The Bureau: Xcom Declassified – YOLO!

Robot
Medlem
The Bureau: Xcom Declassified – YOLO!

Titelbilden ser faktiskt lite intressant ut...

Medlem
nj
Medlem

Jag som hoppades på ugglor.

Inaktiv

Inget köp med andra ord.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Raklödder:

Inget köp med andra ord.

Varför inte? Ett XCOM utan permadeath är som ett FIFA utan fotbollar.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Raklödder:

Inget köp med andra ord.

Varför inte? Ett XCOM utan permadeath är som ett FIFA utan fotbollar.

Precis, det är ju så det ska vara, så kan man (förhoppningsvis) sentimentalt läsa alla namn på de som offrats i kampen om jorden på memorial-listan i sin bas (som i Enemy Uknown), det är ju så det ska vara.

Medlem

Tyckte trailern var rolig, antingen beror det på min grymt dåliga humor eller kanske faktumet att jag inte sovit mer än några få timmar sen i måndags

Medlem

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Medlem
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.


signatur

I drank what?

Medlem

Haha, en av de enda gångerna i världshistorien "yolo" faktiskt varit relevant.

Medlem

#SOCKS


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.

Skulle hellre säga att det gör dom till korkade fjortisar, eftersom majoriteten som använder uttrycket är det. Därav mitt hat mot det.

Inaktiv
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Raklödder:

Inget köp med andra ord.

Varför inte? Ett XCOM utan permadeath är som ett FIFA utan fotbollar.

Precis, det är ju så det ska vara, så kan man (förhoppningsvis) sentimentalt läsa alla namn på de som offrats i kampen om jorden på memorial-listan i sin bas (som i Enemy Uknown), det är ju så det ska vara.

Du förstår mycket väl vad jag syftar på: spela inte dum!

Medlem

Hahaha, skön video.

Medlem

Videospelaren fungerar inte...förvånad man blir :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Härligt att det finns folk som inte förstår ironin i det hela. Fantastisk trailer. Blir nog ett köp.

Medlem

YOLOL, folk kommenterar utan att ha sett videon.

Medlem

Mina ögon måste vara trasiga men jag såg den värsta förkortningen genom tiderna här , ska gå och fixa mina trasiga ögon så jag slipper se skiten igen

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.

Skulle hellre säga att det gör dom till korkade fjortisar, eftersom majoriteten som använder uttrycket är det. Därav mitt hat mot det.

Personligen tycker jag att det är något mer töntigt att hata ett uttryck som nästintill aldrig används utan ett visst mått av ironi. Jag förstår inte vad vitsen är med att bygga en identitet kring att "hata" ting som inte ens är ämnade för dig och dina gelikar.

Medlem

Bokade direkt när jag såg klivet bort från FPS. Är trygg i det.

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.

Skulle hellre säga att det gör dom till korkade fjortisar, eftersom majoriteten som använder uttrycket är det. Därav mitt hat mot det.

Personligen tycker jag att det är något mer töntigt att hata ett uttryck som nästintill aldrig används utan ett visst mått av ironi. Jag förstår inte vad vitsen är med att bygga en identitet kring att "hata" ting som inte ens är ämnade för dig och dina gelikar.

Inte för att skryta, men har du kollat toppkommentarerna? Verkar som många håller med mig...

Just själva konceptet att "haka på trender" har alltid stört mig, tycker folk ska hitta sin egen identitet istället för att försöka vara som alla andra.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.

Skulle hellre säga att det gör dom till korkade fjortisar, eftersom majoriteten som använder uttrycket är det. Därav mitt hat mot det.

Sluta umgås med fjortisar då, så slipper du ju höra det ordet =D

Inaktiv

Blir garanterat köp. De som inte fattar ironin med ordet i videon kan ju gå å lägga sig.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Medlem

Frågan är, skriker dem faktiskt Yolo i spelet? Hmm.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.

Skulle hellre säga att det gör dom till korkade fjortisar, eftersom majoriteten som använder uttrycket är det. Därav mitt hat mot det.

Vad är du? Fjortonårig tuffing? Eller ska vi i alla fall låtsas att du är 20 år? Vilken del utav din ofrivilliga umgängeskrets använder YOLO? Alla på internet? Reddit? FZ?

Är jag för kultiverad och för gammal med mina 23 år som har lyckats missa "YOLO"-kulturens utspridning här i Sverige? Eller är du bara en skitnödig populististisk surgubbe som kanske borde chilla lite oftare?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Frågan är, skriker dem faktiskt Yolo i spelet? Hmm.

Om det är med i spelet så blir det lätt mitt GOTY

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.

Skulle hellre säga att det gör dom till korkade fjortisar, eftersom majoriteten som använder uttrycket är det. Därav mitt hat mot det.

Vad är du? Fjortonårig tuffing? Eller ska vi i alla fall låtsas att du är 20 år? Vilken del utav din ofrivilliga umgängeskrets använder YOLO? Alla på internet? Reddit? FZ?

Är jag för kultiverad och för gammal med mina 23 år som har lyckats missa "YOLO"-kulturens utspridning här i Sverige? Eller är du bara en skitnödig populististisk surgubbe som kanske borde chilla lite oftare?

Ja, jag är en 14- årig surgubbe. My cover is blown!

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Luftman:

Snälla använd aldrig "YOLO" någonsin igen...

Att de använder YOLO på en såpass stor sajt som FZ visar att de inte är sura, tråkiga, stela svenskar, som större delen av befolkningen är.

Skulle hellre säga att det gör dom till korkade fjortisar, eftersom majoriteten som använder uttrycket är det. Därav mitt hat mot det.

Personligen tycker jag att det är något mer töntigt att hata ett uttryck som nästintill aldrig används utan ett visst mått av ironi. Jag förstår inte vad vitsen är med att bygga en identitet kring att "hata" ting som inte ens är ämnade för dig och dina gelikar.

Inte för att skryta, men har du kollat toppkommentarerna? Verkar som många håller med mig...

Just själva konceptet att "haka på trender" har alltid stört mig, tycker folk ska hitta sin egen identitet istället för att försöka vara som alla andra.

Det verkar som många hakade på ditt "hate train" men de hade du inget emot....

12
Skriv svar