Fet Elder Scrolls-samling för pc i september

Medlem
Fet Elder Scrolls-samling för pc i september

FAAAAAAAAAAAAAAAAN jag som alldeles nyligen köpte skyrim till pc =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Cows goes mooo!

Finns ingen anledning å köpa dessa om man är en TES fantast.. då har man redan 3,4,5 i bokhyllan.

Medlem

By Azura, by Azura, by Azura!

Medlem

Verkar inte som allt elder scrolls spel-relaterat ingår. Men men Anthology betyder ju inte komplett samling så de e änna 'fine'


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Medlem

Najs, har bara små provat morrowind och sedan lirat de senare spelen som fan så kan vara värt att kolla in arena och daggerfall. Nån som vet om man får med allt dlc i både oblivion och skyrim?

Medlem

får man hästpansar?

Medlem
Skrivet av helium9100:

Najs, har bara små provat morrowind och sedan lirat de senare spelen som fan så kan vara värt att kolla in arena och daggerfall. Nån som vet om man får med allt dlc i både oblivion och skyrim?

Ja, alla som läste artikeln.

"Dessutom följer alla större expansioner och DLC till dessa med: Tribunal och Bloodmoon till Morrowind; Knights of the Nine och Shivering Isles till Oblivion; samt Dawnguard, Heartfire och Dragonborn till Skyrim"

Medlem

Känns som det blir ytterliggare extra kopior av samtliga spel för min del har de på original redan och även på steam


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Daggerfall gratis till modern dator:
http://www.fz.se/forum/retrogaming/daggerfall-pa-modern-dator...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hoppas man har lagt ner tid på teknikens kompabilitet med nya datorer. Läcker box om inte annat

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Tackar!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag kommer inte att köpa det.
1. Jag äger Morrowind+Expansioner,Oblivion+Expansioner,Skyrim+Expansioner.
2. Man kan få både Arena och Daggerfall gratis.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

ohh.. Som boxer samlare så blev det en glad nyhet


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av Zedzo:
Skrivet av helium9100:

Najs, har bara små provat morrowind och sedan lirat de senare spelen som fan så kan vara värt att kolla in arena och daggerfall. Nån som vet om man får med allt dlc i både oblivion och skyrim?

Ja, alla som läste artikeln.
...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tror varken Arena / Daggerfall har åldrats vackert, men av nostalgiska skäl så kanske man struntar i det.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Daggerfall är ett bra rollspel. Det enda som inte åldrats vackert är möjligen grafiken. Är det grafik man är ute efter så är det såklart de senare spelen som gäller. Är det ett rollspel man är ute efter skulle jag säga att Morrowind är bäst.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hade inte skadat med en HD verision av Daggerfall

Medlem

Tänk om ni kunde fixa en rätta-funktion, så kunde ni sluppit att bli uthängda med att ha skrivit "Heartfire" istället för Hearthfire, som expansionen heter.

Medlem

Lite sugen är man allt

Medlem

Klart Värt. Synd bara att man redan har oblivion och nyss köpte skyrim till pc. Extra lull lull är ju alltid trevligt dock. Och morrowind måste man ju ha tills skywind kommer

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:

Jag kommer inte att köpa det.
1. Jag äger Morrowind+Expansioner,Oblivion+Expansioner,Skyrim+Expansioner.
2. Man kan få både Arena och Daggerfall gratis.

Spelar minder roll i detta fallet jag har dubbla kopior av samtliga spel och expansioner (2 steam konto..den ena använder min sambo) men tänker köpa denna endå..om inte annat kan min son spela den!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Cows goes mooo!

Finns ingen anledning å köpa dessa om man är en TES fantast.. då har man redan 3,4,5 i bokhyllan.

För att inte glömma GOTY versionerna...

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:

Jag kommer inte att köpa det.
1. Jag äger Morrowind+Expansioner,Oblivion+Expansioner,Skyrim+Expansioner.
2. Man kan få både Arena och Daggerfall gratis.

Jag äger också alla + 3 kopior av Oblivion men det är värt det om man får Arena och Daggerfall skivorna.

Medlem

jag tycker allvarligt att Redguard & Battlespire var hyfsade spel, men de var ju inte samma stil.

Najs för nya spelare kanske.

Medlem

:') Är det detta som kallas för lycka?

Medlem
dmn
Medlem

Meningslöst.

Medlem

Har redan alla samtliga spelen i samlingen men denna ska köpas ändå!
Dels är det ju en jävligt trevlig box och dels vill jag visa mitt stöd och min tacksamhet till Bethesda för att man har utvecklat denna underbara spelserie.

Medlem

Älskade Daggerfall när det begav sig, även om det var en buggfest utan dess like. Undrar hur många gånger man ramlade genom världen just när man höll på att klara en dungeon? Men på den tiden var man inte lika kräsen

Morrowind var ju helt fantastiskt. Vill inte veta hur många timmar man lagt på det tillsammans med expansionerna. Körde alltid Nord för 50% magic res; kutade och tog "Boots of Blinding Speed", och sen var det igång!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

12
Skriv svar