Prophet fryser ihjäl! jag har fastnat och behöver hjälp

Inaktiv
Prophet fryser ihjäl! jag har fastnat och behöver hjälp

Jag har fastnat på stället där man ska hitta en heat source åt prophet.

Vart finns denna heat source och hur kommer man dit? Tack på förhand.


signatur

Remember us, Executor. Remember what was done here today. May Adun watch over you.

Inaktiv

Det är bara att ta honom till närmsta brasa


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv
Skrivet av Meller:

Det är bara att ta honom till närmsta brasa

Men hur kommer man dit då?


signatur

Remember us, Executor. Remember what was done here today. May Adun watch over you.

Medlem

Först så hoppar prophet fram när du möter massa alien botar.

Sen måste du spöa på alla robotarna så att en större flygande robot öppnar en väg för dig att gå. Sedan skall du ta dig framåt och stanna upp vid varje eld som du stöter på så prophet kan värma sig med lite varm choklad.

Varje eld är lokaliserad vid ett fordon, antingen helikopter/(last)bil.

Jag hoppas det var utförligt nog.

Inaktiv
Skrivet av SidPao:

Först så hoppar prophet fram när du möter massa alien botar.

Sen måste du spöa på alla robotarna så att en större flygande robot öppnar en väg för dig att gå. Sedan skall du ta dig framåt och stanna upp vid varje eld som du stöter på så prophet kan värma sig med lite varm choklad.

Varje eld är lokaliserad vid ett fordon, antingen helikopter/(last)bil.

Jag hoppas det var utförligt nog.

Jadå tack så mycket, men problemet är att när jag skjuter på dem små flygande robotarna så ''fastnar'' de i luften vilket gör att de inte räknas som döda
Detta gör också att prophet fortsätter att skjuta på dem tills han fryser ihjäl.


signatur

Remember us, Executor. Remember what was done here today. May Adun watch over you.

Medlem
Skrivet av Flygaren:

Detta gör också att prophet fortsätter att skjuta på dem tills han fryser ihjäl.

Det är en bugg. Det må hända att du måste spela om det ett antal gånger. Det bör fungera efter ett tag.

Inaktiv

Okej, jag testar att köra om ett par gånger så får vi se hur det går. Tack för hjälpen


signatur

Remember us, Executor. Remember what was done here today. May Adun watch over you.

Medlem

Hade samma problem.. Jag var tvungen att köra det typ 15 gånger innan det funkade som det skulle..
Hoppas du har bättre tur


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

1
Skriv svar