Lightning får större bröst

Robot
Medlem
Lightning får större bröst

Yes! Detta behövdes verkligen! xD

Medlem
Medlem

älskar när en spelserie drar till med stora innovationer xD


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

Är det nyhetstorka på redaktionen tro?

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

Yes! Detta behövdes verkligen! xD

xd


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

NU är det ett självklart köp!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

More gupping for the people..yeah

Medlem

Much needed! så hon får bättre balans i strid såklart!

Gissa vad Aftonbladet(kanske fz också) kommer att skriva när det kommer en recension.

Själv tycker jag att det är synd, man kunde ha jobbat på att göra henne mer intressant som en karaktär, men jag antar att man hade andra prioriteringar(tur att man däremot inte har gjort dom så stora som i vissa fightingspel)

Medlem

Hahaha!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

nu blir det helt klart köp!

Skribent

Älskar den gifen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Haha, måste älska japanerna.

Medlem

Sluta sura Fzbladet, se det istället som lore: Plastikkirurgi existerar i FF13 världen


signatur

Game long and prosper

Medlem

,


signatur

Game long and prosper

Medlem

Läser kommentarinläggen. Hepp. Jag är tydligen ensam om att antingen inte bry sig eller t.om ogilla det här? Kanske bör jag ifrågasätta min könsroll....

Medlem

Japanska spel är liksom inte nödvändigt efter 16-bit.

Medlem

Tråkigt att de vill försöka "stärka" karaktären genom att ge henne större bröst, istället för att stärka karaktären på mer spelrelevanta sätt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Var inte intresserad förut och inget har ändrats.
Man skulle kunna säga att denna kommentar var, i stort sett menlös.

Inaktiv

"Grabbar, folk verkar inte vara intresserade av våra spel, vad ska vi göra?"
"Ja det lär ju inte vara storyn det är fel på för den är flawless, vad kan det vara?"
"Det måste vara för att lightning har för små bröst!"
"SJÄLVKLART! Gör dem större!"

Antagligen så det hände....

Inaktiv

Jag tycker att hon skulle ha fått fler bröst och i olika storlekar; på så sätt skulle alla få vad de gillar. Det ska fan vara jämställt i fetisch-samhället.

Medlem

I en värld där folk skriker sig hesa när spelutvecklare som Maxis lägger tid och resurser på DLC-er istället på nödvändiga bug-fixar tycker man ju att responsen för sånt här onödigt gubbsjukerier också borde fördömas. Men närå.

Medlem

Sätt Arnroth och recensera spelet så får vi oss ett garv.

Skribent
Skrivet av Johnny:

Är det nyhetstorka på redaktionen tro?

Det är rollspelens svar på Call of Duty. Skulle säga att det här är stora nyheter. Även fast du och jag kanske inte bryr oss om spelserien, så ska vi inte förneka andra möjligheten att läsa om den.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
ELF
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Johnny:

Är det nyhetstorka på redaktionen tro?

Det är rollspelens svar på Call of Duty. Skulle säga att det här är stora nyheter. Även fast du och jag kanske inte bryr oss om spelserien, så ska vi inte förneka andra möjligheten att läsa om den.

Som sagt, själv så avskyr jag spel med den där "japanska" stilen, men det finns ju dock andra som tokälskar sådana spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Gillar bröst av alla storlekar men måste erkänna att jag i det här fallet inte bryr mig det minsta. Jag hade nog inte märkt det själv om jag inte hade letat efter det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Johnny:

Är det nyhetstorka på redaktionen tro?

Det är rollspelens svar på Call of Duty. Skulle säga att det här är stora nyheter. Även fast du och jag kanske inte bryr oss om spelserien, så ska vi inte förneka andra möjligheten att läsa om den.

Jo absolut är det nyheter men jag skulle nog inte vilja gå så långt att säga att det är stora nyheter och enligt mig inte viktiga nyheter att ha med som en huvudrubrik. En stor nyhet skulle vara om spelet lades ner eller blev försenat, inte om en spel karaktär får större bröst eller ej. Det känns bara billigt och löjligt på något sätt. Men visst ska personer ha rätt att läsa om det. Finns säkert många som är intresserade.

Medlem

Älskar sånt här... fy fan vad bra!!!!!!!!!! Bästa nyheten på länge!

Skriv svar