Utvecklarna av The Witcher och Cyberpunk växer

Robot
Medlem
Utvecklarna av The Witcher och Cyberpunk växer

Hinna med sina åtaganden, menar ni väl?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Hinna med sina åtaganden, menar ni väl?

Det kan man anta?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.

http://img546.imageshack.us/img546/9026/bv5m.jpg

Skrev du den kommentaren bara för skapa hat mot Xbox?

Själv ser jag inget "komiskt" med det, dock stämmer bilden ganska bra. Skaparna av Witcher älskar spel, och dess spelare, så dom ser till att så många som möjligt kan spela deras mästerverk.

Medlem

Witcher 3 och Cyberpunk 2077 är ett av dem få spel jag ser fram emot. Får typ samma känsla över CD Projects titlar som man fick från 90-talets utvecklare.

Skaparklädjen, teknik, uppmärksamhet på detaljer, passionen, respekten för spelaren osv. Ett av dem där spelen som man får lust att uppgradera burken, även fast man egentligen inte behöver. Hoppas det håller i sig bara och att dem inte blir som dem flesta andra AAA-utvecklare.

Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Fast tog dem inte bort regions låset när dem bestämde sig att tillåta beganat marknaden igen? Jaja, Witcher ska ändå spelas på PC och köpas på GOG, allt annat är bara kätteri.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.

http://img546.imageshack.us/img546/9026/bsssv5m.jpg

Då kan dom ju bara spela på PS4? Spelar roll om den inte släpps i polen av alla ställen? Att du inte skriver alla andra ställen den inte släpps på med samma med PS4, t ex Saturnus?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.

http://img546.imageshack.us/img546/9026/bv5m.jpg

Skrev du den kommentaren bara för skapa hat mot Xbox?

Själv ser jag inget "komiskt" med det, dock stämmer bilden ganska bra. Skaparna av Witcher älskar spel, och dess spelare, så dom ser till att så många som möjligt kan spela deras mästerverk.

Ja, det är en massa irrelevant lipande över x-boxen när hen istället borde vara glad över att det släpps till samtliga format istället för att vara någon exklusiv konsolskit! Det om något är ju positivt! Det pubertala hatet mot x eller y spelmaskiner förstör kommentar sidorna.

Medlem

Tja, nog är det allt lite ironiskt att spelet släpps till en konsol som officiellt inte stödjs vid release, tack vare MS online aktivering så är det tveksamt om det funkar att importera, samma sak gäller för utvecklarna av Metro serien...
Nå, schysst av CD Project att släppa till Xbox one i alla fall och inte straffa spelarna som köper en sådan konsol. Trots allt är next gen marknaden förhållandevis liten när spelet släpps och Sony kunde nog ha betalat en del för exklusivitet, så rent ekonomiskt är Xbox one inget måste.

Nå, förhoppningvis röstar folk med plånboken och väljer en plattform som ger bra prestanda till ett bra pris, en plattform som vågar satsa på hela världen och inte bara den lokala marknaden. Hoppas kan man ju alltid, att folk tänker först och inte bara är trogen ett märke utan anledning.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Tja, nog är det allt lite ironiskt att spelet släpps till en konsol som officiellt inte stödjs vid release, tack vare MS online aktivering så är det tveksamt om det funkar att importera, samma sak gäller för utvecklarna av Metro serien...
Nå, schysst av CD Project att släppa till Xbox one i alla fall och inte straffa spelarna som köper en sådan konsol. Trots allt är next gen marknaden förhållandevis liten när spelet släpps och Sony kunde nog ha betalat en del för exklusivitet, så rent ekonomiskt är Xbox one inget måste.

Nå, förhoppningvis röstar folk med plånboken och väljer en plattform som ger bra prestanda till ett bra pris, en plattform som vågar satsa på hela världen och inte bara den lokala marknaden. Hoppas kan man ju alltid, att folk tänker först och inte bara är trogen ett märke utan anledning.

Du menar Xbox One? för jag tänker köpa ett sådant.
4490kr för väldigt likvärdig prestanda som PS4 men man får även en rörelsesensor med, ett bra pris helt enkelt.

Medlem

Då kanske de kan satsa någon ynka resurs mer på www.GoG.com medan de ändå är i farten, bra med en uppstickare som erbjuder ett alternativ till Steam

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.

http://img546.imageshack.us/img546/9026/bsssv5m.jpg

Då kan dom ju bara spela på PS4? Spelar roll om den inte släpps i polen av alla ställen? Att du inte skriver alla andra ställen den inte släpps på med samma med PS4, t ex Saturnus?

Bra jämförelse! Polen har ju väldigt många likheter med Saturnus...

Medlem

Day 1 dlc och DRM inc! ...

Kul att dom kan spinna Petters "det går bra nu".

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.

http://img546.imageshack.us/img546/9026/bv5m.jpg

Skrev du den kommentaren bara för skapa hat mot Xbox?

Själv ser jag inget "komiskt" med det, dock stämmer bilden ganska bra. Skaparna av Witcher älskar spel, och dess spelare, så dom ser till att så många som möjligt kan spela deras mästerverk.

Nej det gjorde jag inte, poängen är att CD-Projekt håller på att utveckla ett spel som ska marknadsföra till Xbox One som INTE släpps i det landet som spelet tillverkades i.

Så de som bor i Polen är tvungna att köpa en PS4 eller ha en hygglig PC för att kunna spela Witcher 3.

Det är som att Volvo skulle göra en ny bil som inte fick säljas i Sverige. (på ett ungefär)


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Inaktiv

Kanon nyheter. Allt bra som händer för CD Projekt RED får alltid två tummar upp från mig.

Medlem

CD Projekt känns lite som den ensamma strimman av ljus som stolt tränger igenom spelbranschens allt tätare mörker.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Du menar Xbox One? för jag tänker köpa ett sådant.
4490kr för väldigt likvärdig prestanda som PS4 men man får även en rörelsesensor med, ett bra pris helt enkelt.

Eller en Wii U, innovativt med en extra skärm att spela på, grymt många gamla klassiker och bäst plattformsspel av alla konsoler. Eller varför inte en PC, bäst prestanda i alla spel och du kan välja DRM-fritt om du vill. Eller en Ps4, överlägsen prestanda jämfört med konkurrenterna, inga DRM krav och regionsfri på alla sätt, inga länder missunnas. Eller som sagt Xbox Ons, röstkommandon, fps i massor och gott om tidsrxklusiva spel och dlc

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.

http://img546.imageshack.us/img546/9026/bv5m.jpg

Ser inte det komiska? Menar du att det är dumt av CD Projekt att släppa spelet på Xbox One så de kan sälja spelet till de som köper den konsolen och vill spela deras spel? Förstår dig inte riktigt där.

Du nämner polacker, menar du att dom inte skulle ha råd med Xbox One? För den är ju inte regionslåst så om den inte släpps i Polen vid release kommer polacker ju ändå kunna köpa den via Amazon m.fl. och ändå spela de spel som sedan finns till den.

Hmm, nej jag förstår inte din poäng riktigt. Kan du vara vänlig och förklara lite mer invecklat så att jag förstår hur du menade där? Är mycket nyfiken faktiskt.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Så de som bor i Polen är tvungna att köpa en PS4 eller ha en hygglig PC för att kunna spela Witcher 3.

Men nu ljuger du ju. Försöker du sprida falsk information om Xbox One enbart för att du inte tycker om den/dom?

Läs mitt tidigare svar samt min fråga till dig i inlägget jag gjorde innan detta.

Medlem

Vadå? Kommer Xbox one inte att säljas i Polen? De har ju tagit bort att man inte måste ha internet? Och vad jag har förstått så har The Witcher 3 varit i utveckling till xbox one länge?

Har förbokat Xbox one och planerar att införskaffa mig ett PS4 sen med Man vill ju prova allt

Medlem

Längtar tills jag får tid att sätta mig ner med spelen, köpte dom på steam för drygt två månader sedan men har haft för många andra spel att klara först. Ack ack, hårda tider vi liver i


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Ronzem:
Skrivet av Grumbledock:

Tja, nog är det allt lite ironiskt att spelet släpps till en konsol som officiellt inte stödjs vid release, tack vare MS online aktivering så är det tveksamt om det funkar att importera, samma sak gäller för utvecklarna av Metro serien...
Nå, schysst av CD Project att släppa till Xbox one i alla fall och inte straffa spelarna som köper en sådan konsol. Trots allt är next gen marknaden förhållandevis liten när spelet släpps och Sony kunde nog ha betalat en del för exklusivitet, så rent ekonomiskt är Xbox one inget måste.

Nå, förhoppningvis röstar folk med plånboken och väljer en plattform som ger bra prestanda till ett bra pris, en plattform som vågar satsa på hela världen och inte bara den lokala marknaden. Hoppas kan man ju alltid, att folk tänker först och inte bara är trogen ett märke utan anledning.

Du menar Xbox One? för jag tänker köpa ett sådant.
4490kr för väldigt likvärdig prestanda som PS4 men man får även en rörelsesensor med, ett bra pris helt enkelt.

Du menar en avlyssnings atrapp i vardagsrummet, good deal...

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Det komiska med Witcher 3 - Witcher serien är skapad av det polska företaget CD-Projekt, och det släpps till PC, PS4 och Xbox One.

Men saken är, Xbox One släpps inte i Polen. Så synd för dom som vill spela det på Xbox One nere i Polen.

Så avslutar denna posten med den här bilden som säger mer än ETT ord.

http://img546.imageshack.us/img546/9026/bv5m.jpg

Lägg ner för i helvete. Xbox one kommer självklart släppas i polen. Säkerligen innan w3 ser dagens ljus också. De är bara inte med bland de 21 lanseringsländerna i november.

k3m
Medlem

Grattis CPR för ni förtjänar allt gott och lycka till

1
Skriv svar