Inaktiv
Crysis 2 fakta

Tjena!!

Jag bara undrar om någon vet något om Crysis? Hittar ingen fakta på Google!
Vill gärna ha svar.

Medlem

öh ? jag tror inte ens utvecklaren släppt nån info.. lär nog dröja.

Inaktiv

Jaha!! Men tror du FZ lär snappa upp dom nyheterna!!

Medlem

snappa upp?, ska säga dig att fz har missat mycket av saker rörande Crysis så förlita dig inte på något. Jag rekommenderar att du kollar in crysis sidorna www.incrysis.com och www.crysis-online.com

finns så vitt jag vet inte mycket information on uppföljaren till crysis mer än att det kommer att ha bättre grafik.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

^- Vi kan väl nästan anta att crysis 2 kommer ta vid där ettan slutade? Annars är det fan skott pengar på dom.

Inaktiv

Jaha!!! Tyckte att ettan var bra så jag längtar tills tvåan!:p

Medlem

Kommer inte en 2:a, Crytek slutar göra produkter för pc...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Men lol, du får kanske ta och läsa nyheten lite bättre nästa gång eller skaffa glasögon.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24703

Skrivet av FZ:

Cryteks chef Cevat Yerli avslöjar i en intervju med PC Play att företaget i framtiden inte kommer att släppa pc-exklusiva titlar

Du kanske inte vet vad "exklusivt" betyder.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Men lol, du får kanske ta och läsa nyheten lite bättre nästa gång eller skaffa glasögon.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24703

Skrivet av FZ:

Cryteks chef Cevat Yerli avslöjar i en intervju med PC Play att företaget i framtiden inte kommer att släppa pc-exklusiva titlar

Du kanske inte vet vad "exklusivt" betyder.

Okej, herr trevlig...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Du vilseleder noobs, så det är inte bra

fixat dårå!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar