Titta - en blöt trailer för Watch Dogs

Robot
Medlem
Titta - en blöt trailer för Watch Dogs

Visst Watch Dogs verkade riktigt ballt när man såg första filmerna. Men efter ha sett The Division så föll suget för det här liret, tyvärr.

Visst kommer fortfarande skaffa det här också. Verkar som ett toppenlir, men The Division kommer sno min tid sen

Medlem

Finns det något sätt att uppa upplösningen på videon här?

En passning till GTA V på slutet?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av starbuckxks:

Finns det något sätt att uppa upplösningen på videon här?

Bara till vilken upplösning nu http://www.fz.se/filmer/20130802/watch-dogs-honored/?hdmode=1 kör.

Medlem

Ja det har varit en hel del prat om detta.
Hoppas det blir ett bra spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Undra om det är som med far cry 3, att e3 versionen inte är nära den riktiga öht Ungefär det som ställer mig frågande till the division och detta.

Medlem

Det ser helt jävla fantastiskt ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Loltron:

Undra om det är som med far cry 3, att e3 versionen inte är nära den riktiga öht Ungefär det som ställer mig frågande till the division och detta.

Eftersom det är ett speldemo så är det möjligt.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Visst Watch Dogs verkade riktigt ballt när man såg första filmerna. Men efter ha sett The Division så föll suget för det här liret, tyvärr.

Visst kommer fortfarande skaffa det här också. Verkar som ett toppenlir, men The Division kommer sno min tid sen

The Division ser grymt ut, men det kommer ju inte förrän sent 2014.

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av Jonrei:

Visst Watch Dogs verkade riktigt ballt när man såg första filmerna. Men efter ha sett The Division så föll suget för det här liret, tyvärr.

Visst kommer fortfarande skaffa det här också. Verkar som ett toppenlir, men The Division kommer sno min tid sen

The Division ser grymt ut, men det kommer ju inte förrän sent 2014.

Jo det vet jag Men tänkte mest på när det väl kommer så snor den min tid, när jag väl har fritid Jag spelar inte allt för ofta nuförtiden. Så Watch Dogs kommer ta sin tid att spela igenom

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av starbuckxks:

Finns det något sätt att uppa upplösningen på videon här?

Bara till vilken upplösning nu FZ kör.

"Se filmen högupplöst" gör att filmen visas i makalösa 720p. Men än kan man klättra. På tuben ligger den naturligtvis i 1080p. Enjoy.

Medlem

Tycker det är intressant hur ett spel kan vinna awards innan det ens är släppt. Känns lite som om man skulle prisa kocken innan han ens har lagat maten. Är bara jag som börjar tycka att något är fel med spelindustrin?

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av starbuckxks:

Finns det något sätt att uppa upplösningen på videon här?

Bara till vilken upplösning nu FZ kör.

"Se filmen högupplöst" gör att filmen visas i makalösa 720p. Men än kan man klättra. På tuben ligger den naturligtvis i 1080p. Enjoy.

https://www.youtube.com/embed/cs5_Ddq7s0o

Tack

FM-guru
F.d. Sisyr

Förstår inte riktigt varför ni blir mindre taggade på Watch Dogs för att man längtar till The Division? Det hör ju inte till samma genre?

1
Skriv svar