, medan Electronic Arts har ansvar för den "vanliga" marknaden, vilket vi redan har fått se prov på genom Battlefront 4. Här kan du läsa mer om det.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Zymac:

Kan sätta pengar på att det är någe "Socialt mobilspel" eller nått skit i den stilen.

Det vadet antar jag gärna. Det är nämligen bestämt som så att Disney Interactive Studios ska göra mobil/casualspel, medan Electronic Arts har ansvar för den "vanliga" marknaden, vilket vi redan har fått se prov på genom Battlefront 4. Här kan du läsa mer om det.

Sedär, jaja men då blir det väl någe spel med nån olinesocialkomponent som Battlelog, Autolog eller nått i den stilen istället.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

X-Wing vs Tie Fighter ftw


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Inaktiv

Registraren kanske hade extrapris på domäner

Medlem

Hoppas på nytt rogue squadron, tyckte aldrig om x-wing

Medlem

X-Wing Alliance 2 tack!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Hoppas på en flygsimulator.

1
Skriv svar