Vinn Dota 2-turneringen – bli miljonär

Robot
Vinn Dota 2-turneringen – bli miljonär
Inaktiv
Vinn Dota 2-turneringen – bli miljonär

Någon som vill skapa ett lag?

ELF
Medlem

Så det börjar rulla in pengar även i denna brancsh nu.
Kommer vi få se kontrakt på 10 miljoner kronor om året i framtiden?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Härligt att alla DotA-människor visar de andra vart skåpet ska stå.

Bästa e-sportspelet någonsin!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

synd att man tycker alla mobs spel är så sjukt tråkiga att spela/titta på, annars måste detta vara sjukt kul att följa när det gäller så mycket pengar

Medlem

Källa på 8,4? En polare säger 8,82 miljoner.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Källa på 8,4? En polare säger 8,82 miljoner.

oj 400k skillnad ....

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Källa på 8,4? En polare säger 8,82 miljoner.

Som jag förstår det så ökar vinstsumman hela tiden så det vore inte omöjligt att det gått upp.

Medlem

Jag hoppas verkligen att ALLA lagen verkligen ger allt och tränar så hårt de bara kan inför denna underbara turnering. För alla har faktiskt en chans att vinna om än liten. Ju mer lagen har tränat å ju bättre förberedda desto bättre blir underhållsvärdet för oss viewers

Medlem

Jag hoppas verkligen ALLIANCE ger allt, så jag får en väldigt rik vän! (Yes, skröt precis, and I like it!)

Medlem

Spelade några rundor Dota på War3 tiden, 8,4million here i come!

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Härligt att alla DotA-människor visar de andra vart skåpet ska stå.

Bästa e-sportspelet någonsin!

LOL

Inaktiv

troligtvis kineserna som tar hem det igen.

Inaktiv
Skrivet av aT1C:
Skrivet av Rakoon:

Källa på 8,4? En polare säger 8,82 miljoner.

oj 400k skillnad ....

Det är mer än vad du tjänar om året. SÅ JA, det är en stor skillnad....

phi
Medlem
Skrivet av helmesjo:

Jag hoppas verkligen ALLIANCE ger allt, så jag får en väldigt rik vän! (Yes, skröt precis, and I like it!)

Oh, får jag bli din vän här på FZ så jag också kan skryta och säga att jag har en vän som har en vän som har en liten chans att vinna en DOTA 2-turnering och dela 8,4 miljoner med fyra andra och bli "väldigt rik"?

Medlem
Skrivet av fall:
Skrivet av aT1C:
Skrivet av Rakoon:

Källa på 8,4? En polare säger 8,82 miljoner.

oj 400k skillnad ....

Det är mer än vad du tjänar om året. SÅ JA, det är en stor skillnad....

och hur vet du det ? stor gissning desutom.

fortfarnde stor summer så nej spelar inge roll om det 8.8 milj eller om det 8.4 milj. fortfarnde stor summa pengar. som desutom delas på 5.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av helmesjo:

Jag hoppas verkligen ALLIANCE ger allt, så jag får en väldigt rik vän! (Yes, skröt precis, and I like it!)

Oh, får jag bli din vän här på FZ så jag också kan skryta och säga att jag har en vän som har en vän som har en liten chans att vinna en DOTA 2-turnering och dela 8,4 miljoner med fyra andra och bli "väldigt rik"?

Liten chans?

De är ett av, om inte det allra, starkaste laget just nu.

EDIT: Och varför sätta "väldigt rik" inom citationstecken..?
Försök inte ens låtsas som att du inte tycker flera miljoner är mycket pengar, du kommer bara se löjlig ut.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Okej, jag ska bara säga upp mig från mitt arbete och flytta hem till mina föräldrar. Sedan ska jag övertala 4 kompisar att göra detsamma. Yes.

Skrivet av grollo_92:

Någon som vill skapa ett lag?

Jag är urkass på strategispel, så självfallet ställer jag upp. Om ni behöver en brinnande tunna eller något liknande att rulla på monster, så är jag på


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av helmesjo:

Jag hoppas verkligen ALLIANCE ger allt, så jag får en väldigt rik vän! (Yes, skröt precis, and I like it!)

Wöö, det är typ 40% chans att vi är vänners-vänner!


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

oh shit vad nice!... Vänta nu, jag suger ju på dota 2 :(.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Källa på 8,4? En polare säger 8,82 miljoner.

Hur vore det att läsa mer än bara sista meningen?om du är en försäljare och en tidning skriver att du sålt 3 morötter. Hade du då slutat sålt efter att den artikeln blivit skriven?

Medlem

Wow, har fragbite hittat hit eller?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar