Sandbox, roligaste som finns?

Medlem
Sandbox, roligaste som finns?

Jag har svårt att hitta något annat som roar mig mer än Crysis Sandbox. Riktigt kul att modifiera redan skapade banor. Sen är spelens motor "Cryengine" så äckligt bra också.

Från en skala från 1-5, hur roligt tycker du Crysis Sandbox är?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Helt klart kul som fan, man kan grejja runt i timmar...

Tog in hela hillside café och förstorade upp den enormt mycket så när jag gick in i cafét var jag liten som en mus. ganska likt de_rats banorna i cs

Sedan brukar jag göra mina egna banor... Finns mycket att pyssla med.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Helt klart kul som fan, man kan grejja runt i timmar...

Tog in hela hillside café och förstorade upp den enormt mycket så när jag gick in i cafét var jag liten som en mus. ganska likt de_rats banorna i cs

Sedan brukar jag göra mina egna banor... Finns mycket att pyssla med.

Fantasin har inga gränser, tycker det också är sjukt kul att ta ett litet hus, proppa den med alla möjliga föremål, samt ca 20 st C4, sen spränger man skiten!! och sen ska man gå runt i djungeln och försöka hitta föremålen. HAHA:P.....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar