Star Citizen har håvat in en hel del pengar

Robot
Star Citizen har håvat in en hel del pengar
Medlem
Star Citizen har håvat in en hel del pengar

Tja, sedan får vi kanske se om spelet ens släpps.... bara för att de sätter upp nya mål och drar in mer pengar betyder inte att vi någonsin får se spelet... den sista kommentaren är ju prima exempel på det... Mer pengar = mer content, men fortfarande inget släppt som kan köras av gemene man.

Medlem

Bra, vi kanske inte får allt detta de lovar, men de kommer väl förmodligen släppa spelet då I alla fall.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Förhoppningsvis kan de lägga till sakerna efterhand så inte lalt måste vara färdigt till launch.. det räcker med sp-kampanjen för min del.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Tja, sedan får vi kanske se om spelet ens släpps.... bara för att de sätter upp nya mål och drar in mer pengar betyder inte att vi någonsin får se spelet... den sista kommentaren är ju prima exempel på det... Mer pengar = mer content, men fortfarande inget släppt som kan köras av gemene man.

Det är ganska självklart att det kommer att släppas.

Medlem
Medlem
Skrivet av Mabec:

Bild.

Avundsjuk! Önskar att jag hade gått med vid kickstarter stadiet jag med.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Coolt!
Men försök inte impa på brudarna med den


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Tja, sedan får vi kanske se om spelet ens släpps.... bara för att de sätter upp nya mål och drar in mer pengar betyder inte att vi någonsin får se spelet... den sista kommentaren är ju prima exempel på det... Mer pengar = mer content, men fortfarande inget släppt som kan köras av gemene man.

Men det är väl jätte bra att de siktar på mer innehåll eftersom de fortsätter raka in pengar trots att spelet redan nått sitt huvudmål.

Och jag tvivlar inte en sekund på att spelet kommer släppas, detta är seriöst och sköts bra på alla sätt och vis.

Dock ogillar jag att de, direkt efter kickstarten, lanserade hela den här förbokningsskiten för rymdskepp.

Men men, hoppas och tror fortfarande på milleniumets hittills mest ambitiösa spel och gör de det här rätt så kommer spelet stå sig i många många år frammåt. Branschen är svältfödd på den här genren som nästan helt dött ut, men var extremt populär förrut.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Tja, sedan får vi kanske se om spelet ens släpps.... bara för att de sätter upp nya mål och drar in mer pengar betyder inte att vi någonsin får se spelet... den sista kommentaren är ju prima exempel på det... Mer pengar = mer content, men fortfarande inget släppt som kan köras av gemene man.

Klart du har rätt till att vara "skeptisk"
Men redan nu i Augusti (Gamescom) ska första "alpha-release'n" dyka upp i form utav en Hangar, där du får se skeppen in-game, samt gå runt i hangaren/inuti skeppen osv.

Den första "riktiga" alpha'n kommer I december/januari i form utav "dog-fighting alpha" där du får åka runt och säga pew pew lasers mot AI/Andra Spelare.

Skrivet av Mabec:

*High-Five*

Medlem

Känns som att spaka battlecruisers MÅSTE komma med! Inget man väntar vid release, men klart de måste få med det! Förr eller senare.

Har inte backat någonting själv, betaar dock gärna en förbokning snart själv. Oavsett om det blir succe el flopp så vill man ju se själv handgripligen vad allt detta slutligen mynnar ut i

Medlem
Skrivet av Mabec:

Hur mycket pledgade du för den där? (Jelly lvl 100)


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Krayze:

Coolt!
Men försök inte impa på brudarna med den

Boys då?

Skrivet av Javas:
Skrivet av Mabec:

Hur mycket pledgade du för den där? (Jelly lvl 100)

Inte överdrivet mycket. Men jag har fler siffror på kortets vänstra sida än Farris, om man säjer så.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Krayze:

Coolt!
Men försök inte impa på brudarna med den

Boys då?

Hmm går säkert isåfall är du av samma kön dock så blir det mindre utbud (ej homofob)


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Jag tror att detta kommer bli ett helgrymt spel. Har verkligen längtat efter något rymdspel som kan ersätta Freelancer med multiplayer.
Sugen på att skaffa mig ett utav founderpacks som de har på hemsidan.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Krayze:

Coolt!
Men försök inte impa på brudarna med den

Boys då?

Skrivet av Javas:
Skrivet av Mabec:

Hur mycket pledgade du för den där? (Jelly lvl 100)

Inte överdrivet mycket. Men jag har fler siffror på kortets vänstra sida än Farris, om man säjer så.

Syftar du på Pledge tier på kortet, eller "citizen number"?

Har förövrigt slängt plånboken på skärmen med jämna mellanrum sen dess att korten faställdes

Ish
Medlem

Det är spelet har så stört mycket potential, och med alla dessa titlar på sitt CV kan det inte bli annat än awesome!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

9k nice Farris har själv 29k Kort fick om man köpte ett helt pack börjad själv med en Freelancer men har pledgat mer än de nu . Glad jag pledga lite extra för ett metalic

Medlem
Skrivet av Farris:
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Krayze:

Coolt!
Men försök inte impa på brudarna med den

Boys då?

Skrivet av Javas:
Skrivet av Mabec:

Hur mycket pledgade du för den där? (Jelly lvl 100)

Inte överdrivet mycket. Men jag har fler siffror på kortets vänstra sida än Farris, om man säjer så.

Syftar du på Pledge tier på kortet, eller "citizen number"?

Har förövrigt slängt plånboken på skärmen med jämna mellanrum sen dess att korten faställdes

Jag syftar på pledge tier, går det fortfarande att skaffa ett sånt där kort?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Busko:

9k nice Farris har själv 29k Kort fick om man köpte ett helt pack börjad själv med en Freelancer men har pledgat mer än de nu . Glad jag pledga lite extra för ett metalic

Ja, är ganska "stolt" att man var en utav de 10k första som ens registrerade sig på sidan haha

Började med Bounty-Hunter själv, upgraderade till Freelancer runt jul, och fixade metalic jag med

Har lagt till en Aurora-LX och lite annat smått och gott med!

Skrivet av Javas:

Jag syftar på pledge tier, går det fortfarande att skaffa ett sånt där kort?

Ah jo, att du syftade på detta förstod jag, undrade vad Mabec syftade på dock (och ingen aning då Mabec har tummen över Titeln på kortet)
Men det lägsta man behövde lägga på ett pledge som inkluderade ett kort var 30$ om jag minns rätt.

Med 99.9% säkerhet så går det inte att få ett "personligt" Kort längre.
De har sagt att de eventuellt kommer kunna fixa "blanka" kort (dvs inget citizen number/ Namn på)

Medlem
Skrivet av motionfield:

Förhoppningsvis kan de lägga till sakerna efterhand så inte lalt måste vara färdigt till launch.. det räcker med sp-kampanjen för min del.

Japp, allt ingår inte vid launch utan de lägger till extra content med tiden. RSI-gänget brukar nämna det om och om igen i sitt forum, samt i de eminenta Wingman's Hangar-avsnitten på fredagar.

Ser också fram emot sp-kampanjen. Kommer att bli sweet

Medlem

Rear Admiral reporting in. ^^ Nog uppe i vice efter alla jäklar drives de kör XD TAKE MY MONEY

Medlem

Jag har en Cutlass och Caterpillar och nu får vi en asteroid hangar som pirate skepps ägare, bat cave here I come!
P.S Detta är mitt drömspel sen jag hade nappflaska

Medlem

Shit vad ränta som tickar in ju längre tid spelet tar med den summan. Rätt uppenbart att de inte behöver ha bråttom då mega räntan tickar in.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Bounty hunter (plus en Aurora, en t-shirt och digitala kartan), ack om man inte varit arbetssökande för tillfället, då hade de fått sig ytterligare slantar!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Tja, sedan får vi kanske se om spelet ens släpps.... bara för att de sätter upp nya mål och drar in mer pengar betyder inte att vi någonsin får se spelet... den sista kommentaren är ju prima exempel på det... Mer pengar = mer content, men fortfarande inget släppt som kan köras av gemene man.

Wow välkommen herr pessimist.

Moderator | Testpilot

15 000 000 ? T__T daaaaaamn


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av N4kame0:

Rear Admiral reporting in. ^^ Nog uppe i vice efter alla jäklar drives de kör XD TAKE MY MONEY

Samma här. Pledgade också rear admiral. Kommer bli grymt detta!

Inaktiv

Ah, stora skepp gör en svag. Får bli X3 & Freespace 2! <3

Medlem

Kan detta spel få mig att köpa PC igen? (gammal Xwing-fantast)


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar