Är detta ett nytt spel från Cliff Bleszinski?

Robot
Medlem
Är detta ett nytt spel från Cliff Bleszinski?

Någon sorts back face culling där på bergen...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Starshiptroopers

Ser ut som "Destiny"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut som grand canyon.

Medlem

Ser ut som vattenskyddsglasögon... jasså ja, spelet ja. Jo, påminner lite om StarShip troopers i Grand Canyon fast med vatten i(?)

Jag är faktiskt nyfiken på vad han håller på med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Starship Gears: Wartroopers

Inaktiv

Kan bli kul att se vad han jobbar med, hoppas bara det inte är ett spel som följer i samma färgtema som Gears of war och GTA, grått, grått, brunt, grått, brunt dvs.

Medlem

"Laxfiske i Jemen - The Game"

Medlem

"Bra på att prata" han har den verbala förmågan hos en sten, fast stenen vet att den är dum och håller käft.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Någon sorts back face culling där på bergen...

Ja jag satt och funderade på detta en stund häromdagen... Antingen är det berget som kollapsar eller bara en taskig shader? Kan även vara så att screenen är tagen från editorn vilket inte räknar med filters/shaders och har oftast mycket kortare cull.

Medlem
Skrivet av conthox:

Ser ut som vattenskyddsglasögon... jasså ja, spelet ja. Jo, påminner lite om StarShip troopers i Grand Canyon fast med vatten i(?)

Jag är faktiskt nyfiken på vad han håller på med.

Eller under den vanliga benämningen simglasögon...

Medlem

In Cliff we trust!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av nils45:

Starshiptroopers

Även om det inte är särskilt troligt så hade jag absolut inte haft något emot ett vettigt Starship Troopers spel. Det IP:t har ju otroligt potential både för ett RTS eller ett FPS men det har knappat gjorts något förutom ett lågbudget mediokert fps runt 2005 och ett rts runt 1998.

Medlem

Gör UT4 istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar