Billigt dökött i ny Humble Bundle

Medlem
Billigt dökött i ny Humble Bundle

Nyhetstorka igen?

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Nyhetstorka igen?

Nej då, humble bumbles är alltid värt att skriva och tipsa om


signatur

Game long and prosper

ELF
Medlem

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd

Köpte på direkten igår och skänker som vanligt allting till välgörenhet.
Får mig att må bättre då

Medlem
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

ELF
Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Om din "uppkoppling" är nere, kör steam offline, bara? Det har du kunnat göra sedan dom startade.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av BeeJac:

Nyhetstorka igen?

Nej då, humble bumbles är alltid värt att skriva och tipsa om

Fast varför skriver dem inte då om alla humblebundles som kommer ut? Har varit flera med stora titlar, men det är endast ett fåtal som hamnar som rubrik här på FZ, i.e. slutsatsen att de har nyhetstorka.

Medlem

Humblebundles är bra skit :). Ett helt gäng med spel plus att man då och då kan göra något gått också! Win win!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Problemet är bara när man ska ha tid att spela allt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nja, man måste ju gå online först för att kunna gå in i "offline mode".

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Wow... försöker finna en liknelse för hur pass dåligt påläst du är... men det går inte... för väldigt få människor är så dåligt pålästa...

Kan ju vara en idé att faktiskt VETA vad du pratar om innan du uttalar dig? Samtliga spel i denna humble bundle går att spela utan uppkoppling.

Som en annan valt att svara dig så har man i många år kunnat spela massor utav spel som man köper på steam, offline, utan uppkoppling. Tänka sig, det är år 2013 och du har ingen som helst aning om detta?

Kanske dags att läsa på lite? Det har hänt en del sedan Steam lanserades du vet...

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Bojkott:

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nja, man måste ju gå online först för att kunna gå in i "offline mode".

Ja, offline läget är ju inget att hurra för. Tappade anslutning för några månader sedan och tänkte då köra Steam offline. Men precis som du skrev, så måste man gå ONLINE först. Ja du milde.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nah, om du kör Steam med auto-inloggning så startar Steam i offline när som helst när du är utan internet-åtkomst.

Medlem

Synd bara att jag redan äger alla spelen i bundlen Inte lönt att skaffa den då.

FML
Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Bojkott:

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nja, man måste ju gå online först för att kunna gå in i "offline mode".

Ja, offline läget är ju inget att hurra för. Tappade anslutning för några månader sedan och tänkte då köra Steam offline. Men precis som du skrev, så måste man gå ONLINE först. Ja du milde.

Bara första gången du starta spelet behöver du vara online, sen kan du vara offline och spela vidare. De gäller stort sett alla spel på Steam, förutom dem som kräver ytterliggare inloggning på UPLAY etc. Ni blanda ihop Steam med Xbox One

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Bojkott:

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nja, man måste ju gå online först för att kunna gå in i "offline mode".

Ja, offline läget är ju inget att hurra för. Tappade anslutning för några månader sedan och tänkte då köra Steam offline. Men precis som du skrev, så måste man gå ONLINE först. Ja du milde.

Bör nog se över dina inställningar samt vilka spel du önskar spela offline osv. Inget jag haft problem med någonsin, och då har jag com hem... vilka är experter på lååånga offline-tider (vi pratar ca 6-8 timmar) kvällstid när de gör underhåll på sin hårdvara.

Medlem

Ok, ser på flera svar att jag kanske missat någon inställning när det gäller steam offline läge.

Någon som kan tipsa vad för setup man skall ha? Börjar nog bli lite trög 40-åring haha.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Bojkott:

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nja, man måste ju gå online först för att kunna gå in i "offline mode".

Mitt Steam brukar starta i offline-läge, för att det drar igång innan nätverket initierats.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Bojkott:

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nja, man måste ju gå online först för att kunna gå in i "offline mode".

Nu är det inte ofta jag är utan uppkoppling men dom gånger jag ha varit det så har jag skickats direkt in i offline mode och haft tillgång till hela mitt spelbibliotek.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Problemet är bara när man ska ha tid att spela allt

Vet hur det känns har både spel på PS plus en jäkla massa och en jäkla massa spel på PC

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Ok, ser på flera svar att jag kanske missat någon inställning när det gäller steam offline läge.

Någon som kan tipsa vad för setup man skall ha? Börjar nog bli lite trög 40-åring haha.

Kolla i Settings (jag kör min på engelska) och under första fliken, längst ner finns det för mig en sådan ruta man kan bocka i, som heter "Dont save account credentials on this computer" vilket såklart gör att du inte kan auto-logga in osv. vilket är bra för "publika datorer". om denna är bockad fungerar inte heller Offline Mode står det.

kan ju vara en såpass enkel grej.

Men för skoj skull, testa att gå offline vilket du kan göra i steam även när du har internet och se hur det fungerar. borde som sagt fungera för dig även när internet är nere.

Kanske har du inte så att steam startar automatiskt när datorn startar? kanske startar du bara steam när du vill spela? Tänker mig att det kan vara något sådant också kanske...

tråkigt när vissa har problem, medans det fungerar för de flesta. betyder dock inte att saker och ting är "dåliga". däremot är mjukvara inte det enklaste på alla pc-konfigurationer som finns.

ELF
Medlem
Skrivet av Arkaith:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Om din "uppkoppling" är nere, kör steam offline, bara? Det har du kunnat göra sedan dom startade.

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Skrivet av Scream112:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Wow... försöker finna en liknelse för hur pass dåligt påläst du är... men det går inte... för väldigt få människor är så dåligt pålästa...

Kan ju vara en idé att faktiskt VETA vad du pratar om innan du uttalar dig? Samtliga spel i denna humble bundle går att spela utan uppkoppling.

Som en annan valt att svara dig så har man i många år kunnat spela massor utav spel som man köper på steam, offline, utan uppkoppling. Tänka sig, det är år 2013 och du har ingen som helst aning om detta?

Kanske dags att läsa på lite? Det har hänt en del sedan Steam lanserades du vet...

Skrivet av Preath:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av ELF:

Skulle gärna köpa alla dessa spel lite billigt. Men nej tack, jag vill helst äga dem också.

Utveckla gärna istället för att bara dissa! Är det Steam som du är missnöjd med?

Spot on. Vill alltid ha tillgång till mina spel även om uppkopplingen är nere.

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nah, om du kör Steam med auto-inloggning så startar Steam i offline när som helst när du är utan internet-åtkomst.

Skrivet av zolidznake:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Bojkott:

Funkar ju hur bra som helst att lira offline med Steam. Till och med Dead Island som kräver Steam går att köra offline.

Nja, man måste ju gå online först för att kunna gå in i "offline mode".

Ja, offline läget är ju inget att hurra för. Tappade anslutning för några månader sedan och tänkte då köra Steam offline. Men precis som du skrev, så måste man gå ONLINE först. Ja du milde.

Bara första gången du starta spelet behöver du vara online, sen kan du vara offline och spela vidare. De gäller stort sett alla spel på Steam, förutom dem som kräver ytterliggare inloggning på UPLAY etc. Ni blanda ihop Steam med Xbox One

Jag vet precis hur det fungerar. Problemet är att man inte kan installera spelen i offline-läge.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag vet precis hur det fungerar. Problemet är att man inte kan installera spelen i offline-läge.

Det är sant. Du får skaffa en rejält stor hårddisk hängiven till endast Steam, så får du installera alla spel du äger där i förebyggande syfte.

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag vet precis hur det fungerar. Problemet är att man inte kan installera spelen i offline-läge.

Du är gamers motsvarighet till emo alltså... wow... ibland slutas man inte förvånas över folk alltså.

Jag förstår iofs folk som vill samla på sig spelkartonger osv. För det är helt klart en go känsla. Och nog också det enda som gör att spel än idag släpps i box, retail, i butik.

Dagen då boxar = collector edition närmar sig snabbt. Och dagen då det helt upphör kommer nog innan jag gått i pension.

Tyvärr....

Men bittra människor, de kommer leva kvar i all evighet.

Medlem

Knappast "betala vad du vill" när det enda intressanta spelet ligger på $25..

ELF
Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av ELF:

Jag vet precis hur det fungerar. Problemet är att man inte kan installera spelen i offline-läge.

Du är gamers motsvarighet till emo alltså... wow... ibland slutas man inte förvånas över folk alltså.

Jag förstår iofs folk som vill samla på sig spelkartonger osv. För det är helt klart en go känsla. Och nog också det enda som gör att spel än idag släpps i box, retail, i butik.

Dagen då boxar = collector edition närmar sig snabbt. Och dagen då det helt upphör kommer nog innan jag gått i pension.

Tyvärr....

Men bittra människor, de kommer leva kvar i all evighet.

Är du full eller?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ELF:

Jag vet precis hur det fungerar. Problemet är att man inte kan installera spelen i offline-läge.

Problemet är alltså att du måste ladda ner spelen? På vilket sätt äger du dem inte för att du måste tanka dem, istället för att få dem med posten? Du är medveten om att du kan spara back-ups på installerade spel på din hårddisk, så att du inte behöver tanka det igen vid ominstallation?

12
Skriv svar