Medlem
Crysis 2?

http://www.expreview.com/news/game/2008-01-16/1200453715d7572...

Hitta några bilder på internet och ställer en fråga till mig och till er, är de bilderna riktiga?

Jag tror och hoppas på att de är det men förhoppnings vis är det FarCry2


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Länken verkar inte fungera. Jag tror jag vet vilka bilder du menar. Och det är inte fortsättningen på crysis. Det är en custom bana skapad av en kille på crymod.com som heter country path lol... Räcker med at en idiot kommer med ett dumt påstående och hittar några okända bilder som ser lite extra bra ut så tror sen alla att det är crysis 2, alla skriver en artikel om det osv osv. Jävligt dåligt om du frågar mig.

Nej, bilderna är inte "crysis 2"


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ne det var väl det jag trodde också men jag ville bara dela med mig av det jag hitta, sluta va så sur


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Är inte sur på dig bara på den som först startade påståendet. Och på alla som följer hans jävla kölvatten och tror på det.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

finns nog värre saker att reta upp sig på

Medlem

om någon är intresserad så verkar nästa crysis komma om tre år..


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Okej.. Vart läste du det?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jävlar... måste kolla på forumet vad folk har att säga om det där. Bådar inte gott!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tack för informationen Propy


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Yep....true och så kommer filmen senare också.....


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Kan ju mycket väl vara så som någon kommenterar där att "Crysis 2" kommer om 2-3 år, men att "Crysis: Episode 2" kommer inom 1 år, och sista delen efter ännu 1 år.

Medlem

Inga Episoder planerade utan bara vanliga Crysis 2 och Crysis 3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Det är inte riktigt detsamma som typ, maxpayne 1 och 2, osv utan det är en trilogi. Då lär man anta att det går fortare mellan releaserna än om det hade vart en helt ny uppföljare. Så tänker i alla fall jag...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar