Everquest Next nu i helgen

Skribent
Everquest Next nu i helgen

#Everquest Next har flugit under min radar – jag upptäckte det faktiskt först för någon vecka sedan. Bättre sent än aldrig?

Anledningen till att man kan bry sig om det här är att det sägs bli en öppen sandlåda, och sådana kan vara väldigt skojiga (och tårframbringande) i mmo-miljö. Ut och upptäck en vidsträckt värld utan att utvecklarna håller dig i handen, där pvp och crafting är smörjmedlet som får ekonomin att gå runt.

Den 2 augusti tänker de avtäcka spelet för allmänheten. Det finns en bra tråd på Neogaf för den som vill ha lite mer information.

Själv tänker jag vara ledig från skrivandet nu i helgen (första gången sedan mars, mind you!) så därför missar jag eventuell nyhetsrapportering kring det här. Men om inte Olander skärper sig och fixar biffen kommer jag säkert blogga om det framöver.

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Everquest Next nu i helgen

Tack för detta! Ser oerhört intressant ut! Förstår verkligen inte varför inte FZ skriver själva om det här... Men jag antar att Deep Silvers humblebundle är viktigare?

Skribent
Skrivet av BeeJac:

Tack för detta! Ser oerhört intressant ut! Förstår verkligen inte varför inte FZ skriver själva om det här... Men jag antar att Deep Silvers humblebundle är viktigare?

Har fallit lite mellan stolarna, men vi lär plocka upp det i nyhetsflödet när spelet väl visats upp ordentligt och vi vet fler detaljer. Jag är som sagt ledig i helgen, men om inte någon annan hinner före så lär jag skriva om det nästa vecka. (Förutsatt att det finns något intressant att skriva om, förstås.)


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar