Steamworld Dig ett svenskt plattformsgruvgrävaräventyr

Robot
Steamworld Dig ett svenskt plattformsgruvgrävaräventyr
Medlem
Steamworld Dig ett svenskt plattformsgruvgrävaräventyr

plattformsgruvgrävaräventyr

Medlem

En kille med sjukt mycket mjäll trots rejält retirerad hårlinje.

Medlem

Var det bara jag som läste "SteamWorld" och trodde att Valve hade öppnat en nöjespark?

Medlem

Hej, som projektledare för SteamWorld Dig skulle jag vilja påpeka att Lasse Kronér har *inget* med SteamWorld Dig att göra. Han är en trevlig prick som stod som delägare i företaget i ett tag, men inte nu längre.

Vi fick ett gott skratt här på kontoret, men vore skönt om nyheten kunde uppdateras

Edit: Tack!

Medlem
Skrivet av Ollhax:

Hej, som projektledare för SteamWorld Dig skulle jag vilja påpeka att Lasse Kronér har *inget* med SteamWorld Dig att göra. Han är en trevlig prick som stod som delägare i företaget i ett tag, men inte nu längre.

Vi fick ett gott skratt här på kontoret, men vore skönt om nyheten kunde uppdateras

Fan vad synd, jag trodde jag skulle mötas av Lasses härliga leende varje gång jag startade spelet. Det var ett givet köp!

PS: Spelet verkar trevligt, grattis till lanseringen.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Ollhax:

Hej, som projektledare för SteamWorld Dig skulle jag vilja påpeka att Lasse Kronér har *inget* med SteamWorld Dig att göra. Han är en trevlig prick som stod som delägare i företaget i ett tag, men inte nu längre.

Vi fick ett gott skratt här på kontoret, men vore skönt om nyheten kunde uppdateras

Fan vad synd, jag trodde jag skulle mötas av Lasses härliga leende varje gång jag startade spelet. Det var ett givet köp!

PS: Spelet verkar trevligt, grattis till lanseringen.

Haha, ja synd att vi inte tänkte på det, hade varit raka vägen till kassasuccé!

Och tack, vi hoppas spelet uppskattas på eShoppen!

Medlem

Fick vibbar från gamla fina Bravestarr. Det här blir nog något att spana in.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kan Ollhax vara Olle? lycka till från THN.

Medlem
Skrivet av fryk:

Kan Ollhax vara Olle? lycka till från THN.

Stämmer - tjenare! Lurkar du också på FZ? Och tack, återstår mest att hålla tummarna nu ^_^

Medlem
Skrivet av Crownthy:

plattformsgruvgrävaräventyr

Plattformsgruvgrävaräventyr, plattformsgruvgrävaräventyr, plattformsgruvgrävaräventyr.

1
Skriv svar