Blizzard har något speciellt att berätta på Gamescom

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ziern:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av m_g_karlsson:

Det där är ju en Balrog

Eller Valaraukar...

Eller en svärmor...

Ser ut som ett gammalt ex.

Vem gjorde slut?

Hon, men hon hade en balrogs humör och jag var för otrygg i mig själv på den tiden för att inse att vi inte var bra för varandra

Verkar ha varit djävulskt jobbigt!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ge mig en ny D3 expansion, kan väl inte vara så svårt. Jävligt trevligt spel om man inte förväntar sig att det ska gå att spela 24/7 365.


signatur
Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ziern:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av m_g_karlsson:

Det där är ju en Balrog

Eller Valaraukar...

Eller en svärmor...

Ser ut som ett gammalt ex.

Vem gjorde slut?

Hon, men hon hade en balrogs humör och jag var för otrygg i mig själv på den tiden för att inse att vi inte var bra för varandra

Verkar ha varit djävulskt jobbigt!

Farmor hälsar att hon är ledig ifall du är intresserad av ett nytt förhållande

Medlem

Det måste vara release på Heartstone, Titan är inte klart på några år och är för stort för en mässa i tyskland. Sånt kommer på Blizzcon.

Skribent
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av henks:
Skrivet av m_g_karlsson:

Det där är ju en Balrog

Precis. Varför lägger fz in en bild på art med en balrog från sagan om ringen i en Blizzard artikel?

Ja nu fick ju herr Olander skämmas lite dubbelt upp

Jag tror vi ska byta namn på mig till Farbror Olander. Såg inte skillnad på en balrog och Diablo.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det mest logiska är ju att annonsera nästa WoW-exp. Sista content patchen är ju runt hörnet, och dom brukar hinna annonsera kommande exp innan dess. På så sätt kan dom fokusera på mer detaljer under BlizzCon. Och det verkar ju som att den kommer fokusera på de dära demonerna igen, så kanske går att utläsa nåt från det där PMet..
En D3 exp känns långt borta då fokus torde ligga på konsol versionen atm. Titan lär vi inte se på några år.
Men den som lever får se..

Medlem
Skrivet av HaxXt:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ziern:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av m_g_karlsson:

Det där är ju en Balrog

Eller Valaraukar...

Eller en svärmor...

Ser ut som ett gammalt ex.

Vem gjorde slut?

Hon, men hon hade en balrogs humör och jag var för otrygg i mig själv på den tiden för att inse att vi inte var bra för varandra

Verkar ha varit djävulskt jobbigt!

Farmor hälsar att hon är ledig ifall du är intresserad av ett nytt förhållande

FASA!

World Of StarCraft

Medlem

Jag gillar blizz, men jag tycker ändå inte att hjärtat säger Titan. Det tror jag aldrig kommer släppas Blir något annat nytt.

Inaktiv

Att Blizzard släpper alla sina spel på Steam.

Medlem

Balrog??? Ser innebandyspelare ut sådär?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

FM-guru
F.d. Sisyr

Själv har jag iaf kul med D3. Härlig känsla när man håvar in storkovan på auktioner. ^^

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Alltså skulle inte förvänta mig någon stor nyhet

Blizzcon är runt hörnet. Och tror dom vill visa upp sina riktiga grejer där som dom vanligtvis gör.

Eller så avslöjar dom spel/spelen nu och säljer många fler biljetter till Blizzcon med löfte att man får provspela nämnda nya spel/spelen...cash......cha-ching!

Inaktiv

Rock N Roll Racing 2!

Medlem

Kanske ett tetris som utspelar sig i SC2?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av alllle123:

Jag tror på WC4

Jag tror inte på WC4 men man kan ju hoppas. Skulle kunna vara Blizzard Dota också.

Medlem
Skrivet av krythorian:

Känner jag blizzard rätt så kommer dom väl säga att dom kommer släppa diablo 3 till xbox...

Hoppas på att dom yttrar sig om hearthstone eller titan.

Shit pommes frites! Nä nu regnar det köttbullar, D3 till konsol...wooooh!

Jag tror med på att de kommer med någon liknande icke nyhet, tyvärr! Ska man dra till med en gäspning i förskott?

Medlem

En Diablo3 expansion känns ju lite tveksamt innan dom har släppt konsol versionerna.

Sen så har jag svårt att förstå folk som ser fram emot Heartstone speciellt om dom inte redan spelar "såna" spel.

"Men" säger någon, och svaret på den frågan är: Spore

Dom kanske ska tillkänage lite flera flash spel, billiga att göra i alla fall.

Nej nu så får det vara tillräckligt med QQ för mig idag, kollar på klockan, snart en ny dag..

Medlem

Blizzard har köpt upp rättigheterna till CoD bara för att döda serien. Det vore något.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av henks:
Skrivet av m_g_karlsson:

Det där är ju en Balrog

Precis. Varför lägger fz in en bild på art med en balrog från sagan om ringen i en Blizzard artikel?

Ja nu fick ju herr Olander skämmas lite dubbelt upp

Jag tror vi ska byta namn på mig till Farbror Olander. Såg inte skillnad på en balrog och Diablo.

Ärligt talat så om man bildgooglar så har Farbror Olander tagit rätt bild. Det där är inte en Balrog utan det är Diablo.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

WoW 2, det är dags nu

Nej.

Medlem

Hm... borde väl kanske vara något om deras nya MMO. Det verkar ju mest logiskt... eftersom det är det enda okända.

Ifall de nu inte kommer med ytterligare ett spel som de har i görningen.

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Traveller in time:

WoW 2, det är dags nu

Nej.

Har du inte tröttnat på WoW? Såklart det är dags för WoW 2... det har det varit länge nu.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Traveller in time:

WoW 2, det är dags nu

Nej.

Har du inte tröttnat på WoW? Såklart det är dags för WoW 2... det har det varit länge nu.

Jag är trött på att dom förstör skit, vanilla Wow är förstört sedan år tillbaka, och dom kan helt enkelt inte göra om det nu, när dom redan pajjat lore'en för länge sen.

Medlem

WC 4 tror jag verkligen inte.. Tror inte dom skulle vilja skapa ett spel som konkurrerar med sc2 i e-sport osv... Skulle hälften av dom stora namnen i sc2 gå till WC4 osv så skulle många utav turneringarna som te.x. WCS behöva minska ordentligt i prispengar osv vilket säkert skulle göra att folk lämnar båda spelen och gå över till te.x. LOL tillslut tyvärr. D3 eller WoW exp gissar jag på att det blir.

Medlem

Hoppas på något nytt dvs inte inom Warcraft, Diablo, Starcraft och inte heller deras moba spel eller hearthstone.

Warcraft 4 skulle va nice iofs... Efter att dem gått tillbaka till ritbordet med Titan så tror jag inte det är så stor chans på att få höra något om det men man kan ju alltid hoppas.

Skulle inte förvåna mig om det är något med Diablo's expansion att göra och där i den nya patchen folk väntat på över ett halvår+.

Medlem

Diablo 4, skulle någon bli förvånad?

Medlem

Hajpmaskinen fungerar som vanligt för blizzy. Dom nämner ett datum och vips så är det 80+ kommentarer. För ett par år sedan hade jag inte varit förvånad, men efter den senaste tidens eskapader så är det så att man höjer lite på ögonbrynen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Finns inte en chans att det är WC4...Om det ändå vore så väl...Troligtvis är det Diablo-figurer i plast eller nån sån skit.

Medlem

Offline mode till d3 på pc!!! Woho. Nej men expansion självklart, men hoppas på att dom Ger oss Offline läge då när jag på senaste tiden vart sugen på att spela så har det vart underhåll

Skriv svar