Team Meat jävlas med "filmproducent"

Robot
Medlem
Team Meat jävlas med "filmproducent"

Epic trolling is epic.

Medlem

Vilken mupp ....

Medlem

Men vad respektlös, vet dem inte att Hollywood folk är dem viktigaste och mest jordnära människor i världen...

Hehe, näe men seriöst vilken idiot alltså x´D,

Medlem

Jag lyssnade på hela, team meat sa aldrig att dom bullshittade honom.. Jag skulle aldrig kunna hålla mig, dom är såå skillade på att snacka

ELF
Medlem

Han måste ju ha undrat vad de vad för typer
Helt underbart i alla fall.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Haha vilket säljsnack från sekund ett då "manusförfattaren" ansluter till samtalet xD

Medlem

Sjukt roligt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Dem luras ju inte, det är ju sant, kinect stjäl hela ditt liv i ett ögonblick

Xone kommer ta spioneri till en helt annan nivå!

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Dem luras ju inte, det är ju sant, kinect stjäl hela ditt liv i ett ögonblick

Xone kommer ta spioneri till en helt annan nivå!

Enkelt löst, anslut inte skiten så slipper du eventuella spionerier


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Zpartan:

Dem luras ju inte, det är ju sant, kinect stjäl hela ditt liv i ett ögonblick

Xone kommer ta spioneri till en helt annan nivå!

Enkelt löst, anslut inte skiten så slipper du eventuella spionerier

Enkelt löst, köp en PS4 istället


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Medlem

Det här är min favoritgrej i hela vida världen.

Medlem
Skrivet av Senjinone:

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Det förfaller inte, det utvecklats precis som det alltid har gjort.
Ord förfaller, och ersätts av mer praktiska, för språk handlar om att förstå varandra.

Det svenska språket du anser "riktigt" är en evolution av ett tidigare svenska språk.

Vilket gör ditt påstående motsägelsefullt och onödigt okonstruktivt.

Men jag håller med delvis, om man ska använda "de/dem" att man lär sig skillnaden.
Annars kan man lika gärna använda "dom".

Sen är det fult att påpeka fel i någons grammatik med din attityd, speciellt när du ändå förstår vad personen försöker säga, hur svårt ska det vara att ignorera andras betydelselösa misstag?

PS: Ursäkta så hemskt mycket i förhand ifall jag på något sätt har skrivit o-svenskt.


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem

Filmscriptnissen måste ja vara helt blåst. Han borde fattat att de drev med honom efter ett par minuter.

Så jävla bra dock

Medlem
Skrivet av SierraKhaar:
Skrivet av Senjinone:

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Det förfaller inte, det utvecklats precis som det alltid har gjort.
Ord förfaller, och ersätts av mer praktiska, för språk handlar om att förstå varandra.

Det svenska språket du anser "riktigt" är en evolution av ett tidigare svenska språk.

Vilket gör ditt påstående motsägelsefullt och onödigt okonstruktivt.

Men jag håller med delvis, om man ska använda "de/dem" att man lär sig skillnaden.
Annars kan man lika gärna använda "dom".

Sen är det fult att påpeka fel i någons grammatik med din attityd, speciellt när du ändå förstår vad personen försöker säga, hur svårt ska det vara att ignorera andras betydelselösa misstag?

PS: Ursäkta så hemskt mycket i förhand ifall jag på något sätt har skrivit o-svenskt.

Fogebokstäver i sammansatta ord såsom s och o i exempelvis kyrkogård och fotbollsmålvakt skrivs utan bindestreck. Detta gäller oavsett hur långt ordet är.

exempel:

Innebandymålvaktshandestillbehörsväskvertygslåda.
(Svenska grammatikregler tillåter sammansättning av hur långa ord som helst.)

Trivia: objekt och subjektsform såsom De/Dem är relativt nya konstruktioner som inte existerade i fornsvenskan. Han/Honom existerade inte heller. Tidigare sa man alltid han.

Exempel:

Han gick hem till han. Inte han gick hem till honom.

Bindestreck används vid sammansättningar av namn, forttorkningar och utländska ord.

Exempel:

Kalle Anka-tidning.
Gamer-stol
LoL-väska

Hälsningar svenskläraren.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av SierraKhaar:
Skrivet av Senjinone:

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Det förfaller inte, det utvecklats precis som det alltid har gjort.
Ord förfaller, och ersätts av mer praktiska, för språk handlar om att förstå varandra.

Det svenska språket du anser "riktigt" är en evolution av ett tidigare svenska språk.

Vilket gör ditt påstående motsägelsefullt och onödigt okonstruktivt.

Men jag håller med delvis, om man ska använda "de/dem" att man lär sig skillnaden.
Annars kan man lika gärna använda "dom".

Sen är det fult att påpeka fel i någons grammatik med din attityd, speciellt när du ändå förstår vad personen försöker säga, hur svårt ska det vara att ignorera andras betydelselösa misstag?

PS: Ursäkta så hemskt mycket i förhand ifall jag på något sätt har skrivit o-svenskt.

Fogebokstäver i sammansatta ord såsom s och o i exempelvis kyrkOgård och fotbollSmålvakt skrivs utan bindestreck. Detta gäller oavsett hur långt ordet är.

exempel:

Innebandymålvaktshandestillbehörsväskvertygslådstillbehör.

Ribban du sätter för vilka diskussioner du ger dig in på är så otrolig låg att jag blir provocerad av din närvaro i denna tråd.

Människor kommer hit för att kommentera och diskutera om denna artikel och efter att jag har förklarat hur idiotiskt det är att påpeka fel i någons kommentar.
Så hoppar du in också?

Kan vi snälla sluta jaga fel i kommunikation/språk, och kanske fokusera på tråden?
(och kanske införa "kick" och "ban" för människor som känner att dem måste peka ut andras felstavelser).


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem
Skrivet av SierraKhaar:
Skrivet av Draug:
Skrivet av SierraKhaar:
Skrivet av Senjinone:

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Det förfaller inte, det utvecklats precis som det alltid har gjort.
Ord förfaller, och ersätts av mer praktiska, för språk handlar om att förstå varandra.

Det svenska språket du anser "riktigt" är en evolution av ett tidigare svenska språk.

Vilket gör ditt påstående motsägelsefullt och onödigt okonstruktivt.

Men jag håller med delvis, om man ska använda "de/dem" att man lär sig skillnaden.
Annars kan man lika gärna använda "dom".

Sen är det fult att påpeka fel i någons grammatik med din attityd, speciellt när du ändå förstår vad personen försöker säga, hur svårt ska det vara att ignorera andras betydelselösa misstag?

PS: Ursäkta så hemskt mycket i förhand ifall jag på något sätt har skrivit o-svenskt.

Fogebokstäver i sammansatta ord såsom s och o i exempelvis kyrkOgård och fotbollSmålvakt skrivs utan bindestreck. Detta gäller oavsett hur långt ordet är.

exempel:

Innebandymålvaktshandestillbehörsväskvertygslådstillbehör.

Ribban du sätter för vilka diskussioner du ger dig in på är så otrolig låg att jag blir provocerad av din närvaro i denna tråd.

Människor kommer hit för att kommentera och diskutera om denna artikel och efter att jag har förklarat hur idiotiskt det är att påpeka fel i någons kommentar.
Så hoppar du in också?

Kan vi snälla sluta jaga fel i kommunikation/språk, och kanske fokusera på tråden?
(och kanske införa "kick" och "ban" för människor som känner att dem måste peka ut andras felstavelser).

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av SierraKhaar:
Skrivet av Senjinone:

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Det förfaller inte, det utvecklats precis som det alltid har gjort.
Ord förfaller, och ersätts av mer praktiska, för språk handlar om att förstå varandra.

Det svenska språket du anser "riktigt" är en evolution av ett tidigare svenska språk.

Vilket gör ditt påstående motsägelsefullt och onödigt okonstruktivt.

Men jag håller med delvis, om man ska använda "de/dem" att man lär sig skillnaden.
Annars kan man lika gärna använda "dom".

Sen är det fult att påpeka fel i någons grammatik med din attityd, speciellt när du ändå förstår vad personen försöker säga, hur svårt ska det vara att ignorera andras betydelselösa misstag?

PS: Ursäkta så hemskt mycket i förhand ifall jag på något sätt har skrivit o-svenskt.

Fogebokstäver i sammansatta ord såsom s och o i exempelvis kyrkogård och fotbollsmålvakt skrivs utan bindestreck. Detta gäller oavsett hur långt ordet är.

exempel:

Innebandymålvaktshandestillbehörsväskvertygslåda.
(Svenska grammatikregler tillåter sammansättning av hur långa ord som helst.)

Trivia: objekt och subjektsform såsom De/Dem är relativt nya konstruktioner som inte existerade i fornsvenskan. Han/Honom existerade inte heller. Tidigare sa man alltid han.

Exempel:

Han gick hem till han. Inte han gick hem till honom.

Bindestreck används vid sammansättningar av namn, forttorkningar och utländska ord.

Exempel:

Kalle Anka-tidning.
Gamer-stol
LoL-väska

Hälsningar svenskläraren.

Oj, är du verkligen svenska lärare så tror jag att det är dags för semester.

Medlem
Skrivet av trasen:

Oj, är du verkligen svenska lärare så tror jag att det är dags för semester.

Sommarlov

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av SierraKhaar:
Skrivet av Senjinone:

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Det förfaller inte, det utvecklats precis som det alltid har gjort.
Ord förfaller, och ersätts av mer praktiska, för språk handlar om att förstå varandra.
...
(En vettig kommentar om att grammatik, hur viktigt det än är, är off-topic i denna tråd)
...

Fogebokstäver i sammansatta ord såsom s och o i exempelvis kyrkogård och fotbollsmålvakt skrivs utan bindestreck. Detta gäller oavsett hur långt ordet är.
...
(Långt, om än korrekt, trollande)
...

Galet vad lustig du är Draug

Ta inte upp halva tråden med off-topic diskussioner bara för att reta upp någon är du snäll. Det är trollande oavsett om det du säger är korrekt eller ej.

(Ursäkta off-topic kommentaren själv men vi behöver lite bättre attityd gentemot varandra här på FZ:a)

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Ta inte upp halva tråden med off-topic diskussioner bara för att reta upp någon är du snäll. Det är trollande oavsett om det du säger är korrekt eller ej.

(Ursäkta off-topic kommentaren själv men vi behöver lite bättre attityd gentemot varandra här på FZ:a)

Tyckte det var fruktansvärt passande i en tråd som kommenterade Team Meats förmåga att trolla en filmproducent.

Inaktiv

Tror inte jag kunde ha hållt mig för skratt med tanke på allt vad dom lurar i honom och det roliga är att den här tomten verkligen försöker vissa Edmund McMillen och Tommy Refenes att han minsann är med på noterna. Ha ha dom lurar av honom både skjorta och byxor när det nog var tänkt att det skulle vara tvärtom.

Medlem
Skrivet av Senjinone:

Det svenska språket förfaller.
De eller Dem, hur svårt ska det vara?

http://www.iklartext.se/de-eller-dem/

Ja eftersom off-topic är mer intressant, varför i helvete använder vi inte "dom" bara?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar