Duck Tales – Joakim von Anka drar till Afrika

Robot
Duck Tales – Joakim von Anka drar till Afrika
Medlem
Duck Tales – Joakim von Anka drar till Afrika

Jaha? Saknas det en video?


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Skrivet av krukan6:

Jaha? Saknas det en video?

Du har ju bilden!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Videon finns i arkivet, men inte i artikeln, bara kika till höger!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Medlem

Exempel.se. Elinstallatörer med över 20 års branschvara.

Jävla von Anka. Överallt smygreklam för alla hans företag.

Medlem
Skrivet av Eight08:

Exempel.se. Elinstallatörer med över 20 års branschvara.

Jävla von Anka. Överallt smygreklam för alla hans företag.

Han blev inte världens rikaste anka för inget


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nice att maskera reklamen som en fz länk!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kan någon tala om för mig varför detta spelet inte är till Android / Ios? Det är ju sånna här spel man vill ha på den bärbara, inte candycrush saga. På PC / konsoll finns mycket mer attraktiva spel..

Medlem

Fixat nu! Sorry, peeps

Medlem

Jo där finns det ju många rikedommar att "införskaffa" och billig arbetskraft...

...hur blev Von Anka rik nu igen... O_o

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nice att maskera reklamen som en fz länk!

Haha, åh, nej! Jag brukar alltid dubbelkolla att länkarna leder till rätt sidor innan jag postar ett inlägg. Där fick jag för att jag var lat.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Varför denna stora hype kring det här spelet, har jag missat något? Spelade på nintendo när jag var grabb och det var skoj men alltså inte så bra att det ska skapa sån här upphetsning?

Är det allas barndomsminnen som lyfter det till skyarna?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Warwick:

Kan någon tala om för mig varför detta spelet inte är till Android / Ios? Det är ju sånna här spel man vill ha på den bärbara, inte candycrush saga. På PC / konsoll finns mycket mer attraktiva spel..

Spelen som görs till dessa ska gå att spela utan något extra tillbehör, ett spel som Ducktales tror jag skulle vara helt ospelbart att spela utan en handkontroll eller ett tangentbord.

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Varför denna stora hype kring det här spelet, har jag missat något? Spelade på nintendo när jag var grabb och det var skoj men alltså inte så bra att det ska skapa sån här upphetsning?

Är det allas barndomsminnen som lyfter det till skyarna?

Spelet verkar ha blivit en enorm framgång rent försäljningsmässigt men det var ett ganska kort och enkelt spel (Mega Man är ett betydligt svårare spel) och det var nog ett spel som mer tilltalade yngre spelare. I en jämförelse med dagens spel däremot så framstår det som ett ganska svårt spel och det är ganska komiskt då jag vill minnas att de flesta ansåg Ducktales vara ett ganska enkelt spel.

Varför denna hype? För att dagens spel inte längre är spel de blir mer och mer interaktiva filmer och saknar den utmaning som spelen från förr erbjöd. Ett spel som Dark Souls hade inte rönt lika stor framgång då som idag, för att se detta så räcker det att kolla på hur bra spelet som utvecklarna inspirerats av sålde (Severence : Blade Of Darkness). Demot tillät inte att man sparade, dog man var man tvungen att spela om allting från början och jag har för mig att samma sak gällde när spelet släpptes, det var först i en patch de tillät att man sparade (samma som med AvP och IGI som inte heller tillät sparande i uppdragen). Svåra spel sålde inte förr men idag finns det en efterfrågan tack vare att spelen idag är på tok för enkla och erbjuder inget direkt motstånd.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Milky_81:

Varför denna stora hype kring det här spelet, har jag missat något? Spelade på nintendo när jag var grabb och det var skoj men alltså inte så bra att det ska skapa sån här upphetsning?

Är det allas barndomsminnen som lyfter det till skyarna?

Spelet verkar ha blivit en enorm framgång rent försäljningsmässigt men det var ett ganska kort och enkelt spel (Mega Man är ett betydligt svårare spel) och det var nog ett spel som mer tilltalade yngre spelare. I en jämförelse med dagens spel däremot så framstår det som ett ganska svårt spel och det är ganska komiskt då jag vill minnas att de flesta ansåg Ducktales vara ett ganska enkelt spel.

Varför denna hype? För att dagens spel inte längre är spel de blir mer och mer interaktiva filmer och saknar den utmaning som spelen från förr erbjöd. Ett spel som Dark Souls hade inte rönt lika stor framgång då som idag, för att se detta så räcker det att kolla på hur bra spelet som utvecklarna inspirerats av sålde (Severence : Blade Of Darkness). Demot tillät inte att man sparade, dog man var man tvungen att spela om allting från början och jag har för mig att samma sak gällde när spelet släpptes, det var först i en patch de tillät att man sparade (samma som med AvP och IGI som inte heller tillät sparande i uppdragen). Svåra spel sålde inte förr men idag finns det en efterfrågan tack vare att spelen idag är på tok för enkla och erbjuder inget direkt motstånd.

Ok.

Jo jag Dark Souls Prepare to die edition, är roligt med lite mer utmaning men jag tror jag skulle gett mig på vanliga edition istället Orkade inte köra det så långt in i spelet


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

föredrar att inte titta på fimerna från spelet, tycker det tar bort lite utav magin med att spela det sen när det kommer.

Skrivet av Sviskon:

föredrar att inte titta på fimerna från spelet, tycker det tar bort lite utav magin med att spela det sen när det kommer.

Exakt set finns väldigt många filmer på ett så pass kort?! spel...känns som man sett det mesta redan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tycker fortfarande att det är remake på fel Duck Tales, hade mycket hellre sett en på Duck Tales: The Quest For Gold.
http://www.lemonamiga.com/games/details.php?id=352


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Ja det hade varit skoj att se! Gillade speciellt flygsekvenserna i det spelet!

Medlem

invensterar i bommul


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Ja det hade varit skoj att se! Gillade speciellt flygsekvenserna i det spelet!

Haha ja, de var underbara! Jag kommer ihåg att jag brukade flyga tillbaka bara för att få flyga mer


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

1
Skriv svar