Ubisoft förhandsboknings rea på cdon

Ubisoft förhandsboknings rea på cdon

För er som inte "gillar" cdon på facebook så ville jag bara tipsa om att förbokar man 2 kommande spel från ubisoft så får man dom för 299/st till pc och 399/st till 360, ps3 eller Wii u

Bokade watch dogs och splinter cell

Assassins Creed blir nog collectors edition hihi

köp 2 betala för 1 och en halv


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Gillar inte cdon överhuvudtaget. Nästan varje gång jag har beställt från dem, så har någonting som de påstod att det hade antingen blivit "försenat" eller rent utav makulerat. Av dem. Har hänt flera gånger. Min personliga teori är att de har en förmåga att inte lista bara saker de har inne på sin site, utan även sådant som de tror att de kommer att få hem någolunda snart. Skitirriterande.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Cdon makulerade en halv order för mig, och skickade resterande order till fullpris. Även fast den resterande ordern skulle kostat 10 kr egentligen. Inte heller ville dom informera mig om detta förrän fakturan kom. Dom rättade dock till det till slut, efter ett par samtal kan tilläggas.

Medlem

Jag har aldrig haft några problem med CDON. Jag har både ändrat och avbokat flera beställningar utan något strul. Returer av skadade varor har gått smidigt och det har kompenserats med 50kr rabattkuponger. Jag handlar en hel del på CDON, så jag vet inte om jag får extra behandling pga det, men jag kan inte minnas att jag hade några problem som ny kund.

Vad gäller erbjudandet så gör jag oftast mina köp på GMG. €29 för Spliter Cell nu t.ex, och då får man dessutom antingen €5 tillbaka eller €7 GMG krediter som man kan använda till nästa köp

Medlem

Aaaw shit.
Hade kunnat spara en 50kr på att boka via CDON istället för Ubisoft då. Aja bokningen har jag haft nån månad ifs, men då jag får med alla DLC'er jämfört mot CDON så förlorar jag som sagt inte så mycket på det, troligen bara runt 50kr

Lustigt dock att CDON är så dyra på spelet i vanliga fall. Watch Dogs Dedsec för 1499kr:
http://cdon.se/spel/watch_dogs_dedsec_edition-23632528
när andra butiker tar 999kr för samma+ ibland bättre:
Webhallen:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/175703-watch_dogs-deds...

Eller varför inte Ubisoft själva där man alltså får med alla DLC'erna:
http://shop.ubi.com/store/ubiemea/sv_SE/pd/ThemeID.8605700/pr...

Fuidama: ja oj det var mycket dyrare fast just nu har de 50% på Watch dogs dedsec 749:-

Har aldrig heller haft några problem med Cdon och har handlat i säkert 10-15 år (på den tiden man köpte cd skivor)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Fuidama: ja oj det var mycket dyrare fast just nu har de 50% på Watch dogs dedsec 749:-

Jao såg de.
Ska lägga en bokning där ändå och se om Ubisoft är snälla
Men alla DLC'er verkar inte inkluderas så priset kan ändå gå upp till samma nivå, vilket är rätt trist. Ska iaf kontakta dem för att kolla om de bara glömt att skriva informationen på hemsidan eller om det verkligen inte inkluderas i deras erbjudande.
Ett par av dlc'erna får man om man bokar den VANLIGA versionen av Watch Dogs. Dessa är alltså inte DLC's som inkluderas i Dedsec versionen utan extra dlc'er som Ubisoft kommer släppa dag 1
Jag vill undvika att betala extra för dem, därför var en bokning via Ubisoft rätt bra då enbart dem har alla DLC'er inkluderade till samma pris som de flesta "kända" butikerna har.

Har iaf ett par andra frågor till dem så jag ska slinka in en produktfråga också när jag ändå är på G ^^

Skrivet av Fuidama:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Fuidama: ja oj det var mycket dyrare fast just nu har de 50% på Watch dogs dedsec 749:-

Jao såg de.
Ska lägga en bokning där ändå och se om Ubisoft är snälla
Men alla DLC'er verkar inte inkluderas så priset kan ändå gå upp till samma nivå, vilket är rätt trist. Ska iaf kontakta dem för att kolla om de bara glömt att skriva informationen på hemsidan eller om det verkligen inte inkluderas i deras erbjudande.
Ett par av dlc'erna får man om man bokar den VANLIGA versionen av Watch Dogs. Dessa är alltså inte DLC's som inkluderas i Dedsec versionen utan extra dlc'er som Ubisoft kommer släppa dag 1
Jag vill undvika att betala extra för dem, därför var en bokning via Ubisoft rätt bra då enbart dem har alla DLC'er inkluderade till samma pris som de flesta "kända" butikerna har.

Har iaf ett par andra frågor till dem så jag ska slinka in en produktfråga också när jag ändå är på G ^^

gör så tänkte inte på dlc ´erna när jag beställde men såg som sagt att man iaf fick med mer grejer i standard versionen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar