Hjälp med den stora Ailien på fartyget!!!

Medlem
Hjälp med den stora Ailien på fartyget!!!

Jag har kommit till när man ska döda den stora ailien som finns på fartyget man är på (Efter man skjutit nuclear missilerna mot ön). Jag undrar hur man ska döda den. Det sparades precis när Helena säger att hon kan göra varelsen svagare (och sen brusar bilden lite). De vapen jag har är den kraftfulla riflen, granater, shotgun och Missile Launcher. Det verkar som om man kan skjuta sönder delar på varelsen men när jag har skjutit vissa delar så kan man inte skjuta sönder mer (vad jag har hittat iallafall). Så fort man springer upp och ska göra nånting så antingen fryser han än och jag dör eller så tar han en med sinna klor och slungar iväg mig så jag dör... Så... Snälla kan nån hjälpa mig som har klarat honom! Vill komma vidare i spelet :\


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Jag dödade den med att skjuta Missile Launcher på den. Den stog i mott en himla massa skott men till slut la han av.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

okej... jag har 6 st skott med missile Launcher och jag skjuter alla mot det som ser ut att vara huvet eller där han skjuter ut strålar av is :S han dör ju aldrig!!!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

Den har piss mkt liv, fortsätt bara. Det kommer ta en stund, men fortsätt tryck iväg massa skott mot den.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

kk bara att hetsa runt på den då? spelar ingen roll vart jag skjuter?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Spelar ingen roll vart nej. Men undvik benen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det tar närmare 50 än 5 skott med missilelaunchern ^^ Den tål rent vulgärt mycket.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

hehe aa har klarat den nu men överaskad av att det kom flera ailen saker men men... Hoppades väll på att det skulle vara längre, men nu kommer det väll en uppföljare istället :):):):D


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Ja CryTek har i en intervju avslöjat att Crysis bara är den första delen av 3 i serien, så det gör det.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv
Skrivet av Wahlstrom:

kk bara att hetsa runt på den då? spelar ingen roll vart jag skjuter?

Du ska plocka upp Mini-Gunnen som har typ 500 x2 i mag. Sen är det bara att sprejja + 3 ML.

1
Skriv svar