Ken Levine kommer få somliga att gå i taket

Robot
Ken Levine kommer få somliga att gå i taket
Medlem
Ken Levine kommer få somliga att gå i taket

Första DLCn till Bioshock Infinite!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

DLC kanske? Håller på och spelar igenom Infinite just nu, hinner förhoppningsvis klart tills utannonseringen imorrn då!


signatur
Medlem

"Some people will be singer Robin Thicke"?
Tjaa... åtminstone en person iaf.

Medlem

...Senaste nytt. En man i 40 år åldern sågs springa naken och kasta sin egna avföring på kringgående folk. Enligt ett vittne yttrade mannen följande fras "-Look, Mr. Bubbles. It's an angel! I can see light coming from his belly. Wait a minute... he's still breathing. It's alright. I know he'll be an angel soon." Ingen vet i dagsläget vart mannen befinner sig men man misstänker att...

Medlem

Season Pass har ju funnits ute sen spelet kom för en mindre evighet sedan så ett DLC vore ju nice. Med tanke på hur lång tid det har gått sedan det kom ut hoppas jag på något fett. Garanterat köp för mig så känge det är någon form av ny kampanj.

Medlem

Vem är det egentligen som äger licensen till System Shock? Skaffade det under steam summer sale och tyckte det var bra mycket grymmare än Bioshock. Gief uppföljare pronto


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bioshock Infinite kommer till WiiU nu?

Medlem
Skrivet av Javas:

Vem är det egentligen som äger licensen till System Shock? Skaffade det under steam summer sale och tyckte det var bra mycket grymmare än Bioshock. Gief uppföljare pronto

Du har helt rätt. Bioshock var grymt bra men är fortfarande en besvikelse jämfört med System Shock 2.

Inte helt säker men senast jag hörde var det Meadowbrook Insurance Group (ett dotterbolag till Star Insurance Company) som hade rättigheterna.

Det viktiga som gjorde att System Shock 2 kunde börja säljas igen på GOG och Steam var i vilket fall att den tidigare tvisten löstes på något sätt. Vilket betyder att en uppföljare inte längre är helt omöjligt.

Jag hoppas på ett nytt System Shock, för bättre spel finns inte. Men att han varnar för att många kommer bli arga kanske tyder på en hjärndöd fps upplevelse med quicktime events och noll story... Resultatet är att jag pendalar mellan hopp och förtvivlan konstant.

Troligaste är väl dock att det inte har något med System Shock att göra i vilket fall. Men kan verkligen inte sluta hoppas.

Medlem

Ganska coolt om man blev "singer Robin Thicke".

Medlem

Alltså det är ju redan klart vad detta handlar om?

Eller sover FZ ?

BioShock Infinite DLCs: Clash in the Clouds
BioShock Infinite - Burial at Sea - Episode 1 DLC
BioShock Infinite - Burial at Sea - Episode 2 DLC

Där det första släpps redan idag/Imorgon

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=638848


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Jag skrev precis om det i min blogg:

http://goo.gl/ojWEol

Det är precis som "Dinskugga" skriver, och det första DLC:et ska vara tillgängligt senare idag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Här är några fin fina trailers till det hela också

Medlem

Hos IGN kan man läsa mer om de tr32 dlc:na.
http://www.ign.com/articles/2013/07/30/bioshock-infinite-chal...

Kommer inte se några trailers på detta.

ELF
Medlem
Skrivet av Gaara:

Bioshock Infinite kommer till WiiU nu?

Android menar du väl?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Gaara:

Bioshock Infinite kommer till WiiU nu?

Android menar du väl?

Nä jag menade vad jag skrev, att folk skulle gå i taket "om" det kom till WiiU

Medlem

Wahey! Klarade Infinite för en dryg timme sedan, så det här är roliga nyheter att få!


signatur
1
Skriv svar