Lightning får större bröst

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Zerics:

Kan ju ha med storyn att göra, hon kanske är på smällen..

Heh. Det tror jag knappast

Hehe, det vore inte så bra för barnet om hon skulle slåss och ta smällar i magen xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Läser kommentarinläggen. Hepp. Jag är tydligen ensam om att antingen inte bry sig eller t.om ogilla det här? Kanske bör jag ifrågasätta min könsroll....

You're not alone! Angry Joe klagade på det och fick en massa skit från "fans" som skrev att sådan där ultra-feminism bara är skit! Haha

Medlem

äntligen, var länge sen det varit någon bröst nyhet... scrollar vidare till aftonbladet

Medlem

Grymt, behövs lite mer verklighet. Saker och ting skall guppa, precis som de manliga karaktärernas monster-25cm-häng som säkert alla kvinnor vill kika på.

Medlem
Medlem

"Japaner..." säger 'feministerna' med avsky medan de välkomnar kvinnohatande muslimer in i landet och skriker rasist åt alla som tröttnat. För visst är det avskyvärt att designa kvinnliga karaktärer efter vad man tycker är sexigt, men att klä sina kvinnor i hucklor och inte låta dem träffa andra män själva ja det är bara en kultirskillnad.

Medlem

Inte för att man har något emot bröst. Men skulle det vara så fasligt att göra kvinnliga karaktärer med naturlig anatomi!?

Kan inte dicken skutta lite på de manliga, eller skulle det bli obehagligt?

Medlem
Skrivet av FUtech:

Inte för att man har något emot bröst. Men skulle det vara så fasligt att göra kvinnliga karaktärer med naturlig anatomi!?

Kan inte dicken skutta lite på de manliga, eller skulle det bli obehagligt?

Jag har haft flickvänner med smärta kroppar och d-kupa. Naturligt. Eller missuppfattade jag vad du skrev?

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Kan ju vara så enkelt att dom valde att göra brösten större för att passa hennes (DLC) kläder bättre. Alltså gjort något så att det grafiskt ska vara mer passande precis som tidningar alltid väljer tjejer med lite större byst för att representera underkläder osv.

Haha bästa kommentaren, hur tänkte du där? Missförstå mig inte, jag kunde inte bry mig mindre om att dom gör tuttarna större då Final Fantasy dog för mig efter ffx, men att dom skulle göra tuttarna större för att passa kläderna? Jag hoppas innerligt att du är ironisk . Om du är gravt allvarlig, varför kunde dom isf inte göra så att kläderna passar mindre tuttar? Varför göra först kläder för en karaktär med större tuttar sen tänka i stil med "Oj shit nu blev tuttarna för små vad ska vi göra för att få kläderna att passa? Jag vet vi gör tuttarna större, måste vara det enda sättet att få kläderna att passa".

Men jag vill ändock hoppas att du var väldigt väldigt ironisk...

Inte alls ironisk.
Nu när jag jobbar på en affisch med ett mc gäng så kan jag göra kläderna större eller mindre men det kommer se fördjävligt ut.
Men nu när jag gjort biceps större och lagt på lite tatueringar så framhäver det karaktären och hans kläder bättre.
Att dom försöker sälja dlc som får huvudkaraktären att se sexigare ut mer eller mindre kräver byst som fyller bhn.

Kan dom inte få kläderna att se bra och/eller sexiga ut pga tuttstorleken så är dom extremt inkompetenta enligt min mening om nu så var fallet. Men som jag uppfattar artikeln så har dom gjort tuttarna större för att det enbart ska guppa mer.

Är det rätt eller fel? Det ligger i betraktarens ögon, själv tycker jag det är idiotiskt, om dom ville ha d-kupa på henne så skulle dom gjort det från början. Känns inte så seriöst

Medlem

Lucky bastard!

Klumpigt uttryck av mig? Visst, det finns de som har de attributen...naturligt eller artificiellt. Men det är knappast normen...vilket det tydligen är i spel och nästan uteslutande hos manga karaktärer. Man undrar ju varför det ska vara så svårt att släppa den stereotypen.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Kan ju vara så enkelt att dom valde att göra brösten större för att passa hennes (DLC) kläder bättre. Alltså gjort något så att det grafiskt ska vara mer passande precis som tidningar alltid väljer tjejer med lite större byst för att representera underkläder osv.

Haha bästa kommentaren, hur tänkte du där? Missförstå mig inte, jag kunde inte bry mig mindre om att dom gör tuttarna större då Final Fantasy dog för mig efter ffx, men att dom skulle göra tuttarna större för att passa kläderna? Jag hoppas innerligt att du är ironisk . Om du är gravt allvarlig, varför kunde dom isf inte göra så att kläderna passar mindre tuttar? Varför göra först kläder för en karaktär med större tuttar sen tänka i stil med "Oj shit nu blev tuttarna för små vad ska vi göra för att få kläderna att passa? Jag vet vi gör tuttarna större, måste vara det enda sättet att få kläderna att passa".

Men jag vill ändock hoppas att du var väldigt väldigt ironisk...

Inte alls ironisk.
Nu när jag jobbar på en affisch med ett mc gäng så kan jag göra kläderna större eller mindre men det kommer se fördjävligt ut.
Men nu när jag gjort biceps större och lagt på lite tatueringar så framhäver det karaktären och hans kläder bättre.
Att dom försöker sälja dlc som får huvudkaraktären att se sexigare ut mer eller mindre kräver byst som fyller bhn.

Kan dom inte få kläderna att se bra och/eller sexiga ut pga tuttstorleken så är dom extremt inkompetenta enligt min mening om nu så var fallet. Men som jag uppfattar artikeln så har dom gjort tuttarna större för att det enbart ska guppa mer.

Är det rätt eller fel? Det ligger i betraktarens ögon, själv tycker jag det är idiotiskt, om dom ville ha d-kupa på henne så skulle dom gjort det från början. Känns inte så seriöst

Har första spelet och inte sett några guppande tuttar. Tror inte modellerna har guppande tuttar om det inte är något dom lagt till senare. Eller så har jag helt enkelt missat det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Finally biger boobies 13?

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Kan ju vara så enkelt att dom valde att göra brösten större för att passa hennes (DLC) kläder bättre. Alltså gjort något så att det grafiskt ska vara mer passande precis som tidningar alltid väljer tjejer med lite större byst för att representera underkläder osv.

Haha bästa kommentaren, hur tänkte du där? Missförstå mig inte, jag kunde inte bry mig mindre om att dom gör tuttarna större då Final Fantasy dog för mig efter ffx, men att dom skulle göra tuttarna större för att passa kläderna? Jag hoppas innerligt att du är ironisk . Om du är gravt allvarlig, varför kunde dom isf inte göra så att kläderna passar mindre tuttar? Varför göra först kläder för en karaktär med större tuttar sen tänka i stil med "Oj shit nu blev tuttarna för små vad ska vi göra för att få kläderna att passa? Jag vet vi gör tuttarna större, måste vara det enda sättet att få kläderna att passa".

Men jag vill ändock hoppas att du var väldigt väldigt ironisk...

Inte alls ironisk.
Nu när jag jobbar på en affisch med ett mc gäng så kan jag göra kläderna större eller mindre men det kommer se fördjävligt ut.
Men nu när jag gjort biceps större och lagt på lite tatueringar så framhäver det karaktären och hans kläder bättre.
Att dom försöker sälja dlc som får huvudkaraktären att se sexigare ut mer eller mindre kräver byst som fyller bhn.

Kan dom inte få kläderna att se bra och/eller sexiga ut pga tuttstorleken så är dom extremt inkompetenta enligt min mening om nu så var fallet. Men som jag uppfattar artikeln så har dom gjort tuttarna större för att det enbart ska guppa mer.

Är det rätt eller fel? Det ligger i betraktarens ögon, själv tycker jag det är idiotiskt, om dom ville ha d-kupa på henne så skulle dom gjort det från början. Känns inte så seriöst

Har första spelet och inte sett några guppande tuttar. Tror inte modellerna har guppande tuttar om det inte är något dom lagt till senare. Eller så har jag helt enkelt missat det.

Läs artikeln

Edit: med guppa mer menade jag guppa mer än om hon hade haft sin vanliga c kupa. Tänkte om du missuppfattade vad jag menade med den meningen

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ichinin:

För övrigt bör vissa lära sig att sexism handlar om attityder, inte om tuttisar. Meningen "Kvinnor ska hålla sig i köket" är ett sexistiskt uttryck (som jag inte delar), en tutte är inte sexistisk.

Män som säger kvinnor ska hålla sig i köket gör det för att de har ingen aning om vad de ska göra med kvinnan i sängen

Troligtvis. Personligen tycker jag inte att de har något att göra i köket, de flesta tjejerna verkar vandra in där av misstag: Har bara träffat en tjej någonsin som visste vad hon höll på med i köket - och inte använde sig av konservöppnare. Fattar inte mig på fördomar som att kvinnor ska vara bättre lämpade på matlagning.

Medlem
Skrivet av Maria Myhr:

Åh, hon har fått större bröst. Har precis själv ökat från c-kupa till d-kupa pga p-piller, kanske är något liknande här...?
* läser vidare *
"Där har ni något att se fram emot!" Guppande bröst är alltså någon form av huvudsaklig bra-het i spelet? Min p-pillerteori är härmed upplöst.
Nåja. Man kan tydligen välja kläder. Hoppas det finns sport-bh, gillar inte att se bröst skumpa omkring på spelkaraktärer. Jag får sympatiobehag.

Ja men eller hur. Har själv testat att vara i "Neeej, jag kan inte springa efter bussen, har inte sport-bh på mig nu *gråt* "

Det är sant, stor byst så känns allt i stort sett allt utom att gå snabbt obehagligt. Hoppa upp och ner gör direkt ont. Rekommenderar bloggen Busty Girls Comis för alla som någonsin undrat hur det funkar med stor byst, lol.

Så jupp, skulle kännas riktigt underligt att spela en karaktär som hoppar eller springer en massa när man själv tänker *studs* AJ *studs* AJ *studs* AJ. Känns lite löjligt. Om nu bystgung var så väldigt viktigt så visa det ivarje fall i en scen där det finns någon slags reell grund för det. Hmm... som till exempel Miranda i Mass Effect 3 Citadel dlc. Shepard möter upp henne i en bar och hon har klätt upp sig i en snygg klänning. Om gunget är tok-viktigt, lägg in det där. Har man en trevlig hylla så är det kul att klä upp sig så man känner sig fin. Men action-gung går tok-bort.

Ha ha, blir bara löjligt. Det jag tänker mest då är "Du Lightning, vet inte om du har hört om det här tidigare men StayInPlace, bästa sport-bh:n jag testat någon gång. Världen blir en bättre plats, tro mig."

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Kan ju vara så enkelt att dom valde att göra brösten större för att passa hennes (DLC) kläder bättre. Alltså gjort något så att det grafiskt ska vara mer passande precis som tidningar alltid väljer tjejer med lite större byst för att representera underkläder osv.

Haha bästa kommentaren, hur tänkte du där? Missförstå mig inte, jag kunde inte bry mig mindre om att dom gör tuttarna större då Final Fantasy dog för mig efter ffx, men att dom skulle göra tuttarna större för att passa kläderna? Jag hoppas innerligt att du är ironisk . Om du är gravt allvarlig, varför kunde dom isf inte göra så att kläderna passar mindre tuttar? Varför göra först kläder för en karaktär med större tuttar sen tänka i stil med "Oj shit nu blev tuttarna för små vad ska vi göra för att få kläderna att passa? Jag vet vi gör tuttarna större, måste vara det enda sättet att få kläderna att passa".

Men jag vill ändock hoppas att du var väldigt väldigt ironisk...

Inte alls ironisk.
Nu när jag jobbar på en affisch med ett mc gäng så kan jag göra kläderna större eller mindre men det kommer se fördjävligt ut.
Men nu när jag gjort biceps större och lagt på lite tatueringar så framhäver det karaktären och hans kläder bättre.
Att dom försöker sälja dlc som får huvudkaraktären att se sexigare ut mer eller mindre kräver byst som fyller bhn.

Kan dom inte få kläderna att se bra och/eller sexiga ut pga tuttstorleken så är dom extremt inkompetenta enligt min mening om nu så var fallet. Men som jag uppfattar artikeln så har dom gjort tuttarna större för att det enbart ska guppa mer.

Är det rätt eller fel? Det ligger i betraktarens ögon, själv tycker jag det är idiotiskt, om dom ville ha d-kupa på henne så skulle dom gjort det från början. Känns inte så seriöst

Har första spelet och inte sett några guppande tuttar. Tror inte modellerna har guppande tuttar om det inte är något dom lagt till senare. Eller så har jag helt enkelt missat det.

Läs artikeln

Edit: med guppa mer menade jag guppa mer än om hon hade haft sin vanliga c kupa. Tänkte om du missuppfattade vad jag menade med den meningen

Nej det hade jag inte läst. Brukar inte läsa all hobbyfeminism som håller på här på FZ.

Men då får jag väl köpa spelet och titta på guppande tuttar i all härlighet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av SilentKitty:

Ja men eller hur. Har själv testat att vara i "Neeej, jag kan inte springa efter bussen, har inte sport-bh på mig nu *gråt* "

Det är sant, stor byst så känns allt i stort sett allt utom att gå snabbt obehagligt. Hoppa upp och ner gör direkt ont. Rekommenderar bloggen Busty Girls Comis för alla som någonsin undrat hur det funkar med stor byst, lol.

Så jupp, skulle kännas riktigt underligt att spela en karaktär som hoppar eller springer en massa när man själv tänker *studs* AJ *studs* AJ *studs* AJ. Känns lite löjligt. Om nu bystgung var så väldigt viktigt så visa det ivarje fall i en scen där det finns någon slags reell grund för det. Hmm... som till exempel Miranda i Mass Effect 3 Citadel dlc. Shepard möter upp henne i en bar och hon har klätt upp sig i en snygg klänning. Om gunget är tok-viktigt, lägg in det där. Har man en trevlig hylla så är det kul att klä upp sig så man känner sig fin. Men action-gung går tok-bort.

Ha ha, blir bara löjligt. Det jag tänker mest då är "Du Lightning, vet inte om du har hört om det här tidigare men StayInPlace, bästa sport-bh:n jag testat någon gång. Världen blir en bättre plats, tro mig."

Å andra sidan finns det inte speciellt många spel där man inte kan tänka AJ AJ AJ oavsett kön och bröststorlek. Brutna och stukade ben är bara förnamnet i stort sett i alla spel. Att man skulle sitta och reagera på att "oj, här skulle det göra ont i brösten" men inte reflektera över att man just fallit 20 meter och hälsomätaren gått ner några centimeter... Det förstår jag inte.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av SilentKitty:

Ja men eller hur. Har själv testat att vara i "Neeej, jag kan inte springa efter bussen, har inte sport-bh på mig nu *gråt* "

Det är sant, stor byst så känns allt i stort sett allt utom att gå snabbt obehagligt. Hoppa upp och ner gör direkt ont. Rekommenderar bloggen Busty Girls Comis för alla som någonsin undrat hur det funkar med stor byst, lol.

Så jupp, skulle kännas riktigt underligt att spela en karaktär som hoppar eller springer en massa när man själv tänker *studs* AJ *studs* AJ *studs* AJ. Känns lite löjligt. Om nu bystgung var så väldigt viktigt så visa det ivarje fall i en scen där det finns någon slags reell grund för det. Hmm... som till exempel Miranda i Mass Effect 3 Citadel dlc. Shepard möter upp henne i en bar och hon har klätt upp sig i en snygg klänning. Om gunget är tok-viktigt, lägg in det där. Har man en trevlig hylla så är det kul att klä upp sig så man känner sig fin. Men action-gung går tok-bort.

Ha ha, blir bara löjligt. Det jag tänker mest då är "Du Lightning, vet inte om du har hört om det här tidigare men StayInPlace, bästa sport-bh:n jag testat någon gång. Världen blir en bättre plats, tro mig."

Å andra sidan finns det inte speciellt många spel där man inte kan tänka AJ AJ AJ oavsett kön och bröststorlek. Brutna och stukade ben är bara förnamnet i stort sett i alla spel. Att man skulle sitta och reagera på att "oj, här skulle det göra ont i brösten" men inte reflektera över att man just fallit 20 meter och hälsomätaren gått ner några centimeter... Det förstår jag inte.

Hmm... var har jag sagt att man enbart reflekterar över gung men inte över annat i spelet? Att man reagerar på en sak som man finner underligt utesluter inte att man tar till sig annat i spelet.

Det är mer en fråga om hur mycket dom har tänkt igenom hur alla tjejer som jag träffat har reagerat angående sport-bh och hur jag pratar med det med andra tjejer på nätet. Men för att illustrera, tänk en spel-hjältinna som av någon anledning är på stranden. Inte alla bikini-toppar är utformade med stöd så låt det gunga om du vill. Det som är underligt är om hjältinnan har på sig sin patenterade ass-spanking-outfit. Den som man märker att hon har bytt om till för nu jäklar ska någon få spö, och det är massvis med gung, då blir det fel. "Tjejen, jag gillar verkligen din outfit men tror du glömde byta bh när du bytte om där."

Men som sagt var, det är en tjej-grej. Från början av gymnasiet och framåt kan jag inte komma ihåg att det var någon som inte tyckt att det varit ett måste att byta om till sport-bh innan idrotten. Eller ni kan ju fråga tjejen hemma, om hon har byst och gillar att jogga. Byter hon om till sport-bh då? Studerat utomlands och samma sak där, om du tänker hoppa upp och ner så håll sakerna på plats.

Kan inte riktigt se hur det skulle leda till att jag inte bryr mig om att min karaktär blir skadad, oavsett om Lara hade haft bröst-gung i senaste spelet eller inte så bryr jag mig om henne när hon blir skadad i benet och får sterilisera det. Eller när min Shepard är så skadad i slutet av Mass Effect 3. Men som sagt var, det är gissningsvis en tjej-grej att märka av det. Känns orealistiskt och så är det tråkigt att orsaken att man som tjej tycker att det ser himla konstigt ut är för att killar ska ha ngt sexigt. För att tjejer ska vara sexiga trumfar allt. Känns onödigt.

2 cent från en av dom som behöver sport-bh och tycker dom är jäkligt bra. Ha ha, här är en video på hur man man går tillväga när man letar bh. Välja en bra sport-bh, det är en hel vetenskap.

Medlem

Jag tycker Tommy Håkansson på Svampriket skriver bra om varför det här inte är Lightning: http://www.svampriket.se/2013/07/det-har-ar-inte-lightning/


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av Ahris:

Man kan nästan tro att de som gnäller om det här aldrig har sett en kvinna på riktigt.
Riktiga bröst guppar, det är inget konstigt eller chockerande med det.

Två poänger:

1. Bröst i spel "guppar" för det mesta inte, de flyter omkring som viktlösa vattenballonger. Det är distraherande, av helt fel anledningar.
2. Någon kände att det var relevant att inte bara fråga om Lightning fått större bröst, utan dessutom om de guppar, när de hade 15 minuter med en spelutvecklare. Jag kräver att denna person omedelbart lämnar in sin speljournalist-licens och framlever sina dagar som sophämtare i Mogadishu.

Medlem

Prova nåt MMORPG's så ska du få se guppande bröst.

Skönt att herr Nylund är en helt obetydlig person och inte kan kräva något som faktiskt går igenom. För övrigt ska du nog inte basera din bild av Mogadishu på Black Hawk Down...

Inga poänger alltså.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av nisp88:

Jag tycker Tommy Håkansson på Svampriket skriver bra om varför det här inte är Lightning: http://www.svampriket.se/2013/07/det-har-ar-inte-lightning/

Ja! Det där var verkligen spot on. Tack.

Inte förvånad att se att det är samma personer som tar till samma sunkiga attityd mot andra medlemmar.
Och nej, ni tycker inte bara olika, ni är riktigt otrevliga, på FratBro vis.

Ogillas.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av nisp88:

Jag tycker Tommy Håkansson på Svampriket skriver bra om varför det här inte är Lightning: http://www.svampriket.se/2013/07/det-har-ar-inte-lightning/

Sätter orden bättre än vad jag kan. Helt rätt!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av nisp88:

Jag tycker Tommy Håkansson på Svampriket skriver bra om varför det här inte är Lightning: http://www.svampriket.se/2013/07/det-har-ar-inte-lightning/

Jättebra artikel och så hittade jag till svampriket. Vilken jättehärlig blogg! Tack så mycket för tipset

Medlem

Men vafan, jag gillar ju inte stora bröst.

Medlem
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Du får gärna spela igenom och berätta i hur stor utsträckning hennes bröst bidrog till storyn.

Skrivet av Maria Myhr:

Åh, hon har fått större bröst. Har precis själv ökat från c-kupa till d-kupa pga p-piller, kanske är något liknande här...?
* läser vidare *
"Där har ni något att se fram emot!" Guppande bröst är alltså någon form av huvudsaklig bra-het i spelet? Min p-pillerteori är härmed upplöst.
Nåja. Man kan tydligen välja kläder. Hoppas det finns sport-bh, gillar inte att se bröst skumpa omkring på spelkaraktärer. Jag får sympatiobehag.

Mjo, själv så kan jag känna likadant när det är en alldeles för ihopklämd penis i alldeles för tighta byxor. Som tur är så är det väl inte lika ofta det hamnar i fokus(för min del). Men jag känner liksom att om brösten ska vara i fokus så borde man faktiskt kunna få bestämma storlek, häng och underkläder själv. Vilket så klart gör Saint's Row the Third till en av de mest jämställda spelen jag vet när det gäller karaktärsskaparen, välj vilken storlek du vill på bulan eller tuttarna!


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Jag skriver i klartext att utvecklaren vill ha större bröst. Du vill ge det till att JAG menar att det bidrar till storyn.

Av dig, mig och utvecklaren, vem tror du har bäst insikt i det? Vem av någon tror du har mest rätt där? Uselt försök till billig poäng. Bättre kan du.

Edit: Okej, jag förstår i alla fall vad du menar men det gjorde dessvärre din poäng ännu sämre. Om du på fullaste allvar menar att utseende inte påverkar spelet så vet jag itne vilken planet du bor på. Nästa gång du kör igång... Låt säga Battlefield 3. Det kanske vore kul en stund men att konstant ha sin karaktär utbytt till en my little pony och bara möta regnbågsmonster vore.... ett helt anant spel.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av SilentKitty:
Skrivet av nisp88:

Jag tycker Tommy Håkansson på Svampriket skriver bra om varför det här inte är Lightning: http://www.svampriket.se/2013/07/det-har-ar-inte-lightning/

Jättebra artikel och så hittade jag till svampriket. Vilken jättehärlig blogg! Tack så mycket för tipset

Ja det är en av de bästa bloggarna och så har de den bästa podcasten!


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Så detta är deras hemliga trick för att vända lyckan för FF serien ? Next level shit right here.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skriv svar