Namninsamling till stöd för Phil Fish

Robot
Namninsamling till stöd för Phil Fish
Medlem
Namninsamling till stöd för Phil Fish

Ork


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det är inte han själv som startat den va?

// edit

Hur får man fram listan med namnen?

// edit igen

Nu dök länken i menyn upp.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag hoppar nog över den namninsamlingen

Inaktiv

Även om jag inte skriver på så visar detta vara på hur jävla hjärndöda folk är! Tycker man nu inte om Fish så ge fan i listan, omogna jävla rövar som töntar sig.
Själv så tycker jag att Fish har gjort ett bra spel men måste arbeta på sitt privatliv innan han ens tänker tanken på att ge sig in på att göra ett till spel. Man kan inte ge dessa jävla no lifers ammunition utan bara ta det och driva med dem.

Medlem

Jag tänker inte skriva på. Tycker både Phil och Marcus är idioter.

Synd att det är så många omogna idioter som skrivit på dock.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Eller så kan han ju bara ge fan i att läsa vad andra skriver och koncentrera sig på det han gör bäst och programmera spel. Inte blanda sig med puckon och köra sin grej bara

Inaktiv
Skrivet av Apministern:

Jag tänker inte skriva på. Tycker både Phil och Marcus är idioter.

Synd att det är så många omogna idioter som skrivit på dock.

Håller med, det enda jag kan tänka på när jag ser Marcus det är Foxnews galningar som sitter som rabiata idioter och tuggar. Han har tyvärr ingenting att komma med mer än personangrepp. Och samtidigt så beter sig Fish som en idiot så ja...

Medlem

Dan Khaaaaaaan!!!!.....Khaaaaaaan!!!!!
Kunde inte låta bli


signatur

Game long and prosper

Medlem

Är man en offentlig person så får man väl räkna med både ris och ros.
Sedan vet jag inte så mycket om phil eller marcus, men tycker det verkar som phil inte kunnat distansiera sig till phil den offentliga utvecklaren och phil som privatperson. Driva business på en sån personlig nivå med en sådan personlighet känns inte så lyckat. Bara att han uppmanat till självmord visar ju på hur svårt han haft hantera kritik.

Jag spelar ex i ett band, och då får man läsa både recensioner och foruminlägg av både god positivitet och rena rama dissningar utan motivering, men inte bryr jag mig om det finns och börjar skrika.

Denna listan verkar rätt löjlig, pallar inte Phil trycket tycker jag det är bra han insåg att han måste backa

Medlem

Bara släppa och gå vidare blir det något så blir det.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

För att "stödja" det rövhålet... Nej tack.

FM-guru
F.d. Sisyr

Fish verkar vilja vara lite av en bad boy att döma utifrån hans kommentarer och intervjuer (innan den här fadäsen), men när någon liknande, provocerande, kille så vänder fokus mot Fish själv istället, då sprutar plötsligt tårarna.

Nej tack, han får gärna hålla sig borta.

Hahahahahah, jag hade en viss nivå av sympati för Phil till en början. Även om han är ett enormt svin så förtjänar han inte att få all denna skit. Det var, som sagt, tills den här videon från Indie Game the Movies extra material dök upp.

https://www.youtube.com/watch?v=qYpMxMPZ-Mk

Han offentligt förödmjukar och hånar den där snubben som uppenbarligen ser upp till honom. Man kan se hur djupt det träffar. Jag är inte den som vanligtvis blir upprörd eller kränkt av saker, men det här är bortom vidrigt. Folk som Phil Fish har ingenting att göra i den här industrin. Jag hoppas han aldrig någonsin återvänder, inte direkt som om han tillförde någonting av värde till den här industrin ändå.

Medlem
Medlem

Undrar om det är någon av alla ragers där ute som faktiskt har skrivit en mogen och motiverande text till Phil om varför han är ett svin och varför folk reagerar som de gör gentemot honom. Hade varit kul att se vad Phil hade svarat.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Jag tänker inte skriva på. Tycker både Phil och Marcus är idioter.

Synd att det är så många omogna idioter som skrivit på dock.

Exakt vad har dom gjort? Jag gillade Fez men vet inte så mycket om dom som personer.

Inaktiv

Nja låter inte så lockande på något sätt.

Inaktiv

Känner inte killen men har han åsikter om,allt (som alla på forum tex.) så,får,han nog lära sig tåla kritik om han tänker basha andra (som tex Microsoft vid,patchtramset).
lista, är ett stort skämt.

Medlem
Skrivet av General Dysisa:

Hahahahahah, jag hade en viss nivå av sympati för Phil till en början. Även om han är ett enormt svin så förtjänar han inte att få all denna skit. Det var, som sagt, tills den här videon från Indie Game the Movies extra material dök upp.

https://www.youtube.com/watch?v=qYpMxMPZ-Mk

Han offentligt förödmjukar och hånar den där snubben som uppenbarligen ser upp till honom. Man kan se hur djupt det träffar. Jag är inte den som vanligtvis blir upprörd eller kränkt av saker, men det här är bortom vidrigt. Folk som Phil Fish har ingenting att göra i den här industrin. Jag hoppas han aldrig någonsin återvänder, inte direkt som om han tillförde någonting av värde till den här industrin ändå.

Den här kommentaren (understryket videon du länkade) behöver bli en separat nyhet på FZ, om inte top comment till den här nyheten. Vilket jävla rövhål, jag hoppas han aldrig återvänder. Jag blir också sällan provocerad men han är uppenbarligen en total narcissist som kräver sin rättighet att få skita på alla andra från en pedestal, och i "utbyte" får ingen kritisera honom det minsta.

Vilken tölp

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Apministern:

Jag tänker inte skriva på. Tycker både Phil och Marcus är idioter.

Synd att det är så många omogna idioter som skrivit på dock.

Exakt vad har dom gjort? Jag gillade Fez men vet inte så mycket om dom som personer.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130728/fez-2-installt-phi...

Läs igenom i kommentarsfältet, där kan du hitta ett och annat.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Skrivit på. Jag är inget om inte förutsägbar.

Medlem

Phil fish borde bli vuxen och börja förstå om man gör ett uttalande så får man konsekvenser för det.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

105. Andy Kaufman

HAH

Medlem

Förundras inte ofta över vad FZ gör för artiklar men detta är lite väl "HEY ALL LETS JUMP ON THIS BANDWAGON TO SUPPORT THIS ASSHOLE"

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av General Dysisa:

Hahahahahah, jag hade en viss nivå av sympati för Phil till en början. Även om han är ett enormt svin så förtjänar han inte att få all denna skit. Det var, som sagt, tills den här videon från Indie Game the Movies extra material dök upp.

https://www.youtube.com/watch?v=qYpMxMPZ-Mk

Han offentligt förödmjukar och hånar den där snubben som uppenbarligen ser upp till honom. Man kan se hur djupt det träffar. Jag är inte den som vanligtvis blir upprörd eller kränkt av saker, men det här är bortom vidrigt. Folk som Phil Fish har ingenting att göra i den här industrin. Jag hoppas han aldrig någonsin återvänder, inte direkt som om han tillförde någonting av värde till den här industrin ändå.

Den här kommentaren (understryket videon du länkade) behöver bli en separat nyhet på FZ, om inte top comment till den här nyheten. Vilket jävla rövhål, jag hoppas han aldrig återvänder. Jag blir också sällan provocerad men han är uppenbarligen en total narcissist som kräver sin rättighet att få skita på alla andra från en pedestal, och i "utbyte" får ingen kritisera honom det minsta.

Vilken tölp

.... Kan inte förstå hur någon kan ha sympati för den här mannen. Vilken vidrig människa.

Medlem

Fez=prettoskit. Fisk=prettoskit...good ridence..

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Apministern:

Jag tänker inte skriva på. Tycker både Phil och Marcus är idioter.

Synd att det är så många omogna idioter som skrivit på dock.

Exakt vad har dom gjort? Jag gillade Fez men vet inte så mycket om dom som personer.

Phil beter sig som en idiot (exempel): https://www.youtube.com/watch?v=qYpMxMPZ-Mk

Marcus Beer (annoyed gamer) kallar honom "toss-pot" och snackar allmänt skit om honom.
http://www.youtube.com/watch?v=Lm5Lnei4S6M

Phil ber honom gå och hänga sig.

Shitstorm Rising...

Medlem

Real classy -_-

Medlem

Hoppas den faller platt. Phil Fish är en wanker, tosspot och hipster, inte för att han inte ville kommentera på ryktena om X1an. Men för att han flippar ur så totalt över att Marcus Beer fånar sig och kritiserar Fiskis.


signatur

// Bacon <3

123
Skriv svar