En titt på teknologin bakom Satellite Reign

Robot
Medlem
En titt på teknologin bakom Satellite Reign

Nice! Jävligt synd det inte blev någon Coop bara

Medlem

Physics + Destructible environments är nog en av de roligaste kombinationerna som jag vet av i spel ^^
Det är overall ett väldigt vackert spel men vill ha lite mer detaljer på vad för klass system & abilities de kommer ha.
Så, kort sagt vill jag ha en gameplay video
Det är dock ca 14-15 månader kvar tills release, en gameplay video så här tidigt är kanske lite för mycket att begära.

Medlem

För er som inte var med på kickstartern går det fortfarande att stödja via paypal. Alla pengar dom drar in där kommer gå mot dom högre målen som inte lyckades under kickstartern,

Medlem

Jag kan bara säga "WOW"... Unity motorn är ganska grym ju.

Skribent

Känns bra att ha gett pengar till det här.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tragiskt att intressanta projekt inte lyckas dra in mer pengar, när vissa helt förryckta projekt drar in flera miljoner.
Men vi får väl vara glada för det lilla.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Tragiskt att intressanta projekt inte lyckas dra in mer pengar, när vissa helt förryckta projekt drar in flera miljoner.
Men vi får väl vara glada för det lilla.

Tror det beror på att många donerat så mycket som de har råd med men även att de börjat förstå att Kickstarter är väldigt osäkert även om man donerar till en utvecklare som till exempel Double Fine. Sedan har vi andra som ogillar vad Kickstarter har blivit och dessa har slutat donera pengar helt och hållet. Men det finns även en annan faktor och den är att Amazon Payment inte går att använda till projekt som inte är inom USA och därför kräver att man använder sig av något annat sätt som PayPal (något som många på Kickstarter inte verkar vara villiga att använda sig av).

TB har gjort en video om just Kickstarter och nämner även detta, att Sattelite Reign borde ha fått mer pengar än de som donerats vid tidpunkten då videon gjordes.

Medlem

Ser ruskigt snyggt ut, även om ljuseffekterna kan kännas lite over-the-top just nu. Om de lyckas få en lika bra känsla i gameplay och klassystem som i grafik så kan det här bli en riktig höjdare!

Medlem

617kr togs från mitt konto i natt till detta (TRANSISTOR), hoppas det blir bra

Inaktiv

Det ser lovande ut. Ska bli väldigt spännande att se när dom presenterar annat innehåll för Satellite Reign. Har väntat länge på ett projekt för Syndicate som ska göra dom två första rättvisa vilket jag inte anser fps spelet gjorde på något sätt. Längtar tills jag får spela bland mörka gränder med regn och neonljus:)

Får hoppas fler får upp ögonen så dom får in lite mer pengar för att lägga in det dom planerat. Jag håller tummarna iallafall.

Medlem

Jagkan bara säga unrealengine!

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Jagkan bara säga unrealengine!

Detta är Unity, inte Unreal

Medlem

vill ha ser ju super coolt ut

Medlem

Mera trenchcoats och cyberpunk åt folket!

Ser sweet ut. Ett av de få spel jag beslutat mig för att stödja. Finns grym potential här för ett bra management/sandbox/tactical/action spel. Gamla Syndicate gillade jag verkligen och jag hoppas att de förvaltar det arvet väl.

Skönt att environmental destruction kom med. Att golva hela byggnader var ju ett riktigt nöje i gamla Syndicate.

Medlem

Skulle ej gjort kickstartern nu på sommarn.. Behöver tyvärr kulorna till annat just nu =/

1
Skriv svar